HKPRO Forums banner

Vetspuiter slaat weer toe -SD

2.8K views 20 replies 11 participants last post by  Doc44ga  
#1 ·
Image
Eindelijk mijn PTR-SD uit de NFA-gevangenis gehaald. Wacht nog steeds op de B&T-demper ervoor. @Grease Gunner heeft geweldig werk geleverd. Kan hem jullie ten zeerste aanbevelen. Het is een genoegen om met hem samen te werken en hij heeft enorm veel kennis. Bedankt Doc

#8 ·
Ik heb er nog niet mee geschoten.
Ja, dat is degene van tittleiiarms. Ik ben al 3 weken ziek. En nu staat onze schietbaan 6 voet onder water. Zal moeten wachten tot het water zakt en de baan droog is. Misschien kan ik het dit weekend meenemen. Ik check steeds mijn e-mail in de hoop dat mijn suppressor vrijgegeven wordt.
Doc

#9 ·
Ik heb er nog niet mee geschoten.
ja dat is degene van tittleiiarms. Ik ben al 3 weken ziek. En nu staat onze schietbaan 6’ onder water. Zal moeten wachten tot het water zakt en de baan droog is. Misschien kan ik het dit weekend meenemen. Ik blijf mijn e-mail controleren in de hoop dat mijn suppressor vrijgegeven wordt.
Doc
Net mijn Ap5 voor hetzelfde naar hem gestuurd.

Image

#11 ·
Ik heb ze oorspronkelijk allebei tegelijk ingediend. Mijn SOT heeft op één plek op een van de formulieren de boel verknald. Moest het terugtrekken. Dus vast komen te zitten met een SD SBR zonder demper. Maar het zou snel vrijgegeven moeten worden. Dan is het pew pew tijd.
Doc

#15 · (Edited)
@Grease Gunner De laatste keer dat ik informeerde, hoorde ik dat je slechts een jaar of twee geleden met SD's bezig was. Wat is er zo snel veranderd? Hoeveel heb je er gedaan?

Save
#19 ·
Greasegunner mp5 build. Ik ben zo blij met mijn recente Greasegunner build. Ik kan niet wachten tot hij een SD-versie voor me bouwt. View attachment 456542
Prachtig! Ik vind het geweldig om de positieve vibes en recensies voor GG te zien opbouwen. Blijf ze sturen en blijf hem builds sturen!

Ik wacht [niet zo 🤭] geduldig op mijn AP5 SD barrel conversion, can in hand 😎. In de tussentijd denk ik dat ik mijn andere AP5's zal afstoffen en de nieuwe (en eerste) can die ik voor ze heb gekregen, zal testen.

Heb je je SD al geschoten, hoe is het?

You have insufficient privileges to reply here.