HKPRO Forums banner
21 - 40 of 898 Posts
Magazijncompatibiliteit…alles wat ik vraag…
Omdat de VP9 en VP9SK dezelfde magazijnen delen, zie ik geen reden waarom een VP9K ze ook niet zou moeten delen.

Behalve dat de pink eraf valt, heeft een steunverlenging nodig
Niet echt "eraf vallen", maar ik ben er vrij zeker van dat er vroeg of laat toepasselijke magazijnverlengingen beschikbaar zullen zijn.

Als iemand een VP9K boven een VP9 kiest, zoekt hij een korte grip om de concealbaarheid te verbeteren en niet naar "steunverlengingen". Zo ja, gebruik dan gewoon een VP9.

Interessant, wil nog steeds CC9 ophalen en nu dit😳
lol!
Ja, ik heb opgelet en ik denk dat de cursus voor het nieuwe wapen zal zijn:
1. Opwinding erover, gevolgd door foto's die die opwinding aanwakkeren, gevolgd door
2. Foto's dichter bij de release die enigszins verschillen van vroege foto's… gevolgd door
3. Een luide maar blijkbaar onbelangrijke groep forumleden die betreuren hoe "HK het verknald heeft"…. gevolgd door
4. Een onvermogen om het ding te vinden omdat het zo goed verkoopt… gevolgd door
5. Theorieën dat dat HK's masterplan is, om vraag te creëren en er niet aan te voldoen (ben dat nog steeds aan het uitzoeken lol).

We zullen zien!

Tja, ik verkoop mijn P320 en meerdere frames voor een VP9A1 Kompact. Ik hoop echt dat het een chassisgeweer is, maar ik gok dat het niet zo is. Ik wilde echt weer een VP9 en dit lijkt wel een teken lol.

Ik kijk ernaar uit om te zien wat er nieuw is. De sleufvertandingen zien er een beetje anders uit, de demontage en de sleufontgrendelingen lijken hetzelfde te zijn. Ik vraag me af of de griptextuur misschien agressiever zal zijn of dat de trekker is geüpgraded...

Dus, in principe een Glock 19 (of vergelijkbaar) striker fire aanbod? Ik denk dat ik het leuk zou hebben gevonden als de 3e aankondiging iets anders was geweest. Bij voorkeur in de richting van een geüpdatet PDW-platform (wishful thinking van een in de VS gebouwde MP7), zoals de 437 in 300 BLK.

Ik kijk ernaar uit om meer te leren over de VP9A1. Ik wacht ook nog steeds tot mijn lokale wapenwinkel een CC9 op voorraad heeft, zodat ik ermee kan spelen.

Ik ben het eens met het bovenstaande dat het fijn zou zijn als ze hun pistolen met hamer konden updaten. Alles wat ik wil is een HK45C met het frame van een P30, een achterste slede-ontspanner (v3-stijl) en een duimveiligheid die kan worden bediend als die van een 1911. Ik zou nooit meer met mijn 1911's schieten.

Ik wil gewoon optisch voorbereide versies van al hun hamerslagwapens, broeders...
Ik ben het er helemaal mee eens, maar het is wishful thinking van onze kant. Slagpinnen zijn wat in is en ik denk niet dat dat gaat veranderen. Het lijkt erop dat HK ze NOG niet wil maken. Ik kan niet geloven dat Sig en Beretta hun legacy hamerslagwapens hebben geüpdatet.

Ik wil gewoon optisch voorbereide versies van al hun hamerslagpistolen, broeders…
Hoewel ik niet denk dat er een kans is voor de USP of HK45, aangezien commerciële/militaire/LE allemaal overstappen op slagpin-gestookte pistolen, zou het leuk zijn om een OR-versie van de P30 te krijgen, aangezien dat het enige handpistool is naast de SFP9 dat HK adverteert in de sectie "Militaire en rechtshandhaving" van hun website, dus in die zin nog steeds "vlaggenschip" is.

21 - 40 of 898 Posts