HKPRO Forums banner

Czy zwykła osoba może dostać Mp5?

6.6K views 16 replies 13 participants last post by  straightgrain  
#1 ·
Przepraszam, jeśli to głupie pytanie, jestem stosunkowo nowy w strzelaniu i strzelam tylko z pistoletów. Czy można dostać mp5? Prawdziwy, z HK, jeśli jesteś cywilem? Dzięki!

#2 ·
Cóż, przypuszczam, że mógłbyś zostać Class 3 FFL i dostać próbkę dealerską. To lub kupić jeden z ograniczonych zarejestrowanych, które trafiły do rejestru przed zakazem używania karabinów maszynowych.

Teraz, jeśli mówimy tylko o półautomatycznych MP5, istnieje mnóstwo opcji, ale jeśli chodzi o MP5 z selektywnym ogniem. To jedyne 2 sposoby, które znam.

#3 ·
Nie, jeśli chcesz uzyskać coś jak najbardziej zbliżonego, zrobisz konwersję HK94 na MP5 przez SBR lub użycie zarejestrowanego zespołu spustowego. Ten temat jest bardzo szczegółowo omówiony tutaj na HKpro. Czekam z niecierpliwością, aby zobaczyć, co ostatecznie uzyskasz!

#4 ·
Myślę, że drugą częścią "zwykłego gościa" są PIENIĄDZE, zwykły gość może nie mieć wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić MP5, lata temu były tańsze, teraz mogą być bardzo, bardzo drogie.

Nawet HK94 przed konwersją może kosztować $$$$$$

#5 ·
Aby pomóc Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie:

Dlaczego tego chcesz?

Czy musi to być karabin maszynowy?

Jakiego rodzaju strzelanie zamierzasz z niego uprawiać?

Ile nabojów rocznie szacujesz, że z niego wystrzelisz?

Jaki jest Twój budżet?

#6 ·
Jeśli chcesz zapytać: „czy cywil, bez FFL, może bezpośrednio kupić od HK fabryczny MP5 z selektywnym ogniem w 2015 roku”, to odpowiedź brzmi absolutnie „nie”. Nawet jeśli uzyskałeś FFL i otrzymałeś nową fabryczną MP5 za pośrednictwem listu demonstracyjnego LE, nie „posiadasz” jej; raczej tylko wynajmujesz ją od rządu i musisz ją zwrócić bibliotekarzowi, gdy zrezygnujesz z FFL. Opłata za zwłokę wynosi 10 centów dziennie lub 10 lat więzienia, jeśli zapomnisz zwrócić książkę, tak mi się wydaje.