Maken ze dit nog steeds of moet ik gewoon de knoop doorhakken en er 1200 dollar aan uitgeven?
Absoluut onwaar.Met de introductie van de SP5 zou ik me voorstellen dat Knight's deze nog een tijdje zal produceren.
Verdomme, net als de KAC 45 cans...Bevestigde een laatste partij handbeschermers. Geen optic rails meer, ze hebben ze stopgezet
dit is een van de e-mails, er is er nog een die disco optic mounts is, maar ik kan hem op dit moment niet vinden. Ik ben niet de bedenker van deze e-mails. Is alleen met mij gedeeldMis ik de ironie?
View attachment 393606
Ooit werd me verteld dat ze genoeg extrusie moesten kopen om er minstens 1k tegelijk te maken. En ze moeten allemaal vooraf aan dealers worden verkocht om ze te storen. Geen idee of dat waar is... maar...Als er echt maar één laatste run van is, ga ik er nog een kopen.
Raar dat ze er hierna niet meer zouden maken, aangezien ze altijd vrij snel uitverkopen
Ik denk niet dat dat het geval is voor beide bedrijven. Ik denk dat we vaak hun beperkte productiecapaciteit en de grote vraag naar hun producten van het leger en de wetshandhaving verkeerd interpreteren als dat ze zich niet bekommeren om de civiele markt. Die grote contracten van het leger en de wetshandhaving zullen altijd voorrang hebben op de productie voor civiele producten, omdat het meer inkomsten vertegenwoordigt. Wat betreft het stopzetten van producten, het is gewoon een gezonde bedrijfsvoering. Hoewel mensen op dit forum misschien RAS-rails voor de MP5 willen, is dat een niche-bestelling die in het niet valt bij hun grotere bestellingen voor andere producten. Ten slotte zijn beide bedrijven innovatief, dat is wat ons naar hen toetrekt. Om relevant te blijven, nemen ze beslissingen om de productiecapaciteit te verschuiven naar nieuwere producten in plaats van alleen maar te doen wat ze altijd hebben gedaan. Dit is noodzakelijk voor elk bedrijf om te overleven en relevant te blijven, en het is niet beperkt tot HK of KAC.Ja, dit is typisch voor KAC, ze worden vergelijkbaar met HK in die zin dat ze zich niets aantrekken van de civiele markt.
Hey, welkom op de site.Ik denk dat ik dinsdag naar de wapenwinkel ren om ze mijn geld te laten aannemen. Ze hebben er al meer dan een jaar een in de vitrine staan voor $385.
Ik wou maar dat de KAC RDS-bevestigingen zouden werken met de handbescherming op de 53. 😢Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn HK 53 zonder dat ding zou schieten, en zou waarschijnlijk nog een moeten kopen voor de toekomstige MP5.
toothguy
Veel van hen op gunbroker voor 500-1000Is er ergens de RAS op voorraad? Ik heb een SF 328 maar denk dat ik een vfg op mijn sp5 wil.
Zijn die nog in productie?De Surefire handguard werkt net zo goed als je niet van plan bent de KAC RDS mount te gebruiken.
View attachment 394386
Ik zou niet in paniek kopen, er komt nog een ronde.
Bedankt hiervoor. Off topic weet ik. Maar het bracht me ertoe om dezelfde vraag te stellen over de MK23-blikken. Ik kreeg dezelfde reactie dat ze er meer zullen maken. Kan alleen niet zeggen wanneer.View attachment 394386
Ik zou niet in paniek kopen, er komt nog een ronde.
Nee. Je zult ze af en toe te koop vinden, maar in principe een eenhoorncategorieAre those still in production?