HKPRO Forums banner

Vandaag de roestvrijstalen USP's eruit gehaald

4K views 30 replies 18 participants last post by  PizzaSteve  
#1 ·
De compacte lijkt veel glanzender dan de full size. Heeft HK door de jaren heen verschillende afwerkingen gehad?
Image

Image

Image

#3 ·
Erg mooi! Er waren verschillende afwerkingen. De eerdere waren een soort satijn of mat. De latere meer glanzend.
Bedankt, ik dacht eraan om te verkopen, maar nu weet ik het niet zeker.

#9 ·
Ik heb de afgelopen jaren het geluk gehad er verschillende te bezitten en ze hier voor heel goedkoop aan leden verkocht. Uiteindelijk kon het me niet schelen om de gladde schuifversies die ik had en heb ze nooit geschoten. Dat gezegd hebbende, ze zijn schaars om te vinden en ik betwijfel of HK ooit een nieuwe versie zal uitbrengen voordat ze uiteindelijk de USP-lijn stopzetten.

#14 ·
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen. Of ik het wel of niet moet verkopen, dit zou helpen bij het financieren van mijn Mp5sd-bouw en mijn zoon helpen met de aankoop van zijn eerste huis, misschien moet ik een paar verschillende HK's verkopen. Beslissingen
Familie komt op de eerste plaats. Maar als u mijn vader was en erover nadacht OM ALLEEN die full-size roestvrijstalen USP te verkopen en de opbrengst te verdelen tussen de aankoop van mijn eerste huis en een andere vuurwapenbouw, zou ik u zeggen dat u het wapen moet houden, of alle opbrengst moet houden. De roestvrijstalen wapens zijn zeldzaam, maar een roestvrijstalen .40 zal niet genoeg geld opleveren om impact te hebben op de aankoop van een huis. Misschien helpen met reparaties na aankoop. Maar de aankoop van het huis zelf? Niet echt. Alles helpt, maar wat is de huidige marktwaarde van een USP40SS? Ja, het is roestvrijstaal. Maar het is ook in .40. Afgezien van HK-liefhebbers (en ik heb een half dozijn .40's) kijkt het grote publiek neer op de 10 mm korte patroon.

#11 ·
Vanuit mijn oogpunt, Dan, zal ik het je gemakkelijk maken. Je familie helpen, zonder enige twijfel, weegt zwaarder dan het bewaren van een tastbaar object, maar ik ben er zeker van dat je dat al weet, zoals elke goede vader zou moeten doen. De MP5SD is het toppunt van HK-verzamelen, dus hulde. Als je je zoon kunt helpen en de rest kunt gebruiken voor het SD-project, bekijk dan in ieder geval of je je meer gangbare vuurwapens kunt verkopen. Je kunt ze altijd vervangen. Ik heb het al vaak gedaan en nooit een minuut slaap verloren. Ik ben er zeker van dat je een keuze zult maken waar je mee kunt leven. Proost!

#12 ·
Vanuit mijn oogpunt, Dan, zal ik het je gemakkelijk maken. Je familie helpen, zonder enige twijfel, weegt zwaarder dan het bewaren van een tastbaar object, maar ik ben er zeker van dat je dat al weet, zoals elke goede vader zou moeten doen. De MP5SD is het summum van HK-verzamelen, dus hulde. Als je je zoon kunt helpen en de rest kunt gebruiken voor het SD-project, bekijk dan in ieder geval of je je meer gangbare vuurwapens kunt verkopen. Je kunt ze altijd vervangen. Ik heb het al vaak gedaan en heb er geen minuut slaap door verloren. Ik weet zeker dat je een keuze zult maken waar je mee kunt leven. Proost!
Dat is diep... Ik dacht hetzelfde.
Werken aan de MP5SD EN je familie helpen... dat is een no-brainer.
Succes broeder!

#17 ·
Ik hou ook van de SS USP-modellen. Ik heb een nieuwe USP45 in de kluis die ik vele jaren geleden heb gekocht en ik heb deze USP40-dia waarvan ik nog steeds niet weet wat ik ermee ga doen. Ziet er bijna nieuw uit en is heel weinig afgevuurd. Op de foto is wat eruitziet als een kras aan de rechterkant pluis van de foto waar ik het heb afgeveegd voordat ik foto's nam.

#23 ·
Ziet er goed uit. Ik heb zelf een paar SS 45's. De obsessie is echt. Ik wil een compacte in 9 of 45 toevoegen.
Als je berichten kunt sturen (ik denk 5 of 10 berichten), stuur me er dan een. Ik heb een Compact 45 die ik heb overwogen om te plaatsen om de klap van het kopen van een SP5 te verzachten, lol.

Slechts een maand of zo geleden hebben een ander lid en ik een SS compact usp zien verkopen voor meer dan 2k op gunbroker. ****ing nuts. Maakt dat ik wil verkopen lol
Ja, denk dat dat een 9 compact was, die lijken het meeste geld op te brengen
Ja, Compact 9's hebben de beste wederverkoopwaarde van de compacts, maar ik denk dat de zeldzaamste en degenen die de meeste premie zouden opleveren, full size 9 roestvrij staal zijn. Ik heb de afgelopen jaar of zo nog nooit een FS 9 roestvrij staal te koop gezien.

#26 ·
Iemand die serieus op zoek is naar een USPC 40 SS
Zoek CowTown vuurwapens in TX op
Ik denk dat degene die ze verkopen een AC-jaar is
ze vragen $750 plus werkelijke verzendkosten.
Het was van mij, maar mijn zoon heeft net een uitnodiging ontvangen voor de John Hopkins medische school voor een speciale zomercursus voor middelbare scholieren die geĂŻnteresseerd zijn in de medische sector, dus al mijn plannen gingen in de ijskast
Ik hoop dat iemand hier er een thuis voor maakt!

#27 ·
Iemand die serieus op zoek is naar een USPC 40 SS
Zoek CowTown firearms in TX op
Ik denk dat degene die ze verkopen een AC-jaar is
ze vragen $750 plus werkelijke verzendkosten.
Het was van mij, maar mijn zoon heeft net een uitnodiging ontvangen voor de John Hopkins medische school voor een speciale zomercursus voor middelbare scholieren die geĂŻnteresseerd zijn in de medische sector, dus al mijn plannen zijn in de wacht gezet
Ik hoop dat iemand hier er een thuis voor maakt!
Als het 9 mm en fullsize was, zou ik er meteen voor gaan.