Zoals de titel al aangeeft... op zoek naar een 10mm semi-automatische HK.
idemIk zou een HK 10mm in een hartslag oppakken als hij gemaakt zou worden.
Machinepistool ja (MP5/10) maar er is nooit een HK 10mm pistool gemaakt. Interessant genoeg werden de eerste USP's bedacht en gepland om te worden gemaakt in 10mm Auto als reactie op de FBI-eis. Het was die FBI-eis die de USP op gang bracht. Zodra de .40 S&W-patroon werd uitgebracht, ging de USP die kant op.Zoals de titel zegt... op zoek naar een 10mm semi-auto HK.
Ik heb Jarvis geprobeerd, maar hij zei dat hij het niet zou doen, omdat het dieper snijden van zijn kamer in zijn .40 loop te weinig metaal voor de kamer zou overlaten.jarvis? bar-sto? maar ik denk dat je een aangepaste bestelling moet aanvragen
chris gewoon uit nieuwsgierigheid waarom brand je de kamer dieper in plaats van een ruimer te gebruiken ???IK GEBRUIK EEN FABRIEKS USP .40 LOOP EN E.D.M. HET OM 10MM TE ACCOMMODEREN. GEEN REDEN OM EEN AFTER MARKET LOOP TE KOPEN ALS JE EEN FABRIEKS DUITSE HK LOOP KUNT GEBRUIKEN.
Zou je bereid zijn om meer te doen, ik heb zin in een 10 mm in een compact formaatHET IS EEN SCHONERE SNEDE, MINDER KANS DAT ER IETS SLECHTS GEBEURT EN IK HAD DE CHUCK AL GEMAAKT![]()
Zodat je het weet, een 10mm conversie op een USP Compact zal niet werken. De magazijnput is te kort (van voor naar achter) om een magazijn te accepteren dat groot genoeg is om 10mm patronen te bevatten.Ik ga een van deze conversies doen, maar ik heb een hoop andere dingen die ik eerst moet doen. Ik hoop een manier te vinden om het te doen voor een .40 Stainless compact. (Ik ben meer aan het dromen dan aan het plannen op dit moment.)
Het zou kunnen, maar het wordt niet aanbevolen. Gebruik de Mark 23 voor 45 Super.Kan ik mijn HK45 .45 Super laten schieten?