HKPRO Forums banner

Beste OWB holster voor VP9

40K views 30 replies 20 participants last post by  GhostRecon21  
#1 ·
Ik ben op zoek naar een nieuwe OWB holster voor mijn VP9. Ik heb vorig jaar zowel een IWB als een OWB van Alien Gear gekocht en ben er eigenlijk nooit echt blij mee geweest. Ik wil iets betrouwbaars en comfortabels met uitstekende retentie. Ik maak me geen zorgen over de concealability en de prijs is geen probleem. Alle ideeën helpen. Bedankt!

#2 ·
Ik werk niet voor en doe geen reclame. maar voor OWB gebruik ik deze

https://www.safariland.com/category-landing/gls-holsters.html

Maar als ik de keuze heb, geef ik de voorkeur aan iets dat lager kan zitten, wat meestal een drop leg inhoudt. Ze hebben daar modulaire opties voor. Maar de holster is super sweet.

Save
#17 · (Edited)
Ik werk niet voor en ben ook geen reclame aan het maken. maar voor OWB gebruik ik deze

https://www.safariland.com/category-landing/gls-holsters.html

Maar als ik de keuze heb, geef ik de voorkeur aan iets dat lager kan zitten, wat meestal een drop leg inhoudt. Ze hebben daar modulaire opties voor. Maar de holster is super sweet.
Ik heb een ALS met retentie... zeker de moeite waard om te bekijken! Snel te trekken, maar zonder de duimontgrendeling wordt hij er niet uitgedwongen!

Edit: Hier is het specifieke model dat ik draag: Safariland® Model 7378 7TS? ALS® Holster

Save
#3 ·
Akileize,
Ik heb er misschien wel een die ik niet gebruik. Er nooit in gedragen. Alleen maar uitgeprobeerd. Het zou een Kramer bruin paardenleer rechtshandige OWB zijn voor de VP9 die ik ongeveer een jaar geleden bestelde. Ik draag al vele jaren de USP40 IWB en OWB, maar heb gemerkt dat ik overstap naar de P2ksk en vervolgens de P2k. Ik heb sowieso altijd back-up spullen in de auto, dus ze leken me een goede keuze. Ik zal kijken wat ik heb en waar en het je laten weten. Succes.

#7 ·
Ik heb niet veel van beide gezien, maar zal ze zeker bekijken nu ik weet dat ze ze voor HK maken. Hoe zit het met Raven Concealment Systems OWB holsters? Ik heb alleen maar het beste gehoord
Dat is mijn keuze in OWB holster en ja, ze zijn top en IMO de investering meer dan waard. Ik heb een Raven Concealment Phantom voor mijn Walther PPQ en ben er zo dol op dat ik er waarschijnlijk ook een voor mijn VP9 zal nemen. Raven heeft een snelle verzendoptie op de VP9, dus je hoeft niet lang te wachten. Ik heb de pannenkoekvleugels voor de mijne en ze zijn geweldig.

Heckler & Koch Phantom Modular Holster - Raven Concealment Systems

Save
#6 ·
Er zijn waarschijnlijk meer dan 100 opties die aan de door u gestelde eisen voldoen. Kunt u iets specifieker zijn?

Kydex of leer?

Zijn er retentie-apparaten gewenst?

Dit zijn twee van de eerste vragen die u moet beantwoorden voordat iemand u advies kan geven.

#8 ·
Er zijn waarschijnlijk meer dan 100 opties die voldoen aan de eisen die u hebt opgesomd. Kunt u wat specifieker zijn?

Kydex of leer?

Enige retentie-apparaten gewenst?

Dit zijn twee van de eerste vragen die u moet beantwoorden voordat iemand u advies kan geven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik geef de voorkeur aan kydex en heb een voorkeur voor welk retentie-apparaat dan ook, zolang het maar extreem veilig is, mijn probleem met de Alien Gear holster was hoe slecht ze mijn pistool vastzetten

#10 ·
Voor mij houdt mijn RCS Phanom mijn PPQ mooi direct naast mijn zijde om ongeveer 3:30 uur, inclusief de grip, voor uitstekende camouflage. Ik draag een leren pistoolriem van Beltman. IMHO is een goede riem ook erg belangrijk.

Save
#12 ·
Ik zou de voorkeur geven aan kydex en ik heb een voorkeur voor welk retentieapparaat, zolang het maar extreem veilig is, mijn probleem met de alien gear holster was hoe slecht ze mijn pistool vastzetten
De RCS Phantom heeft uitstekende retentie. Mijn PPQ glijdt er zo in en dan "klik". Ik kan de PPQ er niet zomaar weer uittrekken. Het kost een flinke ruk om hem tijdens het trekken te verwijderen, maar dat is wat ik prefereer, vooral voor SF-pistolen.

Save
#14 ·
Oké jongens, dit is echt geweldige info en ik denk dat mijn mening al vaststond voordat ik überhaupt postte, maar nu ben ik er zeker van dat ik voor RCS ga. Ik denk dat mijn enige vraag is hoe de andere riemlussenystemen zich verhouden? Zijn de pannenkoekvleugels het beste voor comfort en mobiliteit? Ik denk niet dat ik de snelle montage lussen zou kunnen vertrouwen, maar ik ben niet zeker. Enige input?

#15 ·
Toen ik de mijne kreeg, kreeg ik oorspronkelijk de standaard OWB-lussen en die werken goed, maar ik heb onlangs de pannenkoekvleugels voor de mijne gekocht en ze houden mijn PPQ iets dichter bij mijn lichaam, plus het is voor mij veel gemakkelijker om de Phantom op en van mijn riem te halen, omdat mijn leren Beltman-riem behoorlijk dik is, wat het moeilijk maakte om te gebruiken met de standaard OWB-lussen. Wat je ook krijgt, je kunt later altijd andere montageopties bestellen. Als je een niet-leren pistoolriem gebruikt, werken de standaard OWB-lussen misschien prima voor je. Geen ervaring met snelle montage-lussen en persoonlijk geen interesse daarin.

Save
#21 · (Edited)
Ik heb een paar weken geleden een VP9 gekocht en wil hem nu gaan dragen. Tot nu toe heb ik een paar Safariland-holsters ervoor gekregen, maar die zijn niet geschikt om verborgen te dragen. Ik wil graag iets onopvallends dat ik snel kan krijgen. Mijn ervaring met IWB-holsters is een Comp-Tac M-tac, Crossbreed Super Tuck en een Aliengear. Ik was niet onder de indruk van de Aliengear. De andere hebben de neiging om bij mij uit de positie te komen, maar daar kan ik mee leven.

Ik sta open voor leer of kydex, IWB of OWB. Ik wil gewoon iets onopvallends. Qua prijs wil ik het liefst in de $70-$80 range blijven, indien mogelijk. Ik weet dat Raven Concealment een in voorraad/snelle shop optie heeft voor de VP9, maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit iets gezien dat rechtvaardigt waarom ze $25 meer kosten dan een vergelijkbaar Per-Sec holster.

Dus... aanbevelingen?

ETA: Ik heb gisteravond een DeSantis Speed Scabbard besteld bij Amazon en zou hem morgen moeten hebben.

Ik sta nog steeds open voor andere aanbevelingen.

#22 ·
Gelieve ons op de hoogte te houden van de Desantis. Ik heb er gisteravond een bekeken en om eerlijk te zijn, de kwaliteit leek vergelijkbaar met High Noon voor meer dan de helft van de prijs.

Save
#24 ·
Gelieve ons op de hoogte te houden van de Desantis. Ik heb er gisteravond een bekeken en om eerlijk te zijn, leek de kwaliteit vergelijkbaar met High Noon voor meer dan de helft van de prijs

De DeSantis is behoorlijk. Ik denk niet dat het zo goed is als een Galco die ik een paar jaar geleden voor een Beretta had. Het zal waarschijnlijk niet veel gebruikt worden, want ik heb echt een IWB-holster nodig om te dragen.

#25 ·
Mijn keuze was van hasmatholsterworks.com. Ze waren geweldig om mee om te gaan. Ik koos de Kydex Carbon Fiber & dubbele magazijnhouder.
Kijk goed rond op de site om je keuzes te maken. Mijn holster heeft de pannenkoekpeddels en houdt mijn VP9 heel dichtbij en uiterst comfortabel, de hele dag door. Vergeet niet om te volgen en ons te laten weten wat je hebt gekozen.
Alles goed.
Trigger9

#27 · (Edited)
Dit gebruik ik voor mijn VP9... Van 2A Holsters (Tom). Dit is zijn slanke profiel. Deze moeten worden besteld op broekmaat, omdat de Kydex gebogen is om de kromming van uw zijde na te bootsen, waardoor alles mooi en dichtbij blijft. Een van de functies die ik het leukst vind, is het gemakkelijk aan/uit-ontwerp dat ik in slechts een paar seconden aan of uit kan trekken. In de toekomst ga ik de bijpassende maghouder bestellen. Dit was het eerste slanke profiel dat hij met de Amerikaanse vlag maakte.

#28 ·
Ik heb de Werkz Holster voor de Veridian ECR gekocht en beoordeel hem al meer dan 2 maanden. Ik wilde een grondige beoordeling schrijven nadat ik hem intensief had gebruikt, in plaats van een mening te geven op basis van slechts een eerste indruk. Ik ben een gecertificeerde NRA Pistol Instructor en een competitieve schutter. Ik doe één keer per week mee aan wedstrijden en ga minstens twee keer per maand naar de schietbaan en heb duizenden patronen verschoten met deze holster. Voor degenen die niet weten wat deze combinatie de gebruiker biedt, zal ik kort het belangrijkste voordeel uitleggen. In tegenstelling tot andere lasers en/of lampen die op een pistool zijn gemonteerd, kan de gebruiker met de Werkz Veridian ECR Holster de laser/lamp inschakelen op de gewenste instelling en hem in de holster plaatsen. Eenmaal in de holster, schakelt de laser/lamp automatisch uit dankzij een zeer slimme constructie die Werkz in samenwerking met Veridian heeft ontwikkeld. Maar wanneer het pistool uit de holster wordt getrokken, schakelt hij direct weer in op de laatst ingestelde stand voordat hij in de holster werd geplaatst. Dit is een enorm tactisch voordeel voor de gebruiker, omdat hij niet hoeft te rommelen om de activeringsknop te zoeken. Een taak die vooral onder stress in een potentiële "levens- en doodsituatie" wordt bemoeilijkt.

Deze holster is robuust gemaakt met een kydex die dikker is dan andere kydex holsters die ik heb gebruikt en bezit, maar boterzacht is om te trekken. Hij is zelfs bestand tegen noodherlaadoefeningen waarbij het vizier tegen de rand van de holster wordt gebruikt, beter dan andere holsters die ik heb gebruikt. Ik ben van plan deze holster te blijven gebruiken voor lesgeven, wedstrijden en verborgen dragen. Toekomstige updates volgen. Gezien hoe deze het heeft volgehouden, zal ik meer van hun producten bestellen.

#31 · (Edited)
Bravo Concealment maakt ook een uitstekende holster. Ik heb er de afgelopen maanden een paar van hen opgepakt en ben erg onder de indruk. Ik ben al lange tijd een RCS-voorstander, maar Bravo heeft hun spel echt verbeterd. De pasvorm en afwerking zijn nu vergelijkbaar met RCS. Omdat ze goedkoper zijn en meer kleuropties bieden, denk ik dat ik mijn nieuwe merk heb gevonden.

Bravo Concealment:
Image

Trouwens, degenen die Per-Sec holsters noemden, ik heb er twee van gehad en de pasvorm en afwerking waren lang niet zo mooi als Raven of Bravo. De riemlussen waren goedkoop, de randen waren onafgewerkt, de gaten waren niet gelijkmatig geboord en het gebrek aan kromming aan de achterkant van de holster schaadde de concealability echt.

You have insufficient privileges to reply here.