HKPRO Forums banner

UMP lower - Waarom USC trekkergroep?

12K views 18 replies 11 participants last post by  Lohe  
#1 ·
Oké, is dit legaal? Of zal de USC gewoon niet vuren zonder de USC-trekkergroep?

Ik ben benieuwd omdat ik al deze berichten zie over hoe UMP-trekkeronderdelen rotzooi zijn, enz... en ik wil echt begrijpen waarom.

Sorry als dit een nub-bericht is. Ik heb geprobeerd te zoeken naar UMP-trekker en kon niet vinden wat ik moest weten.

#2 ·
De UMP-trekkerset gebruikt een sear als secundaire veiligheid (zelfs op de FBI- of semi-only trekkersets). Nu is het gebied waarin de sear in de USC-ontvanger zou passen, geblokkeerd en de ATF heeft verklaard dat het openen van dat gebied het produceren van een machinegeweer is (groot no-no). (aangezien de sear ook wordt gebruikt voor de automatische functie op de Navy- en SEF-trekkersets)

Als je de sear eruit haalt, kun je de trekkerset prima gebruiken, maar dan mis je een veiligheidscomponent.

De USC-trekkerset gebruikt een andere stijl van secundaire veiligheid (die ook het gewicht van de trekker vermindert) en vereist de snede niet. Omdat de USC en UMP dezelfde pinlocaties gebruiken (behalve voor de sear-pin die niet door de USC-onderdelen wordt gebruikt), kun je de onderdelen gewoon verwisselen en alle veiligheidskenmerken van de USC-trekkeronderdelen behouden!

#3 ·
De UMP-trekkerset gebruikt een sear als secundaire veiligheid (zelfs op de FBI- of semi-only trekkersets). Nu is het gebied waarin de sear in de USC-ontvanger zou passen, geblokkeerd, en de ATF heeft verklaard dat het openen van dat gebied het fabriceren van een machinegeweer is (groot no-no). (aangezien de sear ook wordt gebruikt voor de automatische functie op de Navy- en SEF-trekkersets) Als je de sear eruit haalt, kun je de trekkerset prima gebruiken, maar mis je een veiligheidscomponent. De USC-trekkerset gebruikt een andere stijl van secundaire veiligheid (die ook het gewicht van de trekker vermindert) en vereist de snede niet. Omdat de USC en UMP dezelfde pinlocaties gebruiken (behalve voor de sear-pin die niet wordt gebruikt door de USC-onderdelen), kun je gewoon de onderdelen verwisselen om alle veiligheidskenmerken van de USC-trekkeronderdelen te behouden!
+10000 goed verwoord!

#10 · (Edited)
Dus in wezen zou ik een UMP navy lower kunnen gebruiken, mits ik de federale voorschriften met betrekking tot 922 volg, correct?

Dus als ik een nieuwe trekker, volger, bodemplaat en achterblok zou installeren, zou dat dan voldoen aan de 922-naleving?
Achterblok maakt geen deel uit van de 922-voorschriften. Heb je niet nodig, tenzij je het hebt over een adapter voor de kolfblok, die je nodig hebt voor de conversie, maar niet voor de naleving.

#16 · (Edited)
Ik haat het om een ​​dode thread te Zombify, ik wil gewoon iets zeker weten. Dus ik KAN de UMP-trekker laten zitten als ik dat fijner vind, en gewoon de Sear verwijderen? (en het gat sluiten of opnieuw vastzetten) Werkt het dan?
Ja, ja en ja. Knip de bovenste USC-ontvanger niet af, verwijder de ontkoppelaar omdat deze je niet toestaat de USC-bovenkant op de UMP-onderkant te plaatsen. Je krijgt een zwaardere trekker. Vervang voor 922 gewoon de magazijnonderdelen. Je zult het magazijn in geen enkel ander wapen of een ander magazijn in je wapen gebruiken. Dus in principe maakt het deel uit van het wapen, volgen?

#12 ·
Heilige draadherleving, Batman!

Gekscheren... Ik heb een paar horrorverhalen gehoord over wat je overweegt te doen, zoals
twee- en drieronde uitbarstingen en ongewenste FA-uitbarstingen. Iets wat je NIET wilt
gebeuren op de baan.
Ik zou de USC-triggeronderdelen gebruiken en het daarbij laten, persoonlijk (ik ben het eigenlijk van plan)
dit te doen, ook al vind ik het gevoel van de UMP-trigger VEEL leuker).

#14 ·
Ik kan het niet vinden, maar iemand heeft een redelijk goede handleiding gemaakt om dit te doen.
Doe een zoekopdracht, ik weet zeker dat er iemand zal reageren en je een link zal geven :)
Of neem gewoon een heleboel foto's en doe het langzaam, de onderdelen zijn ERG vergelijkbaar, sommige onderdelen hebben eigenlijk identieke onderdeelnummers.

#18 ·
Ik denk dat ze het over de automatische sear hebben. Of de triphendel. Weet het niet zeker. De USC-trekker is echter waardeloos. Het zou fijn zijn als er een manier was om het te verbeteren.

#19 ·
Ik denk dat ze het hadden over de triphendel, die de extra (ZEER ILLEGALE) snede in het bovenste deel moet hebben om te functioneren.
Knutsel niet aan de trekker, mensen. Ik weet dat het verleidelijk is om onderdelen van de UMP-trekkerset te gebruiken, maar de USC-trekkerset heeft een specifieke veiligheid die is ingebouwd om het ontbreken van de triphendel te compenseren door mensen die meer van deze dingen weten dan jij of ik. Als je hierdoor een FA-gebeurtenis op de schietbaan hebt, kun je in ernstige juridische problemen komen.