HKPRO Forums banner
401 - 420 of 1,429 Posts
Ik heb het al eens gezegd, ik zeg het nog een keer. De MR556A4 is voor mij geen optie totdat ze ons de juiste Hk416-lopen met chroomvoering geven. Ik zou de $3900 liever gebruiken voor een Geissele MRGG of Mod 1, meer Daniel Defense-geweren, etc. Ik mag James Reeves wel, maar hij heeft hun propaganda voor zoete koek geslikt. Ik noem de beweringen over de levensduur van de loop onzin, tenzij ze de lopen hebben genitreerd. Ik wacht geduldig op een IWI Arad upper en vergeet HK helemaal (tenzij ze ons UMP 9 pistolen sturen).

Ook Sig USA is waardeloos. Ik ben dol op mijn Zwitserse Sig 55x's.
Iedereen gooit steeds met dit bedrag van $3900 van de adviesprijs, alsof het geweer echt zoveel gaat kosten. Op basis van de adviesprijs van de A1 en het feit dat ze regelmatig voor $2800 (meest recent $2500) te krijgen waren, durf ik te gokken dat de A4's $3-3,2k zullen kosten als het stof is gaan liggen.

Iedereen gooit met dit bedrag van $3900 van de adviesprijs alsof het geweer echt zoveel gaat kosten. Gebaseerd op de adviesprijs van A1 en het feit dat ze regelmatig voor $2800 (meest recent $2500) te krijgen waren, durf ik te gokken dat de A4's $3-3,2k zullen kosten als het stof is neergedaald
Het lijkt erop dat mensen gefixeerd raken op de adviesprijs en volledig vergeten dat de wapens uiteindelijk altijd aanzienlijk minder kosten, tenminste als het stof is neergedaald en de initiële lanceringsprijzen gekte afneemt.

James Reeves noemde in zijn video de Amerikaanse productie van een civiele MP7, maar ik beschouw dat niet als een geloofwaardige bron in deze kwestie. Ik zou zeggen dat het op dit moment speculatie is.
Hij zou het aan zijn goede vriend Hans moeten vragen. 😵‍💫

Ik denk dat @HKPRO een paar pagina's terug nee zei.
RAL staat niet ter discussie. Duitsland stapt er ook vanaf bij het anodiseren voor de 416-serie en geeft de voorkeur aan de "Sand"-kleur Cerakote die wordt gebruikt op de G95-serie.

Maar wie veel eenheden in grote hoeveelheden bestelt, mag de kleur kiezen.

Ik heb het al eens gezegd, ik zeg het nog een keer. De MR556A4 is voor mij geen optie totdat ze ons de juiste specificatie Hk416 chroom gevoerde lopen geven. Ik zou de $3900 liever gebruiken voor een Geissele MRGG of Mod 1, meer Daniel Defense geweren, etc. Ik mag James Reeves wel, maar hij heeft hun propaganda voor zoete koek geslikt. Ik noem de beweringen over de levensduur van de loop onzin, tenzij ze de lopen genitreerd hebben. Ik wacht geduldig op een IWI Arad bovenwerk en vergeet HK helemaal (tenzij ze ons UMP 9 pistolen sturen).

Ook, Sig USA is waardeloos. Ik ben dol op mijn Zwitserse Sig 55x's.
Waarom zou je de HK negeren als je de lopen levenslang gratis kunt laten vervangen?

Lijkt erop dat je je neus afsnijdt om je gezicht te misvormen.

Ja, dat zou het zijn. Semi-automatische FN SCAR 16S en 17S zijn ook oorlogswapens in Duitsland.

Maar dat is niet het punt. Niemand heeft bevestigd dat er een civiele MP7/SP7 in de VS zal worden gemaakt, of wel soms?
Van de merkaanvraag van SP7, het feit dat James Reeves het in zijn video noemde en van bepaalde andere personen die op de hoogte zijn, is er een sterke mogelijkheid. Maar dit is allemaal speculatie tot op zekere hoogte.

Maar Duitsers, laten we niet vergeten dat deze thread gaat over de geweldigheid van eindelijk een badass MR556 te krijgen die voor 80% een HK416A7 is!

401 - 420 of 1,429 Posts