HKPRO Forums banner

Iemand met een Ghost Men Design holster?

3.4K views 4 replies 4 participants last post by  miula  
#1 ·
Ik heb onlangs een van deze holsters voor mijn vp9 gekocht. Duurde maar 2 maanden om eek te krijgen. Hoe dan ook, ik vroeg me af of iemand anders er een heeft en hoe ze het vinden. Tot nu toe vind ik het leuk, maar ik ben er niet verliefd op. En na het uitgeven van $200 is het niet hoe ik me wil voelen. Ik had een paar vragen als iemand anders er een heeft.

1. Hoe is de pasvorm/vergrendeling voor jou? De mijne past strak, maar de duimvergrendeling is vrijwel zinloos. Ik kan hem eruit trekken met een kleine ruk zelfs na het aandraaien van de spanning

2. Staat er op de zijkant sig p320? Ik weet dat ze deze niet echt voor vp9's maken, dus ik ben gewoon benieuwd naar dat deel.

3. Wat is je opstelling? Ik heb een DPP, x300 en PMM comp.

#2 ·
Ik heb onlangs een van deze holsters voor mijn vp9 gekocht. Duurde maar 2 maanden om eek te krijgen, hoe dan ook, ik vroeg me af of iemand anders er een heeft en hoe het bevalt. Tot nu toe vind ik het leuk, maar ik ben er niet verliefd op. En na het uitgeven van $200 is het niet hoe ik me wil voelen. Ik had een paar vragen als iemand anders er een heeft.

1. Hoe is de pasvorm/vergrendeling voor jou? De mijne past strak, maar de duimvergrendeling is vrijwel zinloos. Ik kan hem eruit trekken met een kleine ruk zelfs na het aandraaien van de spanning

2. Staat er op de zijkant Sig p320? Ik weet dat ze deze niet echt voor vp9's maken, dus ik ben gewoon benieuwd naar dat deel.

3. Wat is je setup? Ik heb een DPP, x300 en PMM comp.
Ik heb een aangepaste 6390RDS van Ghostmen Designs voor mijn VP9L, HoloSun 507C-GR V2, X300U-A en hij past als een handschoen... soepel als boter holster en trekken, maar je kunt de VP9L er niet uithalen zonder de ALS in te drukken, ik heb het geprobeerd!!!

Ik denk dat de mijne bedoeld was voor M&P 2.0, maar ik kan me niet precies herinneren welk model, zeker niet P320...

Ik zou contact opnemen met Chris van Ghostmen Designs en hem vertellen over het probleem dat je hebt, ik zou erg verrast zijn als hij het niet binnen redelijke grenzen zou oplossen...

Image

Image

Image

Image

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#4 ·
Ik heb een aangepaste 6390RDS van Ghostmen Designs voor mijn VP9L, HoloSun 507C-GR V2, X300U-A en het past perfect... zo soepel als boter holster en trekken, maar je kunt de VP9L er niet uithalen zonder de ALS in te drukken, ik heb het geprobeerd!!!

Ik denk dat de mijne bedoeld was voor M&P 2.0, maar ik kan me niet precies herinneren welk model, zeker niet P320...

Ik zou contact opnemen met Chris van Ghostmen Designs en hem vertellen over het probleem dat je hebt, ik zou erg verrast zijn als hij het niet naar behoren zou oplossen...

Image

Image

Image

Image

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat ziet er mooi uit. Ik heb de 6390RDS-2192-551, die volgens mij voor de m&p core was. Ik heb overwogen om het naar Ghostmen te sturen om het te laten aanpassen voor mijn VP9L w/ SRO.

Trekt de jouwe zonder te grijpen, oké, de uitsparingen?

#3 ·
Ik heb onlangs een van deze holsters opgepakt voor mijn vp9. Duurde maar 2 maanden om eek te krijgen, hoe dan ook, ik vroeg me af of iemand anders er een heeft en hoe ze het vinden. Tot nu toe vind ik het leuk, maar ik ben er niet verliefd op. En na het laten vallen van $200 is het niet hoe ik me wil voelen. Ik had een paar vragen als iemand anders er een heeft.

1. Hoe is de pasvorm/vergrendeling voor jou? De mijne past strak, maar de duimvergrendeling is vrijwel zinloos. Ik kan hem eruit trekken met een lichte ruk zelfs na het aandraaien van de spanning

2. Staat er op de zijkant sig p320? Ik weet dat ze deze niet echt maken voor vp9's, dus ik ben gewoon benieuwd naar dat deel.

3. Wat is je setup? Ik heb een DPP, x300 en PMM comp.
Dat klinkt niet goed.

Stuur het terug.

Hij is een goede kerel en zal het goed maken.

You have insufficient privileges to reply here.