HKPRO Forums banner

Is er een 10 mm HK-pistool?

1 reading
44K views 30 replies 25 participants last post by  lakelandman  
#1 ·
Zoals de titel al aangeeft... op zoek naar een 10mm semi-automatische HK.

#3 ·
Sommige mensen hier hebben hun .40 kamers en slede aangepast om 10 mm te accepteren. Ik denk ook dat je een aftermarket loop in 10 mm kunt krijgen, maar dan moet de slede nog steeds bewerkt worden. Doe een zoekopdracht in deze forums en je zult betrouwbare informatie vinden.

#4 ·
Ik bezit maar één pistool van de "andere" polymeerpistoolfabrikant, en dat is alleen omdat het 10 mm is. Ik zou meteen een HK 10 mm oppakken als die gemaakt zou worden. Ik hou van de 10 mm kogel en heb een paar modellen, maar het is een beperkte markt, dus ik zou er niet op wedden.

Mijn andere droom is om op de een of andere manier een MP5-kloon in 10 mm te bemachtigen, maar ze zijn schandalig in wat ze ervoor vragen.

Ik zal ook zoeken naar de conversie, want het zou mijn ideale pistool zijn.

Dave

#6 ·
10mm Auto HK Machinepistool

Zoals de titel zegt... op zoek naar een 10mm semi-auto HK.
Machinepistool ja (MP5/10) maar er is nooit een HK 10mm pistool gemaakt. Interessant genoeg werden de eerste USP's bedacht en gepland om te worden gemaakt in 10mm Auto als reactie op de FBI-eis. Het was die FBI-eis die de USP op gang bracht. Zodra de .40 S&W-patroon werd uitgebracht, ging de USP die kant op.
G3Kurz

#23 ·
Ik ga een van deze conversies doen, maar ik heb een hoop andere dingen die ik eerst moet doen. Ik hoop een manier te vinden om het te doen voor een .40 Stainless compact. (Ik ben meer aan het dromen dan aan het plannen op dit moment.)
Zodat je het weet, een 10mm conversie op een USP Compact zal niet werken. De magazijnput is te kort (van voor naar achter) om een magazijn te accepteren dat groot genoeg is om 10mm patronen te bevatten.

#27 ·
Je kunt de hamer- en terugslagveren op een 45 voor 45 Super misschien beter verstevigen. Veel gemakkelijker, hoewel ik zelf al lange tijd 10mm-schutter ben en begrijp dat je een 10mm HK wilt. Ik zou er twee of drie kopen op de dag dat ze uitkomen, als ze ze zouden maken.