HKPRO Forums banner
221 - 240 of 898 Posts
Het lijkt erop dat de slede-stop/release P30-stijl is, zoals de optionele die in Duitsland zijn uitgebracht.

View attachment 453379
Zou het geweldig vinden als een low-pro/slanke versie van de slede-stop beschikbaar zou komen. Ik heb de slanke hendel op mijn P2000 en ben er dol op. Kon nooit wennen aan die van de VP9, dus heb hem verkocht.

Ja, laten we hier compileren:

Gemaakt in Duitsland
Korter frame voor VP9K, langere slede voor VP9F
"Nieuwe" (Maritime stijl) sledevertandingen
Indexpunten aan weerszijden van het frame
Verbeterde slede-ontgrendeling
Verbeterde demontagehendel
Geherprofileerd greepgedeelte
Herprofileerde trekkerbeugel (lijkt op die van de VP9sk)
Verwijderde vingergroeven
Uitlopende magazijnschacht
Herontworpen magazijnvoetplaat

Ik denk dat dat zo ongeveer alles omvat wat we van buitenaf kunnen zien.

Image

Image

Image

Is de demontagehendel anders? Ik kan niet beslissen.
Maar zeker een uitlopende magazijntrechter, wat volgens mij de beste verbetering is die ik tot nu toe heb gezien.

Ook weet ik niet of mensen die nieuwe slede-ontgrendeling leuk gaan vinden. Hij is groter dan de oude stijl. Ik denk dat je meer mensen zult zien klagen over het feit dat de slede niet achterblijft, omdat ze de ontgrendeling raken.

Het lijkt erop dat de ontgrendelingshendel anders is.
Maar zeker een uitlopende magazijnschacht, wat volgens mij de beste verbetering is die ik tot nu toe heb gezien.

Ook weet ik niet of mensen die nieuwe slede-ontgrendeling leuk gaan vinden. Hij is groter dan de oude stijl. Ik denk dat je meer mensen zult zien klagen dat de slede niet vergrendelt, omdat ze de ontgrendeling raken.
Goed punt over de slede-ontgrendeling; het is in ieder geval iets dat kan worden veranderd als de gebruiker dat wenst, hoewel het niet het gemakkelijkste is om te doen.

Een andere zaak is dat er tot nu toe niets is over de SK-, L- of Match-modellen. Ik denk dat die later zouden kunnen komen, zoals ze deden met de 2020-vernieuwing. Ik denk ook niet dat HK zo snel na de CC9 een nieuwe versie van de SK zou uitbrengen, dus het is logisch om het wat ademruimte te geven.

Goed punt over de slede-stop; het is tenminste iets dat kan worden veranderd als de gebruiker dat wil, hoewel het niet het gemakkelijkste is om te doen.

Een andere zaak is dat er tot nu toe niets is over de SK-, L- of Match-modellen. Ik denk dat die later zouden kunnen komen, zoals ze deden met de 2020-refresh. Ik denk ook niet dat HK zo snel na de CC9 een nieuwe versie van de SK zou uitbrengen, dus het is logisch om het wat ademruimte te geven.
Toegegeven, Glock behield de G26/27, Sig elimineerde de SC omdat ze zouden concurreren met hun eigen nieuwere producten (de micros/kleinere wapens). Ja, ik weet dat mensen houden van wat ze leuk vinden, enz., maar in het groot vraag ik me af of je jezelf in dezelfde ruimte beconcurreert. Het zou zijn alsof Chevrolet twee verschillende sportwagens maakt zoals de Corvette. Of misschien is het meer als een Camaro en Corvette… waarvan er één volgens mij onlangs is stopgezet, lol.

Het is zeker in Duitsland gemaakt. Vroege geruchten gingen dat de productie van de VP9 bij de update naar de VS zou worden verplaatst.

Verder lijkt het erop dat het ook in Duitsland is getest, waar de huidige VP9 in de VS wordt getest.

Een ander punt is dat er tot nu toe niets bekend is over de SK-, L- of Match-modellen. Ik denk dat die later zouden kunnen komen, net als bij de 2020-refresh. Ik denk ook niet dat HK zo snel na de CC9 een nieuwe versie van de SK zou uitbrengen, dus het is logisch om het wat ademruimte te geven.
Ik denk niet dat we een update van de Match zullen zien. En misschien ook niet van de SK, in ieder geval voorlopig. Ik denk niet dat het de SK-lijn veel zou helpen.
Wat betreft de L, daarvoor zou je gewoon de L-slide op het nieuwe frame moeten zetten.

En in dat opzicht, en om die reden en samen met andere redenen, betwijfel ik of HK wijzigingen heeft aangebracht aan het interne mechanisme, behalve misschien wat vernikkeling. Maar ik kan me vergissen....

Bovendien is het zeker in Duitsland gemaakt. Vroege geruchten gingen dat de productie van de VP9 na de update naar de VS zou worden verplaatst.

Verder lijkt het erop dat het ook in Duitsland is beproefd, waar de huidige VP9 in de VS wordt beproefd.
Uiteraard is de kwaliteit hetzelfde op de in de VS beproefde wapens, maar ik zie graag de hertshoornstempel.

Ik denk niet dat we een update van de Match zullen zien. En misschien ook niet de SK, tenminste voorlopig. Ik denk niet dat het de SK-lijn veel zou helpen.
Wat betreft de L, dat zou alleen vereisen dat de L-dia op het nieuwe frame wordt geplaatst.

En in dat opzicht, en om die reden en samen met anderen, betwijfel ik of HK wijzigingen heeft aangebracht aan het interne mechanisme, anders dan misschien wat vernikkeling. Maar ik kan me vergissen....
Ik ben het over het algemeen eens, met name met de Match- en "L"-modellen, aangezien ze de dia's al apart verkopen en de grootste verschillen het frame zijn. Ook hebben die twee modellen de dia-uitsnijdingen die de nieuwe kartelingen enigszins zinloos maken. Zoals u zei, zijn de grootste veranderingen, voor zover we kunnen zien, in het frame.

Ik zou graag zien dat de SK uiteindelijk wordt bijgewerkt voor continuĂŻteit, maar ik heb geen haast om de mijne bij te werken, dus ik veronderstel dat dat uw punt met betrekking tot dat model bevestigt.
Uiteraard is de kwaliteit hetzelfde op de in de VS geteste wapens, maar ik vind het leuk om de hertshoornstempel te zien.
Eh, het is gewoon niet hetzelfde als het aan de onderkant van het frame zit. Ik wou dat HK de aanpak van Walther had gevolgd voor de nieuwere markeringsvereisten:
Image

(Toegegeven, een kleine klacht / probleem van de eerste wereld)

Ik ben het over het algemeen eens, vooral met de Match- en "L"-modellen, aangezien ze de slede al apart verkopen en de grootste verschillen in het frame zitten. Bovendien hebben die twee modellen de slede-uitsparingen die de nieuwe kartelingen enigszins zinloos maken. Zoals je zei, zijn de grootste veranderingen, voor zover we kunnen zien, in het frame.

Ik zou graag zien dat de SK uiteindelijk wordt bijgewerkt voor continuĂŻteit, maar ik heb geen haast om de mijne bij te werken, dus ik veronderstel dat dat je punt over dat model bevestigt.

Eh, het is gewoon niet hetzelfde als het aan de onderkant van het frame zit. Ik wou dat HK de aanpak van Walther voor de nieuwe markeringen had overgenomen:

View attachment 453410

(Toegegeven, een kleine klacht / probleem van de eerste wereld)
Die P99 Final Edition is werkelijk een van de best uitziende slagpistooldesigns.

• Love
  • Like
Reactions: Bandit1 and RetropM
Verdomme. Als dit uitpakt, zou het dit jaar een HK-homerun voor mij kunnen zijn.

De K zou perfect zijn voor mijn zwaardere CCW, aangezien ik toch altijd de SK met het verlengde magazijn draag.

En de CC9 gaat mijn PPK M2 vervangen voor lichte CCW.

Mijn enige klacht is dat ik de groeven op de voorkant leuk vind, maar ik kan zonder ze leven. Ik wou dat de grip / het frame verwisselbare frontpanelen ondersteunde zoals de zijkanten en de achterkant, maar ik kan zien hoe dat de sterkte van het frame zou verminderen.

Bovendien is hij zeker in Duitsland gemaakt. Vroege geruchten gingen dat de productie van de VP9 na de update naar de VS zou worden verplaatst.

Verder lijkt het erop dat hij ook in Duitsland is gekeurd, waar de huidige VP9 in de VS wordt gekeurd.
De reden voor die geruchten was dat de ATF naar verluidt HK lastig viel over de puntenlijst. Het zal een groot pluspunt voor mij zijn als hij in Duitsland is gemaakt/gekeurd, maar vooral voor de uniformiteit met mijn andere HK's en omdat het zou kunnen betekenen dat er iets ten goede is veranderd met betrekking tot de door de ATF veroorzaakte importbull. Anders was ik eigenlijk enthousiast over wat HK USA zou bedenken. Als er niets is veranderd, vraag ik me af wat ze met deze nieuwe VP9 hebben gedaan om hem importeerbaar te maken als een in Duitsland gekeurd model, of dat er gewoon twee productielocaties zullen zijn voor hetzelfde pistool (d.w.z. de Duitse in de video is een facsimile maar is niet degene die we daadwerkelijk krijgen). Ondanks dat hij erg lijkt op de VP9, is de Walther PDP al lange tijd in Duitsland gekeurd en mag hij worden geĂŻmporteerd, zelfs terwijl de in Duitsland gekeurde VP9 (exclusief Match) dat niet is. De reden dat deze nieuwe VP9 me vanuit dat oogpunt nog vreemder lijkt, is dat ik net een Walther PDP (echte full-size, niet F-Series) zonder keurmerken heb gezien (wat betekent dat hij hier is geassembleerd).

De reden voor die geruchten was dat de ATF naar verluidt HK lastig viel over de puntenlijst. Het zal een groot pluspunt voor mij zijn als het in Duitsland is gemaakt/Duits is gekeurd, maar vooral voor uniformiteit met mijn andere HK's en omdat het zou kunnen betekenen dat er iets ten goede is veranderd met betrekking tot de door de ATF veroorzaakte importbull van de GCA. Anders was ik eigenlijk enthousiast over wat HK USA zou bedenken. Als er niets is veranderd, vraag ik me af wat ze met deze nieuwe VP9 hebben gedaan om hem importeerbaar te maken als een in Duitsland gekeurd model, of dat er gewoon twee productielocaties zullen zijn voor hetzelfde pistool (d.w.z. de Duitse in de video is een facsimile, maar niet degene die we daadwerkelijk krijgen). Ondanks dat hij erg lijkt op de VP9, is de Walther PDP in Duitsland gekeurd en al lange tijd te importeren, zelfs terwijl de in Duitsland gekeurde VP9 (exclusief Match) dat niet is. De reden dat deze nieuwe VP9 me vanuit dat oogpunt nog vreemder lijkt, is dat ik net een Walther PDP (echte full-size, niet F-Series) zonder keurmerken heb gezien (wat betekent dat hij hier is geassembleerd).
Ik ken niet alle details, maar keuring zou geen verschil moeten maken voor de import. Ik bedoel, er zijn genoeg in Duitsland gekeurde VP9sk-pistolen.

221 - 240 of 898 Posts