Heeft iemand überhaupt een handgreep op een MP5 van volledige grootte gebruikt, bevalt het je? Is er een manier om een K-grip aan het werk te krijgen? Heb je ook foto's om te delen?
Natuurlijk kan dat. De standaard "K" grip zou worden gecombineerd met een gripverlenging gemaakt door (denk ik) E&L Manufacturing. Ze bieden het aan voor $89 + verzendkosten (grip en adapter). Ziet er best goed uit en in tegenstelling tot het toevoegen van een rail, zou je nog steeds de originele voorste handbeschermer ongeboren en origineel hebben.
Natuurlijk, als je het "Walter Mitty"-ding wilt doen en meer dan 30 pond aan accessoires aan je wapen wilt toevoegen in een ijdele poging om "ATAS" te lijken, kun je altijd gaan voor een volledige railvervanging.
Er zijn allerlei opties.![]()
Nog verbazingwekkender dan het aantal accessoires... het aantal flagrante grammatica-slachtingen en het feit dat het ZO supercool is, het schiet volautomatisch en je hoeft niet eens overdrachtsbelasting te betalen!LOL !! word nooit nooit deze man
http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.asp?Item=89167469#PIC
Ja, ik heb geen behoefte aan rails, alleen de K-grip.
Hij nam de telefoon op, ik gebruikte het bestelformulier, op voorraad, ik heb er een besteld!!Het telefoonnummer lijkt niet te werken ??