HKPRO Forums banner
121 - 140 of 187 Posts
Ik besloot het te proberen en het kwam vandaag. Het is slechts een schaal met een heleboel willekeurige onderdelen en schroeven om de configuratie te bouwen in een plastic zak met ritssluiting. Geen markeringen op de holster behalve CC9, geen markeringen op de zak en geen instructies. Ik vraag me gewoon af of anderen hetzelfde hebben gekregen. Ook zijn een heleboel van de onderdelen die erbij zaten van Fobus. Ik zie geen indicatie dat dit een Weber-holster is. Ik heb met Weber gechat en bevestigd dat wat ik kreeg correct was. Dit is wat ze me stuurden:

View attachment 452229
View attachment 452228
Bedankt, ik ben gegaan voor een tulster profile + iwb. Heb het nog niet ontvangen.

Vervolg...
Image

Image

Image

Geleverd op dinsdag voor Kerstmis, dit zal voor de vrouw en haar CC9 zijn. Ik ga hiermee flink scoren... ;)(y):LOL:

• Like
Reactions: Mcfly50
Save
Ik heb deze Falco holster gekocht voor een Walther PPS M1 en de CC9 past heel goed. Zelfs met de retentiestrap open, kan ik de holster ondersteboven draaien en schudden zonder dat de CC9 eruit glijdt. Als je op zoek bent naar een OWB leren pancake stijl holster, zou je deze kunnen overwegen.

Image

Image

Image

Image

Easy on Pancake Style OWB Lederen Holster met Duimonderbreking
Code: C108

Selecteer een vuurwapen
: Walther-PPS M1-3.2"-9 mm
Vizier Type: Vizier Type - Standaard
Dominante Hand: Dominante Hand - Rechterhand
Kleur: -
Draagpositie: Draagpositie - Schuin
Ontwerpvoorkeur: Grip - Combat Grip
Riembreedte: 1,5"
Spanschroef: Zonder retentieschroef
Lederen onderlaag: Nee
Lederkleur: Lederkleur - Zwart
Kleur van de stiksels: Kleur van de stiksels - Rood
Kleur van de randen: Kleur van de randen - Rood
Geschenkdoos: Nee

Dit is de Multi-Holster in de webshop van HK. Ik vind het niet fijn voor IWB, ik geef de voorkeur aan mijn GunfightersINC-hybride. Het is waarschijnlijk prima voor OWB-configuratie.

De schroeven die erbij zaten, waren niet lang genoeg, dus ik moest er een paar in de bouwmarkt halen, en ze hadden alleen messing.

Benieuwd wat maakt dat je het niet fijn vindt om IWB te dragen?
Ongemakkelijk. Het is erg breed in IWB-configuratie en de bevestigingspunten (die aan beide kanten zitten) duwen een beetje in mijn lichaam. Het steekt echt een stuk uit mijn lichaam in vergelijking met de GunfightersINC hybride IWB die ik heb gekocht.

Ik heb mijn Gunfighters met een kanteling gekregen, en ze bieden geen optiekuitsparing met die optie, dus bestelde ik de multiholster van HK om te gebruiken met mijn optiek. Toen heb ik de Gunfighter holster uiteindelijk geknipt en nu is het prima.

Ik zou een (nieuwe) CC9-specifieke IWB/AIWB leren holster met zweetbescherming kunnen gebruiken, aangezien de huidige DeSantis "Inside Heat" holster dat niet doet.

Misschien kunnen Don Hume of andere op maat gemaakte lederwaren holster winkels eindelijk een CC9 bemachtigen om er in de toekomst een te maken...

De Tenicor Velo5 heeft een uitstekende bouwkwaliteit met meer door de gebruiker instelbare functies dan de meeste kydex-holsters op de markt. De spanning is instelbaar voor een geweldige retentie en de ambi-mag release is goed beschermd tegen onbedoelde activering. Geen knijpen of prikken bij het dragen van AIWB of IWB, en het hele tuig is gestroomlijnd en perfect gevormd. Ik heb eerder Tenicor-holsters gebruikt met grote tevredenheid, en deze wordt ten zeerste aanbevolen voor de CC9. Dit weekend weer naar de schietbaan voor meer inloop en oefeningen...
View attachment 449691
View attachment 449692 View attachment 449694
View attachment 449693 View attachment 449696
View attachment 449695 View attachment 449697
View attachment 449698
Ik kocht hun Certum 3 voor mijn PDP F-Series Pro. De holster zelf was van topkwaliteit, zoals ik had verwacht. Vanwege mijn gehavende handen kon ik niet overweg met de DCC Clips. De Velo-5 heeft de clips verder uit elkaar. Ik weet niet zeker of dat zou helpen of niet. Het retourbeleid van Tenicor is het beste in de branche, dus ik zal waarschijnlijk een Velo-5 proberen, wanneer ik besluit (en een CC9 vind)!

Deel alstublieft feedback over hoe het uitpakt.
We zijn allebei op zoek naar lederen IWB CC9-specifieke holsters, een LH en een RH; insteekbaar zou een enorme plus zijn.
De DeSantis lederen Inside Heat holster is zo ongeveer perfect (IMO) BEHALVE voor het ontbreken van een zweetbeschermer. Een CC9-specifieke vorm & mal met geweldige retentie, goede bescherming van de magazijnontgrendelingsknop, gemakkelijk schoon te maken en duidelijk om te trekken, een stevige riemclip, het ziet er scherp uit en heeft hoogwaardig leer & stiksels. Ik heb nog niet geprobeerd om er een overhemd mee te dragen. Ik hou gewoon van zweetbeschermers op IWB-holsters hier beneden in GA.

Save
Wat is het gevoel bij een OWB-holster voor de CC9? Ik kijk naar de Tulster OWB, maar die is nog niet beschikbaar. Ik heb de IWB Tulster Profile + die mooi is, maar de plaatsing is cruciaal voor het comfort.

Wat is het gevoel over een OWB holster voor de CC9? Ik kijk naar de Tulster OWB maar die is nog niet beschikbaar. Ik heb de IWB Tulster Profile + die wel fijn is, maar de plaatsing is cruciaal voor comfort.
probeer een wig toe te voegen aan de profile plus, iedereen is prima, ik heb er twee van amazon voor 14$ werkt en een wereld van verschil voor mij

probeer een wig aan het profiel toe te voegen, plus iedereen is prima, ik heb twee pakken van Amazon voor 14 dollar, werkt en een wereld van verschil voor mij
Ik heb er een besteld met de holster, maar heb hem nog niet geĂŻnstalleerd. Ik weet niet zeker of de wig mijn buik zal overwinnen. Appendix is niet goed, erg puntig. Ik kan hem redelijk comfortabel tussen 2:45-3 uur dragen. Ik heb gewoon het gevoel dat een buiten-tailleband een goede optie zou kunnen zijn. Ik ben geen Tulser-fanboy, maar de Contour OWB ziet er strak uit.

Ik heb er een besteld met de holster, maar heb hem nog niet geĂŻnstalleerd. Ik weet niet zeker of de wig mijn buik zal overwinnen. Appendix is niet goed, erg puntig. Ik kan hem tussen 2:45-3 uur redelijk comfortabel dragen. Ik heb gewoon het gevoel dat buiten de tailleband een goede optie zou kunnen zijn. Ik ben geen Tulser-fanboy, maar de Contour OWB ziet er strak uit.
Ik hoop dat het werkt, ik vind ze goed voor mijn behoeften. Ik heb de wig een klein stukje voorbij het einde van de loop geplaatst, omdat ik niet zo lang in mijn torso ben en het helpt bij het zitten.. plus ik denk dat we allemaal kunnen profiteren van het verliezen van een paar kilo's lol

Ik heb een PHLster Skelton holster voor mijn CC9 gekocht. Het is een minimalistisch AIWB-holster dat met of zonder optiek werkt. Tot nu toe ben ik erg onder de indruk van het holster.

121 - 140 of 187 Posts
You have insufficient privileges to reply here.