HKPRO Forums banner
81 - 100 of 187 Posts
Ik heb Bravo Concealment en C&G gecontroleerd op holsters en beide hebben ze nog niet.

Ik heb een IWB en OWB besteld bij HK, maar IWB is nog niet verzonden omdat deze niet op voorraad is. De andere die ze hebben vermeld is een soort herconfigureerbare IWB/OWB holster waar ik niet in geïnteresseerd was.

View attachment 448493
Dat vertelt me dat HK waarschijnlijk van plan is om in de toekomst een lange slide versie van dit pistool uit te brengen.

tulster en tenicor lijken volgens andere berichten nu beschikbaar te zijn
Interessant, ik vraag me af of dat iemand is die dat op eigen houtje doet buiten HK, zoals je andere wapens te koop ziet op GunBroker

Ik was teleurgesteld over het gebrek aan paddle release, maar stond op het punt een Sig P365 te kopen die ook de knoppen heeft

Ik zal er zeker een kopen met paddle release als ze er een uitbrengen 😁

Save
er is ongeveer 3/4" ruimte aan de onderkant

View attachment 448588
Ik weet het niet, dat ziet er voor mij nog steeds een beetje vreemd uit. En met "vreemd" bedoel ik dat het eruitziet alsof ze de totale afmetingen van de CC9 hebben verkleind, maar we zijn niet zeker van de uiteindelijke lengte. "RetropM" liet ons zijn CC9 en dezelfde OWB kydex holster zien die me deed afvragen: "is het niet een hergebruikte holster van een ander pistool die nu voor een kortere CC9 is?"...:unsure:

Of dat, of ze hebben een inside track op nieuwe potentiële slees en frames (& threaded barrel opties) zoals je zei over SIG's P365XL (of P365 Fuse). Ik ben benieuwd of alle momenteel beschikbare CC9 holsters zoveel extra volume hebben... :unsure::unsure:

• Like
Reactions: AggiePhil
Save
Palmetto Leather in Columbia SC

Ma, 18 november, 8:29 uur (1 dag geleden)[/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>
aan mij[/TD>
[TD]
[/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>
[TD]
[TD]

Bedankt voor uw bericht! Helaas hebben we momenteel de mal voor dit vuurwapen niet en is er nog geen gemaakt. Als u in de buurt bent, bent u van harte welkom om het pistool langs te brengen, dan kunnen we de holster direct voor u bouwen.

We hopen dat we binnenkort toegang hebben tot een mal en we zullen u op de hoogte stellen wanneer deze beschikbaar is. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Palmetto Leather Works
1223 B Avenue
West Columbia, SC 29169
Telefoon: 803-401-5212
E-mail: Sales@palmettoleather.com
Website: www.palmettoleather.com

Ik weet niet, dat ziet er nog steeds een beetje vreemd uit voor mij. En met "vreemd" bedoel ik dat het eruit ziet alsof ze de totale afmetingen van de CC9 hebben verkleind, maar we zijn niet zeker van de uiteindelijke lengte. "RetropM" liet ons zijn CC9 en dezelfde OWB kydex holster zien eerder, wat me deed afvragen: "is het niet een hergebruikte holster van een ander pistool dat nu voor een kortere CC9 is?"...

Of dat, of ze hebben een inside track op nieuwe potentiële slees en frames (& threaded barrel opties) zoals je zei over SIG's P365XL (of P365 Fuse). Ik ben benieuwd of alle momenteel beschikbare CC9 holsters zoveel extra volume hebben...
De ruimte in de bodem van de holster zou gemakkelijk een threaded barrel met protector kunnen herbergen, zo niet een langere versie.

Ik heb een bestelling geplaatst voor een Tenicor Velo5 AIWB holster voor mijn CC9. Mijn eerdere gebruik van hun spullen rechtvaardigt de hogere kosten, plus ik wacht nog steeds op de paar leren holsters van DeSantis. Nog steeds op zoek naar extra opties, dus blijf ze plaatsen als jullie ze hebben. BEDANKT

Ik weet niet, dat ziet er nog steeds een beetje vreemd uit voor mij. En met "vreemd" bedoel ik dat het eruit ziet alsof ze de totale afmetingen van de CC9 hebben verkleind, maar we zijn niet zeker van de uiteindelijke lengte. "RetropM" liet ons zijn CC9 en dezelfde OWB kydex holster zien eerder, wat me deed afvragen: "is het niet een hergebruikte holster van een ander pistool dat nu voor een kortere CC9 is?"...:unsure:

Of dat, of ze hebben een inside track op nieuwe potentiële slees en frames (& threaded barrel opties) zoals je zei over SIG's P365XL (of P365 Fuse). Ik ben benieuwd of alle momenteel beschikbare CC9 holsters zoveel extra volume hebben... :unsure::unsure:
Volgens anr is de extra lengte ontworpen om te voorkomen dat een geholsterde cc9 naar voren kantelt bij de grip.

Ik heb een bestelling geplaatst voor een Tenicor Velo5 AIWB holster voor mijn CC9. Mijn eerdere gebruik van hun spullen rechtvaardigt de hogere kosten, plus ik wacht nog steeds op de paar leren holsters van DeSantis. Ik ben nog steeds op zoek naar extra opties, dus blijf ze plaatsen als jullie ze hebben. BEDANKT
De Tenicor Velo5 heeft een uitstekende bouwkwaliteit met meer door de gebruiker aanpasbare functies dan de meeste kydex holsters op de markt. De spanning is instelbaar voor een goede retentie en de ambi-mag release is goed beschermd tegen onbedoelde bediening. Geen knijpen of prikken bij het dragen van AIWB of IWB, en de hele rig is gestroomlijnd en perfect gevormd. Ik heb eerder Tenicor holsters gebruikt met grote tevredenheid, en deze wordt ten zeerste aanbevolen voor de CC9. Ga dit weekend weer naar de schietbaan voor meer inloop- en booroefeningen...
Image

Image
Image

Image
Image

Image
Image

Image

Zoals beloofd ben ik net terug van het mooie FLA naar het heerlijke weer van 28 graden... waarom ben ik hier gebleven?

Maar zoals beloofd de tulster profile plus met sidekick voor hkccc9, net zo goed gemaakt als mijn andere van hen, minimalistisch maar goed gemaakt aan de randen en de sidekick voegt precies de juiste hoeveelheid koppel toe voor een betere camouflage, als je het nog nooit hebt geprobeerd, probeer het eens
Image
Image
Image

zoals beloofd net terug van het mooie FLA naar het mooie weer van 28 graden... waarom ben ik hier gebleven?

maar zoals beloofd de tulster profile plus met sidekick voor hkccc9, net zo goed gemaakt als mijn andere van hen, minimalistisch maar goed gemaakt aan de randen en de sidekick voegt precies de juiste hoeveelheid koppel toe voor een betere camouflage, als je het nog nooit hebt geprobeerd, probeer het dan eens View attachment 449810 View attachment 449811 View attachment 449812
ontving de IWB vandaag foto's hieronder

let op geen ruimte voor paddle release

weet niet zeker of ik de klauw erop zal houden en zal misschien kijken of ik Bravo Concealment of andere riemclips kan gebruiken in plaats van wat hierbij zat
Image
Image
Image

Image

Net een CC9 en de Tenicor Velo5 besteld. De zoektocht was een beetje beperkt, omdat ik graag de Phlster Enigma gebruik. ANR, Tulster lijken op dit moment de enige andere holster te zijn die werken.

Velo5 kan werken met de Lighbearing Enigma kan mijn route zijn. Ik hou van sommige functies zoals een ingebouwde wig. Misschien een aangepaste faceplate laten lasersnijden.

Dat is een
De Tenicor Velo5 heeft een uitstekende bouwkwaliteit met meer door de gebruiker instelbare functies dan de meeste kydex-holsters op de markt. De spanning is instelbaar voor een geweldige retentie en de ambi-mag release is goed beschermd tegen onbedoelde bediening. Geen knijpen of prikken bij het dragen van AIWB of IWB, en de hele rig is gestroomlijnd en perfect gevormd. Ik heb eerder Tenicor-holsters gebruikt met grote tevredenheid, en deze wordt ten zeerste aanbevolen voor de CC9. Dit weekend weer naar de schietbaan voor meer inbraak en oefeningen...
View attachment 449691
View attachment 449692 View attachment 449694
View attachment 449693 View attachment 449696
View attachment 449695 View attachment 449697
View attachment 449698
Uitstekend! Ik moet er misschien een aanschaffen, want mijn cc9 heeft nog geen doos met holsters lol

81 - 100 of 187 Posts
You have insufficient privileges to reply here.