Daarom heb ik de informatie naar buiten gebracht, omdat er nog niet veel echte vergelijkingen zijn. Iets anders dat ik persoonlijk leuk vind aan de CC9 ten opzichte van de sigs, is dat de grip (zelfs met de standaard backstrap) van voor naar achter langer is dan de sigs. Wat voor mij comfortabeler is. Ik denk dat dat de reden is dat ik de CC9 beter kon richten dan de Sig. Omdat mijn handpalm meer plat oppervlak had, terwijl het bij de sig kleiner in mijn handpalm was, wat meer variatie veroorzaakte bij het proberen een snelle eindgreep te krijgen bij het trekken uit het holster.
Dit is allemaal gebaseerd op mijn handgrootte en persoonlijke voorkeuren. Als je de kans krijgt, zou ik aanraden er een vast te houden om te zien hoe het in je hand voelt.
Ik ben dol op de modulariteit van de p365, een van de mijne komt rechtstreeks van wilson combat met hun grip, de andere is standaard met een hogue grip sleeve bevestigd, allemaal op een standaard grip size module omdat ik kleinere handen heb en slechts 10 rondes in de staat heb, dus geen grotere nodig heb, werkt voor mij, heb ook een roestvrijstalen slede zonder optic en wilson haas optic en mijn andere standaardslede heeft optic en ramjet afterburner maakt het xl lengte met standaard grip mod
ging gisteravond naar de schietbaan (we hebben 24/7 toegang) en nam de CC9 mee, schoot er ongeveer 200 rondes doorheen (124 grain fmj) en nogmaals, ik ben niet de meest ervaren schutter en in eerste instantie was ik lager en links, wat me niet verbaast, ik concentreerde me op de steunhand en toen ze een beetje losser werd, werden mijn groeperingen iets strakker en niet zo ver lager links, dit was op 30 voet en toen de laatste paar rondes naar 25 voet gingen en comfortabeler bleken te worden met het pistool..
niet één misfire en de slede ging terug aan het einde van elk magazijn dat leeg was. De trekker is in vergelijking met de standaard p365 geen vergelijking, want dit is veel scherper en definitiever en reset, iets minder beknopt als mijn grijze pistooltrekker op de Wilson getunede p365, maar voor een fabriekstrekker is het uitzonderlijk, grip en bedieningselementen waren goed geplaatst en zoals ik al zei, ik heb nog nooit een paddle release gehad of ervaren, dus ik kan geen commentaar geven op het ontbreken ervan op dit pistool..
mijn maatje kwam met me mee en tussen ons beiden hadden we mijn cc9, mijn standaard grip module p365 met ramjet en afterburner, zijn standaard p365 (het was leuk om ze alle drie achter elkaar te schieten ter vergelijking van de terugslag en het terugkomen op het doel, de ramjet maakt het echt een opmerkelijk pistool en hier mogen we geen schroefdraadloop hebben), hij bracht zijn Glock 19 en Walter full size 45 mee om een beetje plezier aan de mix toe te voegen..
zijn indruk van de cc9 is "Ik wil er een" hij is de maat die ik aan de lijst in de winkel heb toegevoegd toen ik de mijne veiligstelde..
Zoals gezegd, het is misschien niet voor alle types voor mij met kleine handen en 10 rondes capaciteit in de staat en een enorme hoeveelheid regelgeving over waar we verborgen moeten dragen, ik vind dat de micro 9 op dit punt in mijn reis van wapenbezit goed bij me past.. later na verhuizing zijn alle weddenschappen ongeldig.