Ik heb super door de mijne laten lopen en het was nooit betrouwbaar. Underwood 45 Super in een toen nieuwe HK45. Constante voedingsproblemen. Ik heb de originele hamerveer teruggeplaatst om meer weerstand toe te voegen. Niet goed. Ik heb al mijn magazijnveren vervangen door Wolff extra sterke veren, gewoon omdat, dat hielp ook niet. Dat is een paar jaar geleden. Voor mij... was de slede snelheid te snel. Alsof de volgende patroon niet snel genoeg zou worden aangeboden en de neus naar beneden zou gaan, of soms de neus omhoog. Zoals elke 2-3 patronen. Volledig onbetrouwbaar. Jammer, want anderen lijken geen probleem te hebben. Ik hou van 45 super, een redelijke patroon. Het kan me niet schelen of iemand zegt dat het zal schieten, om dat soort kracht te verhogen, moet je een sterkere terugslagveer gebruiken... en we weten allemaal dat er geen sterkere terugslagveren zijn voor de HK45.
Ik ben zeker geĂŻnteresseerd als die er zijn. Ik heb bij Wolff gekeken, ik denk dat ik andere platte veren kan gebruiken als ik mijn staaf uit elkaar wil halen, maar ik heb het nooit echt willen testen.