De MFI-montages lijken soms te werken, maar de aluminium schroeven en voeten raakten beschadigd. Toen hebben ze de voeten op de montage iets anders gedaan, zodat mensen meer geneigd zouden zijn ze te kopen. ADAM van hk parts had een contracttype deal met MFI om een ​​aantal van hen te kopen om te verkopen aan PTR/hk91-eigenaren. Nu, een paar jaar later; mensen ontdekken dat ze NIET lang genoeg meegaan om als militair te worden beschouwd. TyLER van scorpion arms vertelde me ook dat hij veel telefoontjes kreeg met negatieve feedback over de MFI-montages. Hij heeft de verkoop ervan sindsdien stopgezet. De UTG low profile voeten op de p669 montage zitten aan de verkeerde kant om te worden gebruikt op een G-3/91 stijl ontvanger, ik heb het p668 model dat eruit ziet als de B&T niet geprobeerd. De linkerkant van een in spec. rec. moet iets schuin staan ​​om een ​​hk klauwmontage te accepteren, zodat je de klemhendel naar beneden kunt rollen. Als je onderzoek doet, zul je zien dat ik gelijk heb. Noorwegen, Denemarken, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Mexico, Zweden, Letland en vele andere landen gebruiken zowel de LANGE als de KORTE B&T Zwitserse montages. De B&T-montages zijn in de strijd bewezen, UTG en Mfi niet, misschien voor airsoft of MP5, 9 mm kaliber geweren, maar niet .308 kaliber geweren. Zolang je er blij mee bent, geniet er dan van. Maar onthoud, UTG/MFI zijn geen MIL.SPEC kwaliteit. Sorry dat jullie aan je wapens hebben geslepen, verander NOOIT het geweer. PTR verkoopt nu B&T militaire kwaliteit montage. Veel plezier en geniet van je geweren. Onthoud, stalen voeten op stalen ontvanger gaan een verbinding aan als ze correct worden aangedraaid en mogen nooit bewegen. Deze in China gemaakte aluminium montages gaan niet lang mee als je veel schiet en met deze wapens jaagt.