HKPRO Forums banner

HK 19MM FLARE GUN EFL WAAR FAKKELS TE KRIJGEN

1 reading
23K views 27 replies 11 participants last post by  Rodmar  
#1 ·
Ik heb dit als nieuw in de doos flare gun gekocht en ik wil het afschieten. Kan iemand me vertellen waar ik de beste fakkels ervoor kan krijgen?

#2 ·
De fakkels zijn erg moeilijk te verkrijgen. Importeurs krijgen af en toe een paar dozen te koop, dus ik denk dat je het beste af bent door er om de paar dagen op te googelen en te kijken wat er tevoorschijn komt. Als ik me niet vergis, was er hier op een gegeven moment een draad waarin stond dat je ze ergens in Europa *kunt* bestellen, maar het moet een zeer grote bestelling zijn voordat ze het ĂĽberhaupt overwegen, en ik denk dat die draad bezig was met het doen van een groepsinkoop.

#3 ·
Ik heb zojuist 10 voor $100,00 gemist op Guns America. Ze verkochten ze een week of zo geleden. Ik weet dat ze er zijn en sluipschuttersjacht is een van mijn favoriete dingen om te doen. Voor mij draait alles om de jacht. Bedankt voor de info

#4 ·
Mijn zoektocht is pas voorbij als ik een dozijn of zo van deze heb. Er was nog een oude Guns America-veiling die ik net vond, waar ze er 3 voor $10 verkochten. Ik wou dat die weer zou opduiken.

#6 ·
Oké, bedankt voor de waarschuwing Tony

#8 ·
Dat is goede info. Wat als ik een aantal LEO's bestel, kunnen die dan naar de VS worden verzonden?

#10 ·
19MM fakkels gekocht
Bedankt Nick

#13 ·
Een man hier in Ohio had er 20 en hij verkocht me er 10

#14 ·
Pas op jongens, deze 19 mm fakkels hebben een beperkte houdbaarheid. Na 15 jaar zijn ze onbetrouwbaar. In een recent verzegeld 5-pack had ik er 2 of 3 die niet afgingen. Je kunt beter 26,5 mm lanceerders kopen, omdat die een betere beschikbaarheid hebben van recent geproduceerde fakkels en veel effectiever zijn vanwege de grotere lading. Groot bereik en grotere selectie. Zelfs als deze uit het buitenland van nieuwe productie verkregen zouden kunnen worden, classificeerde het DOT ze de laatste keer dat ik het controleerde als explosieven, waardoor het transport via speciale vrachtwagens erg duur is. G3Kurz

#15 ·
Voor mij zijn de fakkels verzamelobjecten; ik ben niet van plan ze af te schieten. Ik zou niet aarzelen om 20 jaar oude fakkels te kopen als ze goed geprijsd zijn en/of verpakt zijn op een manier die ik niet heb. Het is als sommige mensen die zeldzame vintage wijn kopen die al lang over zijn hoogtepunt heen is. Het gaat er niet om de fles wijn te drinken, maar om de fles wijn te bezitten.

#16 ·
Voor mij zijn de fakkels verzamelobjecten; ik ben niet van plan ze af te schieten. Ik zou niet aarzelen om 20 jaar oude fakkels te kopen als ze goed geprijsd en/of verpakt zouden zijn op een manier die ik niet heb. Het is als sommige mensen die zeldzame vintage wijn kopen die al lang over zijn hoogtepunt heen is. Het gaat er niet om de fles wijn te drinken, maar om de fles wijn te bezitten.
Ik ben het ermee eens, ik ben altijd op zoek naar meer, ik zit op 36 en ben aan het tellen.