HKPRO Forums banner

coharie arms CA415

58K views 57 replies 28 participants last post by  mp  
#1 ·
Ik weet niet of iemand het heeft opgemerkt, erom gaf of zelfs de tijd nam om het te bekijken... De aankondiging van CA415 is gedaan en is onderweg... Ik, voor mijn part, kijk ernaar uit.

#6 ·
Ik denk dat dit de consumenten een andere optie geeft. Ik sprak met de man die verantwoordelijk is voor Titan en ze zijn echt.

#14 ·
DIAS= Drop in auto sear, een apparaat dat in een AR-onderontvanger wordt geplaatst en wordt gebruikt om van een semi-automatische een volautomatische te maken.
LOL, bedankt voor de uitleg.

Ik neem aan dat je een volautomatische onderontvanger moet hebben om dit te doen, of is het een ander apparaat dat gekocht kan worden om het volautomatisch te maken? (legaal)

#19 ·
Je kunt een ongewijzigde semi-automatische AR-15 nemen en een drop-in auto sear installeren, waardoor het vuurwapen volautomatisch wordt. De geregistreerde DIAS kosten ongeveer $ 11.000 - $ 13.000.

http://www.quarterbore.com/nfa/dias.html
Ik ben hier geen expert in, maar moet de richel aan de achterkant niet lager worden uitgesneden in een semi-ontvanger om een DIAS te laten passen?

#26 ·
Ben ik de enige of is dit allemaal maar window dressing? (TD 556/CA 556) Allemaal geweldige componenten, maar het hart van de Hk 416 is de Duitse loop...:330:
misschien als we het over precisieschutters zouden hebben, maar dit zijn MBR's, het belangrijkste waar we naar op zoek zijn is consistentie, betrouwbaarheid en weinig onderhoud. Als ze dat kunnen leveren, ben ik aan boord!

#28 ·
Dit is toch meer dan cosmetisch, nietwaar? Dit is het kopiëren van het HK 416 gassysteem. Ik neem aan dat HK er een patent op heeft?

Dus als TB het kan kopiëren, waarom kopiëren andere AR-makers het dan niet? Ze komen allemaal met verschillende manieren om een zuigergestuurde AR te maken, terwijl iedereen nog steeds gelooft dat de HK-implementatie een van de beste is. Dus nogmaals, waarom hebben anderen het HK-systeem nog niet gekopieerd?

#29 ·
G36,

Een beetje voorbarig om die vragen te stellen. Het zal anders zijn als er een exemplaar in handen van het publiek is. Een groot ding dat me opviel, was dat het gasblok aanzienlijk verschilt van de meeste die ik heb gezien.

De tijd zal het leren, maar ik hou van het idee van een betere levering van het Stoner-ontwerp.

#30 ·
Oké, we zullen het pas echt weten als we het zien, denk ik. Het hele ding over de HK416 gaat niet over de loop of de meubels, maar over het zuigergassysteem. Tenzij CA415 het HK-gassysteem kopieert, is het helemaal geen HK416/MR556-kloon. Het is gewoon weer een door pistool aangedreven AR15 die probeert de markt te betreden. Dat is echt niets bijzonders, want iedereen en zijn oom komen met zuiger-AR's of retrofit zuigerkits. In dit geval staat de CA415 waarschijnlijk net zo dicht bij de Ruger SR556 als bij de MR556.

Niet dat ik zeg dat de HK 416-oplossing het beste is. Sterker nog, hoe meer zielen, hoe meer vreugd in termen van AR-fabrikantencompetities. Ik zou degene nemen die de beste oplossing is. De dingen worden echt spannend in de AR-wereld.

#31 ·
Zonder gekheid, er zijn momenteel zoveel AR-ontwerpen met zuigers en zonder, het is best verbazingwekkend! Ik wil al sinds '03 een 416 upper hebben, toen ze ongeveer 2500 kostten en grijs waren. Ik hoop dat dit de prijzen van de echte hk uppers een beetje omlaag drijft, zodat ik er een kan kopen. :D Ik zou ook een titan upper kopen..:480: