Oh, geloof me, als ik de optie had, zou ik het doen, ik ken dit probleem goed.
Het probleem is mijn locatie, ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat ik zo ver mogelijk van alles verwijderd ben als je maar kunt zijn in de onderste 48 staten, lol. Het is een geografische anomalie. Dit is geen HK-gebied, mensen houden van 1911's, Glocks en revolvers, de weinige plaatsen die wapens verkopen, zien de noodzaak niet om iets anders in de schappen te leggen. De P30 die ik laatst zag, was de eerste HK in een schap die ik in 10 jaar heb gezien. Tien. Zelfs op de wapenshows had de laatste grote er maar twee USP's en een P7. Het is ongeveer 6 uur rijden naar de dichtstbijzijnde plek die er een zou hebben, Denver, en dat is een paar honderd dollar aan benzine en een hele dagtrip, het is gewoon niet iets wat ik op dit moment kan doen. Ik heb geprobeerd om lokaal iemand te vinden, maar zonder succes, want ik weet dat ik al deze vragen in ongeveer 5 minuten zou kunnen beantwoorden als ik ze zou kunnen zien. Helaas zit ik vast op het internet, ik zou dit net zo goed kunnen gebruiken om te ontdekken hoe eten smaakt, maar het is het beste wat ik in mijn situatie kan doen, en ik waardeer alle hulp die ik kan krijgen.
Normaal gesproken zou ik er gewoon een kopen en verkopen als het niet lukte, maar laten we eerlijk zijn, dit is een beslissing tussen twee zeer goede wapens, als het niet lukt, ga ik het niet verkopen, niemand doet dat, zo krijg je HK, lol.
Hoe dan ook,
Ik denk dat mijn grootste obstakel de lengte van de fullsize grip is, maar het verschil in dikte kan denk ik een verschil maken. Als het zo dik was als een USP, zou ik weten hoe het zou afdrukken, het is mogelijk dat het geen probleem is.
Weet je wat ik misschien ga doen, hoe dom het idee ook klinkt, is kijken of ik een paar airsoft replica's kan vinden die nauwkeurig maar goedkoop zijn gemaakt. Het kan me in staat stellen om een gevoel te krijgen voor de grootte van dingen en de problemen die ik zie zo goed mogelijk te testen zonder er een echte te kunnen zien. Mijn zorgen betreffen de grip, één voor elk pistool, verder niets. Natuurlijk, de goedkoopste die ik kan vinden is $160, dus dat is misschien niet mogelijk.
Iemand met een kaliber en een paar minuten te doden?
Ik zou echt de breedte van de onderkant van het magazijn (beide werken) en een nauwkeurige meting van de bovenkant van de slede tot de onderkant van het magazijn op een fullsize Hk45 kunnen gebruiken. Dit is ongeveer de enige manier waarop ik de metingen kan vinden die er echt toe doen in CCW.
Omdat de Hk45 bekend staat om een dunnere grip te hebben dan de USP, denk ik dat een verschil in breedte een echte rol zou kunnen spelen in het afdrukken ervan. Het is langer ja, maar ook dunner, het kan een combinatie blijken te zijn die voor mij werkt. Ik zou de fullsize willen rocken als ik kon, maar in ccw moet het afdrukken worden uitgevogeld.
Ah wat een pijn.
Nogmaals, ik waardeer de hulp