HKPRO Forums banner

WTS: tsc machine sp5 full auto carrier *SPF*

6.7K views 9 replies 7 participants last post by  ccosby  
#1 · (Edited)
TSC machine sp5 volautomatische boutdrager met verwijderbare sear trip. Gloednieuw, nooit geïnstalleerd. Prijzen *SPF* verzending USPS Priority Mail. Ik accepteer alleen postwissel of gecertificeerde cheque, geen inruil.

Ik belde Mike van TSC machine en vroeg hem om toestemming voordat ik de foto plaatste en hij zei oké.

Attachments

#6 ·
Ik vroeg me af met welke boutdrager hij begon, nu weet ik het. Vraag me af waarom hij niet met een F-type begon?
Prijs, de hk94 dragers zijn goedkoper en als hij een sp5 f drager verknalt, dan zou hij een normale f drager semi moeten maken en dan aanpassen.

Dus is het een Duitse, niet-F drager?
Ja HK94 drager met het recoil rod gat aan de achterkant open gemaakt zodat de rod erin en eruit glijdt als een F-type.

Ik heb er een die is gedaan met mijn zenith's mke drager. We ontdekten dat het metaal van de mke drager lang niet zo hard was als de Duitse.

#8 · (Edited)
Het is mij niet duidelijk hoe dit in de ontvanger wordt geplaatst en verwijderd. Wordt de trip op de een of andere manier verwijderd? Ik betwijfel dat als ik naar de pin kijk. Ik vind het idee om het sear-blok te omzeilen leuk, maar vraag me af wat het betekent voor het gemak van demontage en reiniging.

Save
#10 ·
Edit: Ik denk dat ik me heb vergist over de locatie van de borgschroef.

@ccosby Is het een gedoe om de sear trip opnieuw te installeren als de carrier in de ontvanger zit? Ik ben benieuwd of je voldoende ruimte hebt om dit via de uitwerppoort te doen of waar je het ook doet.
Je doet het van onderaf met het trekkerblok verwijderd. Het is gemakkelijk, als je naar de tweede foto van de OP kijkt, kun je de uitsparing in de carrier naast de trip zien. Dat is zodat je een punttang kunt gebruiken om hem te helpen plaatsen of te verwijderen. De trip wordt via de achterkant van het geweer geschroefd met de kolf verwijderd. Het belangrijkste dat ik weet, is dat de schroef losraakte, dus er moet een zwakke schroefdraadborging worden gebruikt.

You have insufficient privileges to reply here.