Ik weet niet of iemand het heeft opgemerkt, erom gaf of zelfs de tijd nam om het te bekijken... De aankondiging van CA415 is gedaan en is onderweg... Ik, voor mijn part, kijk ernaar uit.
Saw that as well. Wonder how much it will cost?Dont know if anyone noticed, cared or even took the time to check it out...CA415 announcement has been made, and is on the way...i, for one, am looking forward to it.
LOL, bedankt voor de uitleg.DIAS= Drop in auto sear, een apparaat dat in een AR-onderontvanger wordt geplaatst en wordt gebruikt om van een semi-automatische een volautomatische te maken.
Ik ben hier geen expert in, maar moet de richel aan de achterkant niet lager worden uitgesneden in een semi-ontvanger om een DIAS te laten passen?Je kunt een ongewijzigde semi-automatische AR-15 nemen en een drop-in auto sear installeren, waardoor het vuurwapen volautomatisch wordt. De geregistreerde DIAS kosten ongeveer $ 11.000 - $ 13.000.
http://www.quarterbore.com/nfa/dias.html
Hij zegt in zijn bericht dat hij ze heeft vastgelegd in een exclusief contract.Heeft iemand een contactpersoon voor Titan Defense? Ik wil er een van deze uppers voor mezelf halen. Wat betreft de DIAS, als hij een volautomatische carrier heeft, zie ik niet in waarom hij niet zou werken.
misschien als we het over precisieschutters zouden hebben, maar dit zijn MBR's, het belangrijkste waar we naar op zoek zijn is consistentie, betrouwbaarheid en weinig onderhoud. Als ze dat kunnen leveren, ben ik aan boord!Ben ik de enige of is dit allemaal maar window dressing? (TD 556/CA 556) Allemaal geweldige componenten, maar het hart van de Hk 416 is de Duitse loop...:330: