HKPRO Forums banner

Waar een handgreep te krijgen voor een MP5 van volledige grootte

13K views 21 replies 14 participants last post by  Tango929  
#1 ·
Heeft iemand überhaupt een handgreep op een MP5 van volledige grootte gebruikt, bevalt het je? Is er een manier om een K-grip aan het werk te krijgen? Heb je ook foto's om te delen?

#2 ·
Voorste handgreep

Hallo vriend,

Wat de MP5 betreft, ik ben dol op de voorste handgreep op de mijne, het geeft je meer controle over een wapen dat al zeer controleerbaar is. Als je de MP5 met een voorste handgreep hebt gebruikt, betwijfel ik of je hem op een andere manier leuk zou vinden. Wat de opties betreft, er zijn er verschillende. Je kunt bijvoorbeeld de rail voorste gebruiken en dat geeft je de mogelijkheid om er verschillende accessoires mee te installeren. En over de voorste handgreep zijn er ook verschillende opties, bijvoorbeeld sure fire 900 serie licht is een zeer goede optie, maar sommige van de voorste handgreep opties kunnen behoorlijk duur zijn. Voor mezelf heb ik de GG&G rail geïnstalleerd (ik denk dat je het UFIR noemt). En daarmee heb ik een CAA korte verticale grip SVG geïnstalleerd. Voor mij ziet het er best goed uit en de prestaties zijn uitstekend. Ik heb het nu een keer of vijf in het veld gebruikt en het werkt feilloos. Deze oplossing is ook niet zo duur. Ik zal proberen er over een paar uur foto's van te plaatsen. Dus ik heb deze opstelling gebruikt en ben er erg zeker van om deze optie voor te stellen. Ik ben er zeker van dat senior leden ook een paar goede ideeën zullen hebben voor je vraag.

#3 · (Edited)
Natuurlijk kan dat. De standaard "K"-grip zou worden gecombineerd met een gripverlenging gemaakt door (denk ik) E&L Manufacturing. Ze bieden het aan voor $89 + verzendkosten (grip en adapter). Ziet er goed uit en in tegenstelling tot het toevoegen van een rail, zou je nog steeds de originele voorste handbeschermer ongeboren en origineel hebben.

#4 ·
K Grip en adapter op een 94 (lach gewoon niet om al die dingen, was gewoon aan het spelen)
http://pic20.picturetrail.com/VOL1600/691553/9227619/136814916.jpg

Natuurlijk kan dat. De standaard "K" grip zou worden gecombineerd met een gripverlenging gemaakt door (denk ik) E&L Manufacturing. Ze bieden het aan voor $89 + verzendkosten (grip en adapter). Ziet er best goed uit en in tegenstelling tot het toevoegen van een rail, zou je nog steeds de originele voorste handbeschermer ongeboren en origineel hebben.

Natuurlijk, als je het "Walter Mitty"-ding wilt doen en meer dan 30 pond aan accessoires aan je wapen wilt toevoegen in een ijdele poging om "ATAS" te lijken, kun je altijd gaan voor een volledige railvervanging.

Er zijn allerlei opties.:D

#17 ·
#18 ·
Ik heb een Surefire rail (bovenkant) gebruikt
Image