HKPRO Forums banner
21 - 40 of 75 Posts
Voor de goede orde, ik heb net mijn PTR 91 afgesteld met de UTG-montage.
Het ging prima, zonder tekenen van kruipen en het hield de nul.
Omdat ik maar tijd had voor een paar rondes, moet ik terug
naar de schietbaan om te observeren of het na 100+ rondes standhoudt.

Precies. Laat ons weten hoe ze het doet na meer schieten, bedankt

Ik heb een MFI met aluminium klauw, die steeds de nul verloor. Ik stond op het punt om het ding weg te gooien en besloot in plaats daarvan de fabrikant te bellen. Ik heb ongeveer 30-40 minuten met Mike (?) aan de telefoon gezeten. Hij legde uit dat een deel van het probleem was dat de klauwbevestiging aan de linkerkant van mijn PTR niet goed was gefreesd; hij was aan de onderkant afgerond in plaats van vierkant zoals het hoorde, en zat aan de rechterkant.

Ik bracht de PTR naar mijn 'smith, die hem op een boormachine zette en een boor gebruikte om de juiste hoeveelheid materiaal te verwijderen zodat de klauw aan de linkerkant kon grijpen.

Hij houdt de nul nu heel goed vast, zelfs als ik mijn LaRue quick-release en EoTech elke keer dat ik hem schoonmaak eraf haal en weer terugzet. De volgende keer dat ik naar buiten ga, zit de eerste schot perfect.

Dus goed gedaan LaRue en MFI, naar mijn mening werkt hun spul zoals geadverteerd.

Ik heb een MFI met aluminium klauwen, het bleef de nul verliezen. Ik was klaar om het ding weg te gooien en besloot in plaats daarvan de fabrikant te bellen. Ik heb ongeveer 30-40 minuten met Mike (?) aan de telefoon gezeten. Hij legde uit dat een deel van het probleem was dat de klauwbevestiging aan de linkerkant van mijn PTR niet goed was gefreesd; het was afgerond aan de onderkant in plaats van vierkant zoals het hoort, en zat aan de rechterkant.
Mijn had precies hetzelfde probleem met mijn PTR-ontvanger. Ik gebruikte een drimmel met een kleine frees en maakte de mijne voorzichtig plat. MFI-bevestiging trekt nu goed aan, maar ik moet het nog echt testen. Mijn bout brak na 30 schoten, dus ik wacht tot het geweer van de garantiereparatie naar mij wordt teruggestuurd. :(

Hk of ptr rec. moeten haakse voeten aan de rechterkant hebben en een hoek van 45 graden aan de linkerkant, wanneer je achter het geweer staat. Als een wapensmid je vertelde dat het links haaks zou moeten zijn, dan liegt hij tegen je en kent hij de specificaties niet. van hk- of ptr-ontvangers. Je had je rec. niet moeten aanpassen; want nu past een hk-klauwbevestiging nooit goed. Het spijt me, maar je smid heeft het VERKEERD. Je hebt je wapen afgeschreven voor een verzamelaar. UTG-bevestiging is onzin, B&T is militair en wordt over de hele wereld in de STRIJD gebruikt. Je ontvanger was precies zoals het bedoeld was, sorry dat ik het je moet vertellen.

Ik heb net de UTG P668-bevestiging geĂŻnstalleerd (degene die eruitziet als de B&T-bevestiging) en hij lijkt erg solide. Ik denk niet dat de nieuwe (P669) bevestiging zal werken voor de .308-geweren, omdat je hem moet omdraaien en de voeten aan beide kanten verschillend zijn.

Hoe dan ook, maar er was niets mis met de ontvangersneden op deze 2 jongens, ontvangers, ik sprak net met TYLER van Scorpion Arms en hij verkoopt nu de juiste, militair beproefde scope mnts van B&T. De mfi mnts blijven niet eens nul. Ik denk gewoon niet dat aluminium voeten aan een stalen ontvanger strak zullen blijven na maandenlang schieten met .308, uiteindelijk zal het eruit strippen. B&T voor mij, maar misschien schiet je niet zoveel als ik; dus ga je gang en koop Chinese onderdelen voor je 1000 dollar geweer. Jouw keuze.

Hk of ptr rec. zouden aan de rechterkant haaks moeten zijn en aan de linkerkant een hoek van 45* graden, als je achter het geweer staat. Als een wapensmid je vertelde dat het links haaks zou moeten zijn, dan liegt hij tegen je en kent hij de specificaties niet. van hk of ptr ontvangers. Je had je rec. niet moeten aanpassen; want nu zal een hk klauwbevestiging nooit goed passen. Het spijt me, maar je smid zit FOUT. Je hebt je wapen afgeschreven voor een verzamelaar. UTG-bevestiging is rommel, B&T is militair en wordt over de hele wereld gebruikt in de STRIJD. Je ontvanger was precies zoals het bedoeld was, sorry dat ik het je moet vertellen.
Dit is fijn om te weten, achteraf. Omdat ik de MFI-bevestiging van HKParts heb gekocht. Nergens in de advertentie staat dat 1/2 van de bevestiging niet zal werken. Het deel dat mijn aandacht trok was, in de advertentie, --> 4 - Onafhankelijke haken in trekstijl voor 100% veilige bevestiging. Die advertentie misschien net nadat ik die ene kant van de ontvanger heb aangepast. Ik denk dat ik soms de moeilijke weg moet leren.Ik nam aan dat PTR de rcvr had verknald omdat mijn bout brak na 30 schoten. Ik denk dat dat niet het geval was. ALS tcr39 gelijk heeft en dat waarschijnlijk wel heeft, zijn er veel mensen, zoals ik, die geĂŻnformeerd moeten worden. Hier nog nooit van gehoord.Op dit moment ben ik tevreden met het wapen. MFI-bevestiging met oude Leatherwood ARTII-richtkijker (richtkijkers meer waard dan het geweer) schiet raak. Ik heb er 100 patronen zilveren beer doorheen geschoten. Geen beweging van de bevestiging. Ik ben niet van plan het geweer te verkopen, dus de verzamelwaarde betekent vanuit dat perspectief niets voor mij. Als het een echte pre-89 HK91 was, had ik het waarschijnlijk beter geweten, aangezien het van HK kwam en ik de ene kant van de rcvr in twijfel zou hebben getrokken. Zoals ik al zei, aangezien de bout brak, nam ik aan dat er andere problemen konden zijn. Ik wou nog steeds dat het goedkope overtollige munitie zou schieten, maar wat dan nog.Wat ik niet begrijp, zijn alle 5-sterrenbeoordelingen die deze MFI-bevestiging op HKParts verkoopt. Hoe hebben al deze mensen hun MFI-bevestiging aan het werk gekregen? Heeft iedereen aan hun ontvangers zitten slijpen?Slechtste geval is dat ik mijn AR15 ermee kan vervangen en het in huis kan gebruiken met open vizier tot 90 meter :)

De MFI-montages lijken soms te werken, maar de aluminium schroeven en voeten raakten beschadigd. Toen hebben ze de voeten op de montage iets anders gedaan, zodat mensen meer geneigd zouden zijn ze te kopen. ADAM van hk parts had een contracttype deal met MFI om een ​​aantal van hen te kopen om te verkopen aan PTR/hk91-eigenaren. Nu, een paar jaar later; mensen ontdekken dat ze NIET lang genoeg meegaan om als militair te worden beschouwd. TyLER van scorpion arms vertelde me ook dat hij veel telefoontjes kreeg met negatieve feedback over de MFI-montages. Hij heeft de verkoop ervan sindsdien stopgezet. De UTG low profile voeten op de p669 montage zitten aan de verkeerde kant om te worden gebruikt op een G-3/91 stijl ontvanger, ik heb het p668 model dat eruit ziet als de B&T niet geprobeerd. De linkerkant van een in spec. rec. moet iets schuin staan ​​om een ​​hk klauwmontage te accepteren, zodat je de klemhendel naar beneden kunt rollen. Als je onderzoek doet, zul je zien dat ik gelijk heb. Noorwegen, Denemarken, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Mexico, Zweden, Letland en vele andere landen gebruiken zowel de LANGE als de KORTE B&T Zwitserse montages. De B&T-montages zijn in de strijd bewezen, UTG en Mfi niet, misschien voor airsoft of MP5, 9 mm kaliber geweren, maar niet .308 kaliber geweren. Zolang je er blij mee bent, geniet er dan van. Maar onthoud, UTG/MFI zijn geen MIL.SPEC kwaliteit. Sorry dat jullie aan je wapens hebben geslepen, verander NOOIT het geweer. PTR verkoopt nu B&T militaire kwaliteit montage. Veel plezier en geniet van je geweren. Onthoud, stalen voeten op stalen ontvanger gaan een verbinding aan als ze correct worden aangedraaid en mogen nooit bewegen. Deze in China gemaakte aluminium montages gaan niet lang mee als je veel schiet en met deze wapens jaagt.

De MFI-montages lijken soms te werken, maar de aluminium schroeven en voeten sleten af. Toen hebben ze de voeten op de montage iets anders gedaan, zodat mensen meer geneigd zouden zijn ze te kopen. ADAM van hk parts had een contract met MFI om een ​​aantal van hen te kopen om te verkopen aan PTR/ hk91-eigenaren. Nu, een paar jaar later; mensen ontdekken dat ze NIET lang genoeg meegaan om als militair te worden beschouwd. TyLER van scorpion arms vertelde me ook dat hij veel telefoontjes kreeg met negatieve feedback over de MFI-montages. Hij heeft de verkoop ervan sindsdien stopgezet. De UTG low profile voeten op de p669 montage zitten aan de verkeerde kant om te worden gebruikt op een G-3/91 stijl ontvanger. De linkerkant van een in spec. rec. moet iets schuin staan ​​om een ​​hk klauwmontage te accepteren, zodat je de klemminghendel naar beneden kunt rollen. Als je onderzoek doet, zul je zien dat ik gelijk heb. Noorwegen, Denemarken, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Mexico, Zweden, Letland en nog veel meer landen gebruiken zowel de LANGE als de KORTE B&T Zwitserse montages. De B&T-montages zijn gevechtsbewezen, UTG en Mfi niet, misschien voor airsoft of MP5, 9 mm kaliber geweren, maar niet .308 kaliber geweren. Zolang je er blij mee bent, geniet er dan van. Maar onthoud, UTG/MFI zijn geen MIL.SPEC kwaliteit. Sorry dat jullie aan je wapens hebben zitten knutselen, VERANDER NOOIT het geweer. PTR verkoopt nu B&T militaire kwaliteit montage. Veel plezier en geniet van je geweren. Onthoud, stalen voeten op een stalen ontvanger zullen hechten als ze correct worden aangedraaid en mogen nooit bewegen. Deze in China gemaakte aluminium montages gaan niet lang mee als je veel schiet en met deze wapens jaagt.
Ik heb wel de stalen voeten op mijn MFI-montage en hij pakte nog steeds niet goed op die kant van de ontvanger. Zeker niet. Hij moest licht worden uitgesneden aan de basis van de pad om de montage te laten werken. Ik heb de complete pads niet van de zijkant van de ontvanger afgesneden. Sterker nog, je kunt niet echt zien wat ik heb gedaan. Er is heel weinig metaal verwijderd. 90% van die schuine pad zit er nog steeds. Als wat je zegt waar is, dan zal de fabrieksbevestiging nog steeds op de mijne werken. Mijn oorspronkelijke bedoeling was om het geweer nooit van een richtkijker te voorzien. Ik hou helemaal niet van de klauwmontage en ik heb een paar richtkijkers die ik kan gebruiken. Ik vind de manier waarop de MFI low mount werkt en eruitziet leuk. Wat betreft mods aan de ontvanger, ik zal doen wat ik moet doen om iets te laten werken dat aan mijn behoeften voldoet. Ik heb verzamelobjecten waar ik geen mods op zal doen, maar de PTR maakt geen deel uit van die collectie en zal dat ook nooit zijn. Als er HK op de ontvanger stond, dan zou dat anders zijn. :)

Cool SALTYDOG, tenminste je weet waar ik het over heb en dat ik de waarheid spreek. Ik ben blij dat je je ontvanger niet hebt vermalen. PTR-ontvangers worden gemaakt met HK-gecontracteerde gereedschappen en hebben dezelfde specificaties als HK, FMP, EBO. De in Duitsland gemaakte CLAW-montage werkt eigenlijk het BESTE, zelfs als je het niet leuk vindt. Hij blijft jarenlang rotsvast en elke keer op nul staan op mijn PTR91k. De claw kan stanag-ringen accepteren voor een gewone richtkijker, en je kunt nog steeds gebruik maken van IJZEREN vizieren. Je kunt de originele opstelling gewoon niet verslaan, HIJ WERKT ZOALS HIJ IS ONTWORPEN VOOR MILITAIR GEBRUIK. Als de B&T niet voor mij werkt, ga ik een andere claw kopen met stanag-ringen en een richtkijker in buisvorm gebruiken; variabele of vaste vergroting; einde van de draad.

Heeft iemand deze mount bekeken?

http://www.hkparts.net/shop/pc/B-T-Style-Universal-Picatinny-Scope-Rail-5p79.htm

Alle beoordelingen op de website zeggen dat ze goed zijn.
Dat is degene die ik momenteel gebruik. Het is een B&T-imitatie van UTG. In tegenstelling tot de nieuwere versie (P669) heeft deze versie (P668) voor mij prima gewerkt. Hij heeft niet het probleem met de schuine voeten van de nieuwere versie. Hij heeft de nul heel goed vastgehouden met een red-dot. Ik ga wat optiek met een hogere vergroting proberen op een set snelwisselringen en ik laat jullie weten hoe hij zich houdt, maar het zal waarschijnlijk even duren. Ooit zal ik misschien een echte B&T-mount krijgen, maar voorlopig werkt dit ding goed.

Hk of ptr rec. zouden aan de rechterkant haakse voeten moeten hebben en een hoek van 45* graden aan de linkerkant, wanneer je achter het geweer staat. Als een wapensmid je vertelde dat het links haaks zou moeten zijn, dan liegt hij tegen je en kent hij de specificaties van hk- of ptr-ontvangers niet. Je had je rec. niet moeten aanpassen; want nu past een hk klauwbevestiging nooit goed. Het spijt me, maar je smid heeft het VERKEERD. Je hebt je wapen afgeschreven voor een verzamelaar. UTG-bevestiging is rommel, B&T is militair en wordt over de hele wereld in de STRIJD gebruikt. Je ontvanger was precies zoals het bedoeld was, sorry dat ik het je moet vertellen.
Blij te horen - ik dacht dat de ontvanger op mijn JLD91 "uit" was - Bedankt bro

21 - 40 of 75 Posts