Hé allemaal! Ik wilde een 2000-ronde range report geven over mijn USP 9 Tactical die ik exclusief met mijn SilencerCo Osprey gebruik. Ik heb haar in februari opgehaald en tot nu toe heb ik er 2000 rondes doorheen gejaagd. Ik heb 1500 rondes van 150 grain Federal Syntech en 500 rondes van 147 grain Fiocchi erdoorheen gejaagd. Tot nu toe heb ik slechts 2 keer een storing gehad, beide met 150 grain Federal Syntech, die achter elkaar plaatsvonden op de allereerste dag binnen de eerste 100 rondes met het pistool. Over het algemeen ben ik enorm onder de indruk en heb ik alles volledig origineel gelaten aan het pistool, behalve het toevoegen van een beetje hockeytape aan de grip en het vervangen van de fabriekstactische vizieren door een set MeproLight Tru-Dot vizieren, omdat ik het niet prettig vond om volledig zwarte vizieren te hebben in combinatie met de suppressor. Over het algemeen schiet hij zeker het best en extreem schoon met de Federal Syntech. De Fiocchi is probleemloos geweest, behalve dat het extreem vies was en een flinke hoeveelheid gas/koolstof terug in je gezicht stuurde. Onnodig te zeggen, ik ben nu een HK-verslaafde en ben al begonnen met het uitbreiden van de collectie met een SL8 voor een conversieproject en zal de komende maanden ook een SP5 ophalen. Grote dank aan jullie allemaal op dit forum voor het altijd plaatsen van zulke informatieve berichten, ik heb er nogal wat gelezen voordat ik uiteindelijk de sprong waagde en mijn eerste HK kreeg.