Goede dag. Ik heb mijn eerste Optics Ready Handgun, VP9L OR, besteld en vroeg me af wat u aanbeveelt voor de montageplaat, aluminium of staal? Is een van beide beter dan de andere?
Bedankt
Bedankt
Aluminium is over het algemeen brozer en scheurt sneller dan staal. Dat is gewoon vanuit het perspectief van metalen. Als er genoeg kracht zou zijn om het aluminium te vermoeien, weet ik het niet.Welke je ook maar te pakken kunt krijgen. De optiek is volledig van aluminium. Ze lijken prima te houden. Ik zie niet in hoe een aluminium plaat een structureel verschil zal maken ten opzichte van staal, met uitzondering van misschien de kans op beschadigde schroefdraad.
Mooi pistool!!!! Mijn VP9L komt maandag binnen... Ik kan niet wachten.Ik heb meer dan 6 maanden gewacht tot HK meer #2 platen kreeg.
Uiteindelijk de $50 aluminium plaat van EGW gekregen.
Het is mooi gemaakt. Als je de schroeven redelijk voorzichtig aandraait, zouden ze het goed moeten doen.
Mijn VP9...
![]()
Ik kwam om vrijwel hetzelfde te zeggen. Een aluminium plaat is geen goed idee als het vermeden kan worden.De thermische uitzetting van aluminium is het dubbele van die van staal. Alleen al dat maakt staal een betere keuze voor het monteren van optiek. De draadsterkte is ook ongeveer 20% in vergelijking met staal.