HKPRO Forums banner

Aluminium of stalen optiekplaat

8.2K views 10 replies 9 participants last post by  EverythingBeast  
#1 ·
Goede dag. Ik heb mijn eerste Optics Ready Handgun, VP9L OR, besteld en vroeg me af wat u aanbeveelt voor de montageplaat, aluminium of staal? Is een van beide beter dan de andere?

Bedankt

#11 ·
Welke je ook maar te pakken kunt krijgen. De optiek is volledig van aluminium. Ze lijken prima te houden. Ik zie niet in hoe een aluminium plaat een structureel verschil zal maken ten opzichte van staal, met uitzondering van misschien de kans op beschadigde schroefdraad.
Aluminium is over het algemeen brozer en scheurt sneller dan staal. Dat is gewoon vanuit het perspectief van metalen. Als er genoeg kracht zou zijn om het aluminium te vermoeien, weet ik het niet.
Bedankt,
EVERYTHING_BEAST@YOUTUBE.COM

#5 ·
Ik heb meer dan 6 maanden gewacht tot HK meer #2 platen binnenkreeg.

Uiteindelijk de $50 aluminium plaat van EGW gekregen.

Het is mooi gemaakt. Als je de schroeven redelijk voorzichtig aandraait, zouden ze het goed moeten doen.

Mijn VP9...

Image

• Love
Reactions: Kost
#7 ·
Ik heb meer dan 6 maanden gewacht tot HK meer #2 platen kreeg.

Uiteindelijk de $50 aluminium plaat van EGW gekregen.

Het is mooi gemaakt. Als je de schroeven redelijk voorzichtig aandraait, zouden ze het goed moeten doen.

Mijn VP9...

Image
Mooi pistool!!!! Mijn VP9L komt maandag binnen... Ik kan niet wachten.

Ik heb alle berichten gelezen over hoe lang mensen hebben gewacht... HKParts heeft de hunne net uitgebracht, dus ik heb bij hen besteld... we zullen zien hoe het is.