HKPRO Forums banner

MK23 SOCOM Railspecificaties

7.8K views 11 replies 9 participants last post by  snick97  
#1 · (Edited)
Waar kan ik MK23 SOCOM Rail Specs krijgen?

Weet iemand waar ik de specificaties kan krijgen voor de MK23 SOCOM (specifiek de rail)? Ik heb zo ongeveer OVERAL op het web gezocht, maar geen succes. Als iemand ooit de MIL-STD-1913 (Picatinny) specificaties heeft gezien, definieert deze met CAD-afbeeldingen en dergelijke alle metingen die nodig zijn om aan de gestelde norm te voldoen. Wat ik zoek, is iets in dezelfde trant. Ik ben op zoek naar een op maat gemaakte railadapter voor mijn MK23. Bedankt bij voorbaat.

#2 ·
Iemand? Bueller?

#5 ·
Weet iemand waar ik de specificaties voor de MK23 SOCOM (vooral de rail) kan krijgen? Ik heb zo ongeveer OVERAL op het web gezocht, maar zonder succes. Als iemand ooit de MIL-STD-1913 (Picatinny) specificaties met CAD-afbeeldingen en dergelijke heeft gezien, definieert het alle metingen die nodig zijn om aan de gestelde norm te voldoen. Wat ik zoek, is iets in dezelfde trant. Ik wil een railadapter op maat laten maken voor mijn MK23. Bedankt bij voorbaat.
We willen allemaal een railadapter. Start een poll en misschien kun je een groepskorting krijgen?

#7 ·
Ik denk dat we allemaal wel een mil-spec railadapter zouden willen hebben, vooral als deze niet zou zijn zoals sommige van de adapters die beschikbaar zijn voor een USP, die slechts één sleuf hebben die zo is geplaatst dat deze werkt met bepaalde accessoires. Een echte railadapter zou geweldig zijn, ik was enthousiast toen Surefire er naar verluidt aan werkte, maar zoals alle anderen was het vaporware.

Als iemand de specificaties kan krijgen, is een op maat gemaakte adapter haalbaar, maar waarschijnlijk tegen een hoge prijs. Ik wou dat HK van zijn luie stoel kwam en er zelf een maakte, als niemand anders om de Mark 23 geeft, zou je denken dat zij het zouden doen.

#11 ·
Mijn gedachten zouden zijn dat HK u die specificaties zou kunnen leveren als u de juiste vertegenwoordiger te pakken kreeg. Of zit ik ernaast?
Er is een set frametekeningen met die afmetingen bij HK in Ashburn in de MK23-projectmap die ik tijdens dat project heb samengesteld, of tenminste, die was er toen ik wegging. Veel succes met het vinden ervan. ERG weinig accessoires zijn gemaakt voor die MK23-unieke rail. U kunt ook contact opnemen met ITI, die de LAM heeft gemaakt. Ze hadden ooit een adapter gemaakt voor de MK23 om hun verschillende lampen te gebruiken.G3Kurz

#9 ·
HK is altijd ver achtergebleven op de accessoiresmarkt. Ze zijn, als ze al iets zijn, erg kortzichtig. Weet je wat ik kreeg bij mijn Mark 23? Een kleine ****-doos. Als je een Springfield van $450 koopt, krijg je een doos vol spullen. HK rust op hun lauweren, omdat ze weten dat ze een superieur product uitbrengen. Als HK-wapens met al die franje zouden komen, hun eigen aftermarket zouden hebben en hun klantenservice zouden verbeteren, zouden ze niet te stoppen zijn. En dan, omdat ze zoveel geld verdienen, zouden ze zelfs de prijzen kunnen verlagen en meer klanten en geld kunnen krijgen. Te makkelijk, deze bedrijfsstrategie.

#12 ·
Weet iemand waar ik de specificaties voor de MK23 SOCOM (met name de rail) kan krijgen? Ik heb zo ongeveer OVERAL op het web gezocht, maar zonder succes. Als iemand ooit de MIL-STD-1913 (Picatinny) specificaties met CAD-afbeeldingen en dergelijke heeft gezien, definieert het alle metingen die nodig zijn om aan de gestelde norm te voldoen. Wat ik zoek, is iets in dezelfde trant. Ik ben op zoek naar een op maat gemaakte railadapter voor mijn MK23. Bedankt bij voorbaat.
god ik zou dol zijn op een railadapter, LOVE iemand met toegang tot een militaire winkel moet deze produceren en een fortuin verdienen