Verscheurd tussen de twee. Op zoek naar voor- en nadelen, indien van toepassing, voor beide. Wat heeft je voorkeur? Voel je vrij om foto's van de opstelling te plaatsen, zo niet, is het dan echt gebeurd?
Niet slechter, maar anders. De fabrieksgrip van de HK45c is gladder omdat het grip patroon minder agressief en dunner is (geen palm zwellingen) dan de HK45 en P30. Het kost meer tijd en moeite om de grip onder de knie te krijgen om een stevige, antislip grip van schot tot schot te behouden. Maar je kunt natuurlijk altijd een Talon grip of een Hogue Handall kopen om de grip te verbeteren.... Heb geen 45c vastgehouden, is de grip beter of slechter dan de Hk45/p30?
De trekkergoot is voor mij nooit een probleem geweest. Ik weet dat het sommigen echt stoort, maar ik heb het nog nooit opgemerkt, en ik heb mijn HK45 door weeklange trainingen gehaald waar we duizenden rondes individueel hebben geschoten. Dat gezegd hebbende, er zijn wapensmeden die de goot zullen verwijderen, of je kunt het zelf doen. Op basis van wat ik heb gelezen/geleerd, weet je niet echt of de goot je zal storen totdat je aanzienlijke tijd achter de trekker doorbrengt.Heb ze allebei, schiet ze allebei en hou van ze allebei, maar hou iets meer van de HK45c. In tegenstelling tot de HK45 is er geen trigger channel ridge aan de onderkant van de trekkerbeugel, die tegen de onderkant van mijn trekker vinger wrijft wanneer de trekker breekt. Na ongeveer 150 schoten wordt mijn trekker vinger pijnlijk.
Zeker, precies mijn gedachten!HK45 alleen al voor de grip. Beide vuurwapens zijn pistolen van dienstformaat. Beide delen hetzelfde ontwerp. Dezelfde capaciteit. Dezelfde kenmerken. De full-size variant heeft echter een uiterst ergonomische grip met superieure textuur in vergelijking met de compacte.
Zelfde frame, kleiner? Ja. Succes met het zoeken naar de P2000 357. Dat zijn zeldzame vondsten!...Is het P2000 hetzelfde frame als de hk45c, maar dan kleiner? Zo ja, dan ga ik misschien gewoon voor HK45 en P2000 357 als ik het kan vinden.
Hoe dan ook, met de TF's kun je een langere veer bestellen met de extensie, of alleen de extensie. Met de HKParts gebruik je gewoon de OEM-veer.Moet je een langere veer kopen of werkt de originele? Problemen met de betrouwbaarheid van de extensies?
Hebben de standaard Hk45- en Hk45c-modellen de O-ringen of alleen de tactische modellen zoals de USP's?Ik heb de HK .45C, is een geweldig draagpistool en super nauwkeurig, moet de O-ring op de loop zijn, dit pistool is nauwkeuriger dan sommige van mijn 1911's.
Ja, andere dingen spelen een rol bij de nauwkeurigheid van pistolen, zoals het productieproces, de grip, de trekker, munitie etc... maar ik geloof dat de o-ringen ook bijdragen aan de nauwkeurigheid.Alle HK45's hebben o-ring lopen. Ik geloof dat de mate van nauwkeurigheidsverbetering die de o-ringen bieden, ver boven ons vermogen ligt om met deze wapens te schieten. De reden dat de wapens zo nauwkeurig zijn als ze zijn, is het resultaat van de cumulatie van veel dingen die betrokken zijn bij de fabricage van de pistolen.
Welke rol gaat het pistool spelen? Dragen of huisverdediging? Compact om te dragen, fullsize voor huisverdediging... gemakkelijk =)Verscheurd tussen de twee. Op zoek naar voor- en nadelen, indien van toepassing, voor beide. Wat heeft uw voorkeur? Voel u vrij om foto's van de opstelling te plaatsen, zo niet, is het dan echt gebeurd?
Voor beide. Meestal gebruik ik wat ik draag ook voor thuisverdediging. Ik wissel niet graag tussen pistolen en het in- en uit de kamer brengen van een patroon elke keer als ik wegga of thuiskom.Welke rol gaat het pistool spelen? Dragen of huisverdediging? Compact om te dragen, fullsize voor huisverdediging...makkelijk 😃Torn between the two. Looking for pros and cons if any for both. Which do you prefer? Feel free to drop pics of set up, if not did it really happen?
Verzonden vanaf mijn SM-S903VL met Tapatalk
Je noemde O-Light. Een vriend van me heeft een O-light (onk model) opgepikt, waarvan ik denk dat deze de trekkerbeugel van de HK45 verder naar achteren zal zetten dan SF & Streamlights? Ik ben bezorgd over de kwaliteit van de O-Light? Ik weet dat ze hier al eerder zijn genoemd, maar ik ben niet op de hoogte van een gedocumenteerde test van hun kwaliteit? Als ze van goede kwaliteit zijn, zou ik er een pakken om mijn theorie over de setback op de trekkerbeugel te testen...Ik ging voor de 45c en ben er dol op. Ik hoop dat de nieuwe surefire en o lights erin passen. Ik hoop ook snel op betere aiwb holster opties.
Eens, de 45c is niet te verslaan.If I could only have one or the other, for maximum flexibility, I'd go with 45C. Both are silly reliable and accurate, get both if possible. I have a few of each.
Dat is allemaal erg verdacht, ik neem aan dat het pistool nieuw in de doos zat toen je het kocht? Heb je het wapen aangeraakt voordat je het kocht? Dit is iets wat ik gemakkelijk in de winkel zou hebben opgemerkt voordat ik het pistool kocht, dus daarom vroeg ik het. Als je het online hebt gekocht, zou ik de verkoper in twijfel trekken. Het is mechanisch onmogelijk voor de HK45 om dit te doen in de standaard fabrieksconditie. Ik wil eraan toevoegen dat, aangezien je de USP als een beter pistool hebt genoemd, de interne onderdelen van de HK45 vrijwel identiek zijn aan de USP, in die mate dat ze dezelfde veren en LEM-conversiekits kunnen gebruiken.De USP's zijn allemaal beter ontworpen wapens. Ik gebruik ze al jaren zonder problemen. Aan de andere kant kocht ik onlangs een HK 45 en bij het allereerste magazijn volgde de hamer de slede weer naar beneden. Ik nam contact op met HK en stuurde hem terug, kreeg hem terug en het probleem was niet opgelost. Dit gebeurde 3 keer. De derde keer heb ik mijn kantoor niet eens verlaten, want het deed het tijdens droogvuren. Ik heb zelfs een korte video gemaakt en naar HK gestuurd en ze hebben het pistool vervangen. Ik liet het pistool bij de dealer achter en gebruikte het voor iets anders. Misschien heb ik gewoon een citroen gekregen, maar ik zou er niet snel echt geld voor een andere uitgeven.