Wat is de gemakkelijkste manier om een G28-kloon te bouwen?
Het is gemakkelijk, net als bij je favoriete boot of stripclub........"Break Out Another Thousand" 😷Wat is de gemakkelijkste manier om een G28-kloon te bouwen?
Dat lukt je niet, het is niet te koop.Weet iemand waar ik een stalen bovenkant kan krijgen? De G28's hebben een stalen bovenkant en dat is iets wat ik niet heb kunnen achterhalen.
Dit ziet er fantastisch uit!!Ik heb de mijne een paar jaar geleden laten bouwen door TSC Machine. Mike heeft geweldig werk geleverd, zoals met al het andere dat ik hem had gestuurd. Ik was verrast te ontdekken dat hij dit niet meer doet en zich concentreert op de G3, MP5 etc. Het verkrijgen van alle onderdelen was ook een uitdaging, zeker veel wachten. View attachment 306694 View attachment 306695
Mijn G28-build gaat naar de persoon die Bobs en Vickers heeft gedaan. Ik zal foto's plaatsen als het klaar is. Hij heeft de juiste lettergrootte en de juiste markeringen. TCS deed een dik lettertype dat te dichtbij en verkeerde markeringen was, daarom vroeg ik het, maar ik lijk je op de een of andere manier van streek te maken door hem, niet jou, te vragen hoe zijn markeringen eruitzien.Roof, laat ons eerst de jouwe zien. Toon ook een onvervaagde uid van je m110a1
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is zo gemakkelijk als je het wilt bouwenWat is de gemakkelijkste manier om een G28-kloon te bouwen?
Ik ben er momenteel een aan het bouwen. Ik bouw hem zelf. en ik heb een budget.Wat is de gemakkelijkste manier om een G28-kloon te bouwen?