Ik heb geen draad gezien die specifiek over de VP9 A1 gaat. Heeft iemand meer info?
Omdat de VP9 en VP9SK dezelfde magazijnen delen, zie ik geen reden waarom een VP9K ze ook niet zou moeten delen.Magazijncompatibiliteit…alles wat ik vraag…
Niet echt "eraf vallen", maar ik ben er vrij zeker van dat er vroeg of laat toepasselijke magazijnverlengingen beschikbaar zullen zijn.Behalve dat de pink eraf valt, heeft een steunverlenging nodig
Ik weet niet wat de technische term is. Het is een gestructureerd gebied waar je je vinger op kunt leggen als hij niet op de trekker zit.WTF zijn vingerpads?
lol!Interessant, wil nog steeds CC9 ophalen en nu dit😳
Indexpunten.Ik weet niet wat de technische term is. Het is een getextureerd gebied waar je je vinger op kunt leggen als het niet op de trekker zit. View attachment 452656
Dank u. Behalve mijn CC9 zijn al mijn handpistolen zo oud dat ze geen indexpunten hebben.Indexpunten.
Tot nu toe is de VP9-serie een product dat alleen in de VS verkrijgbaar is (misschien plus US "halo"), de rest van de wereld heeft de SFP9.Is dit een wereldwijd HK-product, correct?
Ik veronderstel dat ik bedoelde: is dit een product dat door HK USA is ontwikkeld of komt er ook een SFP9A1?Tot nu toe is de VP9-serie een product dat alleen in de VS verkrijgbaar is (misschien plus VS "halo"), de rest van de wereld heeft de SFP9.
Het nieuwe product heet VP9A1, dus dat is er...
Mijn gedachte precies, want dan zou HK usa ons nog steeds een 3e schuldig zijn, toch?Ik veronderstel dat ik bedoelde: is dit een product dat is ontwikkeld door HK USA of komt er ook een SFP9A1?
Ik ben het er helemaal mee eens, maar het is wishful thinking van onze kant. Slagpinnen zijn wat in is en ik denk niet dat dat gaat veranderen. Het lijkt erop dat HK ze NOG niet wil maken. Ik kan niet geloven dat Sig en Beretta hun legacy hamerslagwapens hebben geüpdatet.Ik wil gewoon optisch voorbereide versies van al hun hamerslagwapens, broeders...
Dat is de VP9 2020.Shot show 2024.
Hoewel ik niet denk dat er een kans is voor de USP of HK45, aangezien commerciële/militaire/LE allemaal overstappen op slagpin-gestookte pistolen, zou het leuk zijn om een OR-versie van de P30 te krijgen, aangezien dat het enige handpistool is naast de SFP9 dat HK adverteert in de sectie "Militaire en rechtshandhaving" van hun website, dus in die zin nog steeds "vlaggenschip" is.Ik wil gewoon optisch voorbereide versies van al hun hamerslagpistolen, broeders…