HKPRO Forums banner

Mijn MK23 accessoriseren

3 reading
455 views 23 replies 14 participants last post by  Blue Echo  
#1 ·
Heb net een Mark 23 gekocht en wil er een wapenlamp en demper op zetten.

In plaats van het zo origineel mogelijk te houden, wil ik hetzelfde profiel behouden, maar de lamp en de demper moderniseren.

Voor de lamp dacht ik aan de XVL2 en voor de demper misschien de B&T SOCOM, aangezien deze voor het wapen is ontworpen. Zijn er betere .45 dempers? Ik heb er geen ervaring mee, dit zou mijn eerste zijn.

Elke suggestie zou geweldig zijn.

bedankt,

#9 ·
Ik heb precies dezelfde combinatie. De XVL2 is de prijs eigenlijk niet waard, maar hij ziet er zeker goed uit op de Mk23. Ik ben niet super onder de indruk van de B&T can, maar hij werkt goed genoeg en maakt de MK23 extreem vlak en aangenaam om te schieten.

View attachment 486652
Ik vind het uiterlijk erg mooi en ik heb via mijn werk nachtkijkers, dus ik zou 's nachts wat schietoefeningen kunnen doen.

#7 ·
Net een Mark 23 gekocht en ik wil er een wapenlamp en demper op zetten.

In plaats van het zo origineel mogelijk te houden, wil ik hetzelfde profiel behouden, maar de lamp en de demper moderniseren.

Voor de lamp dacht ik aan de XVL2 en voor de demper misschien de B&T SOCOM, aangezien deze voor het wapen is ontworpen. Zijn er betere .45 dempers?
Ik heb er geen ervaring mee, dit zou mijn eerste zijn.

Elke suggestie zou geweldig zijn.

bedankt,
Je hebt gelijk in je gedachten. Als je de IRC kunt laten vallen en de XVL2 kunt behouden, zul je er veel gelukkiger mee zijn.