HKPRO Forums banner

HK vs. LMT

22K views 24 replies 12 participants last post by  bpnkrtn  
#1 ·
Nu HK heeft besloten ons burgers te gratie met hun AR-achtige lange geweren, wil ik graag weten wat het verkoopargument zou zijn ten opzichte van de bestaande gaszuigermarkt AR's, zoiets als een LMT 16" zuigerkarabijn.

Het meeste dat ik kan bedenken is dat het vooral Mall Ninja-punten zijn door HK op je wapen te hebben in plaats van bijvoorbeeld LMT.

#2 ·
Ik ben een trotse eigenaar van een MR223, maar er zijn 2 belangrijke voordelen die ik zie dat LMT heeft ten opzichte van HK:

1. LMT heeft dezelfde hoogte van de bovenste ontvanger als normale AR15, M4 platforms, maar HK niet. Wat betekent dat ik een heleboel nieuwe mounts en verschillende BUIS's zou moeten kopen om een goede wangcontact te krijgen op mijn MR met BUIS en scopes.

2. Om het zuigergebied voor HK schoon te maken, moet je de hele voorkant eraf halen, waardoor je min of meer de nulstelling op vizieren, scopes en lasers verliest. Voor LMT haal je de zuiger er gewoon vanaf de voorkant af zonder iets anders te verwijderen.

IK WEET dat mijn Hk betrouwbaar is, maar LMT heeft ook altijd een goede reputatie gehad in de AR-wereld...

Dus daar gaan mijn 2 cent!

Kiwi :)

#4 ·
Nu HK besloten heeft ons burgers te gracieën met hun AR-achtige lange wapens, zou ik graag willen weten wat het verkoopargument zou zijn ten opzichte van de bestaande gaszuigermarkt AR's, zoiets als een LMT 16" zuigerkarabijn.

Het meeste wat ik kan bedenken is dat het vooral Mall Ninja-punten zijn door HK op je wapen te hebben in plaats van bijvoorbeeld LMT.
Deze vraag is een antwoord. HK heeft u niets te bieden boven LMT.

#5 ·
Wat Montrala zei. Voor jou en 99,9% van de burgerschutters biedt de MR556 geen voordelen ten opzichte van een direct impingement AR zoals de LMT.

Het 416-besturingssysteem is superieur bij volautomatisch vuren en vuren met suppressor.

#6 ·
Wat Montrala zei. Voor jou en 99,9% van de burgerlijke schutters biedt de MR556 geen voordelen ten opzichte van een direct impingement AR zoals de LMT.

Het 416-besturingssysteem is superieur bij volautomatisch vuren en vuren met suppressor.
De LMT wordt ook aangeboden in een gaszuiger. Dat is het model waarmee ik het vergelijk.

Ik ken gewoon niet alle toeters en bellen zoals sommige mensen op deze site.

HK is goed in het uitbrengen van wapens met veel detailwerk en een aantal intuĂŻtieve ontwerpen, zoals de P7 bijvoorbeeld. Ik vraag me gewoon af of er magie in de nieuwe lange wapens is geslopen of dat het gewoon NATO-snoepjes waren.

#7 ·
Sorry, het is laat en ik dacht dat je het over een Defender had en niet over het MRP-zuigergeweer.

Wat betreft de verschillen: de LMT heeft de snelle wissel van de loop, waarbij je de eigen lopen van LMT naar believen kunt verwisselen, dus je kunt heel gemakkelijk overstappen van zuiger 5,56 mm naar 6,8 mm of van een loop van 16 inch naar een loop van 10,5 inch.

LMT heeft ook een monolithische rail op de bovenste ontvanger.

#11 · (Edited)
Ik zal je één ding vertellen dat LMT aanbiedt dat HK NIET zal doen.
Bedoel je behalve een echt wapen??? Oh....SNAP!Wanneer is de MR556 eigenlijk klaar en waar staat MR voor? Mogelijk Real...binnenkort.Kleine kans om SBR-bovenstukken van HK te krijgen. Je mag al blij zijn als je een geweer krijgt. Je mag al blij zijn als je een zwart geweer krijgt. Je mag al blij zijn als je een zwart geweer krijgt dat AR-magazijnen accepteert. Je mag al blij zijn als je een zwart geweer krijgt dat AR-magazijnen accepteert en compatibel is met andere AR-onderstukken. Je mag al blij zijn als je een zwart geweer krijgt dat AR-magazijnen accepteert, dat compatibel is met andere AR-onderstukken en dat....oh wacht....je wilt het voor minder dan 3k?ha....Droom verder!Er is veel te leren van sommige van de nieuwelingen hier.Eén ding waar je op kunt rekenen, het gaat niet gebeuren totdat het gebeurt.

#10 ·
Maar LMT kan (nog) geen SBR's aanbieden die korter zijn dan 12" (nog). HK heeft 10,5"

;)
Ik zie je 10,5" en verhoog met 8" :p lol!

Image

Ik hoop alleen dat HK USA SBR's, uppers en accessoires zal produceren zoals LMT en LWRC.
De 10,5" 416 is mijn huidige "onverkrijgbare" kwijlkanon. Ik weet zeker dat mijn vrouw zal denken dat ik het helemaal kwijt ben, terwijl ik er een aai en er "zoete dingen" tegen fluister op de SHOT show volgende maand.

#16 ·
Sorry Joe, laat me het anders formuleren. Met dit jaar bedoelde ik 2010.
3K is misschien niet zo ver weg. Een LWRC M6 10,5" fabriek SBR is $2.700
Wie zei dat HK's goedkoop zijn?
Geen zorgen, doneer gewoon de 100 aan HKPro en zeg ze dat ze me een premium lid moeten maken! lol Ik weet wat je bedoelde. :D

Een fabriek LWRC SBR kan zoveel kosten, maar met de HK kun je
feit: geen fabriek SBR krijgen. hmmmm... klinkt als een vergelijking van appels met peren voor mij. Bueller....

feit: EN de gewone MR223/556... of hoe de naam ook is, met 16" zal meer dan 3k kosten en waarschijnlijk in de 3.5 range.

feit: Nu kan een gewone M6A2 worden verkregen voor 1700-1900,00 dollar, elke dag, de hele dag en op dit moment.

Dus voor een 16" civi versie MR kun je 2, ja TWEE LWRC's M6A2's hebben voor de prijs van 1 HK... of 1 LWRC, reserveonderdelen, magazijnen en een hoop munitie voor een heel jaar en training....
of 2 LMT's, of drie 6920's. Je begrijpt welk plaatje ik hier schilder.

Ik weet welke me leuker lijkt. :82:
En is de MR die prijs echt waard?? ECHT WAAR? Weet iemand dit echt zeker???? Is het zoveel beter dan bijvoorbeeld een FN SCAR?? Echt waar?

Ik haat HK niet, ik heb een P30 gehad en wist dat die veel beter was dan een MP a Looooonnng geleden. :14000000:

Hat me niet omdat ik slim ben.

:44:

G
#20 ·
Zoals met alles wat er is, van auto's tot kleding tot wijnflessen tot uiteraard geweren, zal de verkoopprijs en de waargenomen waarde worden bepaald door de individuele koper. De fabrikant kan de initiële verkoopprijs vaststellen, maar veel mensen willen deze mogelijk niet betalen. Als te veel mensen weigeren de vastgestelde prijs te betalen, zouden de marktomstandigheden de prijs moeten verlagen. Als ik een AR-type geweer voor $ 7.000 zou kunnen maken en mensen zouden in de rij staan om er een te krijgen, zou ik mijn prijs nauwelijks verlagen alleen maar omdat anderen hetzelfde type geweer voor de helft van de prijs verkopen, zelfs als dat van hen "beter" was. Dat wil niet zeggen dat dat in dit geval zo is.

HK heeft een reputatie opgebouwd voor het aanbieden van kwaliteitsvuurwapens. Ik geloof dat dat de reden is waarom we ze leuk vinden en lid zijn van HKPro. Hoewel het misschien niet veel zin heeft om meer te betalen voor vergelijkbare functies, is de realiteit dat dit elke dag gebeurt. Zet een HK94 NIB voor $ 3.000 neer en mensen zullen over elkaar heen vallen om je een pm te sturen. Dat is $ 3.000 voor een semi-automatisch 9 mm geweer met een loop die tot halverwege Vermont reikt. Zeldzaam of niet, het klinkt zeker dwaas in mijn oren. Toch zou ik hopelijk de eerste zijn die die deal sluit. Ik betwijfel ook of ik meer dan $ 3.000 zal betalen voor een MR556 als ze eindelijk uitkomen. Daarom hebben we allemaal onze eigen bankrekeningen.

En als de kogels hun doel raken, maakt het echt niet uit wat er is geraakt, of ze nu van een MR556 of een LMT kwamen, wat naar mijn mening een prima geweer is. Wanneer de MR eindelijk in de VS uitkomt, krijgen we allemaal de kans om met onze portemonnee over hun prijs te stemmen.

En bedankt aan KIWI voor zijn informatieve opmerkingen.

#21 ·
Zoals met alles wat er is, van auto's tot kleding tot flessen wijn tot uiteraard geweren, zal de verkoopprijs en de gepercipieerde waarde worden bepaald door de individuele koper. De fabrikant kan de initiële verkoopprijs vaststellen, maar veel mensen willen deze mogelijk niet betalen. Als te veel mensen weigeren de vastgestelde prijs te betalen, zouden de marktomstandigheden de prijs moeten verlagen. Als ik een AR-type geweer voor $ 7K zou kunnen maken en mensen in de rij zouden staan om er een te krijgen, zou ik mijn prijs nauwelijks verlagen alleen maar omdat anderen hetzelfde type geweer voor de helft van de prijs verkochten, zelfs als de hunne "beter" was. Dat wil niet zeggen dat dat in dit geval zo is.

HK heeft een reputatie opgebouwd voor het aanbieden van kwaliteitsvuurwapens. Ik geloof dat dat de reden is waarom we ze leuk vinden en lid zijn van HKPro. Hoewel het misschien niet veel zin heeft om meer te betalen voor vergelijkbare functies, is de realiteit dat dit elke dag gebeurt. Zet een HK94 NIB voor $ 3K neer en mensen zullen over zichzelf struikelen om je een pm te sturen. Dat is $ 3K voor een semi-automatisch 9 mm geweer met een loop die tot halverwege Vermont reikt. Zeldzaam of niet, het klinkt zeker dwaas in mijn oren. Toch zou ik hopelijk de eerste zijn die die deal sluit. Ik betwijfel ook of ik meer dan $ 3K zal betalen voor een MR556 als ze eindelijk uitkomen. Daarom hebben we allemaal onze eigen bankrekeningen.

En als de kogels hun doel raken, maakt het echt niet uit wat er is geraakt, of ze nu van een MR556 of een LMT kwamen, wat naar mijn mening een prima geweer is. Wanneer de MR eindelijk in de VS uitkomt, krijgen we allemaal de kans om met onze portemonnee te stemmen over hun prijs.

En bedankt aan KIWI voor zijn informatieve opmerkingen.
Goed gesproken, meneer. +1.