HKPRO Forums banner

KAC Ras MP5

13K views 53 replies 28 participants last post by  Pencilvester  
#1 ·
Maken ze dit nog steeds of moet ik gewoon de knoop doorhakken en er 1200 dollar aan uitgeven?

#5 ·
Knight's maakt deze in batches of draait ze elke elf tot zestien maanden... misschien. Als je kunt wachten, zullen ze overal een tijdje onder de $400 kosten, en dan omhoog kruipen naarmate de voorraden slinken. Met de introductie van de SP5 neem ik aan dat Knight's deze nog wel even zal produceren.

#14 ·
Als er echt maar één laatste run van is, ga ik er nog een kopen.
Raar dat ze er hierna niet meer zouden maken, aangezien ze altijd vrij snel uitverkopen
Ooit werd me verteld dat ze genoeg extrusie moesten kopen om er minstens 1k tegelijk te maken. En ze moeten allemaal vooraf aan dealers worden verkocht om ze te storen. Geen idee of dat waar is... maar...

Ik zou denken dat dit met alle andere dingen die Kac voor contracten maakt, vrij kleine vissen zijn om zich mee bezig te houden.

#20 ·
Ja, dit is typisch voor KAC, ze worden vergelijkbaar met HK in die zin dat ze zich niets aantrekken van de civiele markt.
Ik denk niet dat dat het geval is voor beide bedrijven. Ik denk dat we vaak hun beperkte productiecapaciteit en de grote vraag naar hun producten van het leger en de wetshandhaving verkeerd interpreteren als dat ze zich niet bekommeren om de civiele markt. Die grote contracten van het leger en de wetshandhaving zullen altijd voorrang hebben op de productie voor civiele producten, omdat het meer inkomsten vertegenwoordigt. Wat betreft het stopzetten van producten, het is gewoon een gezonde bedrijfsvoering. Hoewel mensen op dit forum misschien RAS-rails voor de MP5 willen, is dat een niche-bestelling die in het niet valt bij hun grotere bestellingen voor andere producten. Ten slotte zijn beide bedrijven innovatief, dat is wat ons naar hen toetrekt. Om relevant te blijven, nemen ze beslissingen om de productiecapaciteit te verschuiven naar nieuwere producten in plaats van alleen maar te doen wat ze altijd hebben gedaan. Dit is noodzakelijk voor elk bedrijf om te overleven en relevant te blijven, en het is niet beperkt tot HK of KAC.

#28 ·
Ik realiseerde me niet dat de KAC RAS nu zo moeilijk te vinden was. Ik heb een Franklin binary trigger geruild voor een nieuwe in de doos, met de knights foregrip. Ik heb net een sear opgehaald, en ik dacht dat mijn maat het betere einde van onze deal kreeg. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn HK 53 zonder dat ding schiet, en zou er waarschijnlijk nog een moeten kopen voor de toekomstige MP5.

#34 ·
Ik verzamel ze sinds ze voor het eerst werden uitgebracht. Ik heb zelfs de eerste batch ooit gemaakt op een gegeven moment in het verleden gekregen, zonder markeringen op de zijrails.
Image

Ze zijn sindsdien altijd duur geweest, bijna 15 jaar lang, tot een paar jaar geleden een nieuwe batch werd gemaakt en de prijs een tijdje daalde.
De herintroductie ervan een paar jaar geleden was een leuke verrassing. Het is jammer als KAC ze echt niet meer maakt.

#41 ·