Ik heb dit als nieuw in de doos flare gun gekocht en ik wil het afschieten. Kan iemand me vertellen waar ik de beste fakkels ervoor kan krijgen?
Voor zover ik weet, nee. De enige manier zou waarschijnlijk een ATF Formulier 6 zijn. Maar dit is slechts mijn gok...Dat is goede info, wat als ik een aantal LEO's bestel, kunnen ze dan naar de staten worden verzonden?
Ik ben het ermee eens, ik ben altijd op zoek naar meer, ik zit op 36 en ben aan het tellen.Voor mij zijn de fakkels verzamelobjecten; ik ben niet van plan ze af te schieten. Ik zou niet aarzelen om 20 jaar oude fakkels te kopen als ze goed geprijsd en/of verpakt zouden zijn op een manier die ik niet heb. Het is als sommige mensen die zeldzame vintage wijn kopen die al lang over zijn hoogtepunt heen is. Het gaat er niet om de fles wijn te drinken, maar om de fles wijn te bezitten.
Je bent ziek, man, echt ziek!!! :biggrin:Dat, en mijn HK merk kogelvrije vest met kogelgaten erin, of mijn dochter Helen Katherine noemen, zodat haar initialen "HK" zouden zijn.