HKPRO Forums banner

Laser vizieren voor USP

13K views 7 replies 7 participants last post by  wecamp4fun  
#1 ·
Ik heb onlangs mijn allereerste pistool gekocht, een USP .40 v1 regular. Ik heb wat onderzoek gedaan naar laser vizieren en ik heb een goed idee waar ik naar moet zoeken, maar ik heb nog wat suggesties nodig. Ik geef de voorkeur aan groene lasers omdat ze overdag veel beter zijn en 's nachts veel helderder in vergelijking met rode lasers.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd, bedankt.

#2 ·
#6 ·
Botach Tactical heeft een aanbieding. Koop een Insight Procyon tactische lamp voor $110 en krijg de LaserMax Uni Green voor $254,00. Goedkoopste die ik ooit heb gezien. Mensen zullen klagen over Botach, maar ze belden me nadat ik mijn bestelling had geplaatst en vertelden me dat het twee weken zou duren voordat LaserMax ze zou verzenden. Als je de lamp niet wilt, verkoop hem dan hier of op een ander forum.

Vergeet ook niet dat je een railadapter nodig hebt, die van GG&G zijn ook erg goedkoop.

#8 ·
Ik had de lasermax

Op mijn Expert voor ongeveer een week. Ik vond het knipperende groen erg leuk. Het was niet genoeg zichtbaar op bowlingpinnen in fel licht en werd meteen onbetrouwbaar. Het zou zichzelf gewoon uitschakelen met terugslag of zoiets. Ik stuurde het terug omdat ik er niet van afhankelijk kon zijn. Ik heb veel tijd besteed aan het bekijken van een aantal van de grip- en bump-drillvideo's en het werken aan mijn trekkercontrole. Dat is goed voor me geweest.

Succes.