HKPRO Forums banner
Status
Not open for further replies.

KAC Knights Armament MK23 Suppressor Group Buy????......

10K views 67 replies 25 participants last post by  straightgrain  
#1 ·
Met de Taupe Mark 23 Limited Run, de waargenomen toename van de beschikbaarheid van Mark 23's de laatste tijd, de algemene toenemende interesse in dempers, B&T produceert Limited runs van de MK23 Suppressor, en H&K breidt de productie in de VS uit... is er enige hoop dat KAC een vergelijkbare stap zou zetten en een aantal Limited runs van de MK23 suppressor zou doen??... Hebben leden of beheerders connecties binnen de Knights-organisatie die mogelijk een groepsinkoop zouden kunnen regelen?...

#3 ·
Dat is jammer.. maar als we allemaal samenkomen en het aanvragen... je weet maar nooit... zoals met mijn huidige baan van 17 jaar... Ik dacht dat ik het nooit zou krijgen en na 2 jaar lang constant naar hun kantoor te zijn gegaan en cv na cv te hebben ingediend, hebben ze me eindelijk aangenomen.. lol. De HR-directeur zei dat hij zijn kantoor zou behangen met mijn cv's!! We kunnen alleen maar hopen en ze op de hoogte houden!!

#4 ·
We hebben herhaaldelijk afwijzingen gekregen, inclusief directe ontmoetingen op de Shot Show. Ondanks verzoeken van vooraanstaande KAC-dealers is het antwoord steevast “nee” geweest. Zelfs personen met sterke connecties met senior KAC-personeel zijn niet geslaagd in hun oproepen. Het lijkt erop dat dit niet tot bloei zal komen.

#9 ·
KAC stapt over op 3D-geprinte dempers, ze gaan niet langer de traditionele gelaste dingen doen. Hoewel HK-fans een premie zouden betalen voor een kloppende demper, is dat een kleine niche in de markt. Ze (KAC) richten zich op de totale markt en grote militaire contracten, die geen interesse hebben in KAC MK23-dempers, laat staan die van $3500. Alleen omdat een bedrijf ergens geld mee kan verdienen, wil nog niet zeggen dat ze het moeten doen. Het is over dollars stappen om centen op te rapen.

#13 ·
Eerder dit jaar was er een bericht (ik wil zeggen dat het in het NFA-subforum stond) waarin in wezen van een paar jongens met een inside track met Knights werd gesteld dat deze dempers niet meer geproduceerd zullen worden. Maar ja, het zou helemaal geweldig zijn om de demper te hebben.

#16 ·
Misschien in de toekomst een nieuwe 3D-geprinte, maar voorlopig is hun focus de KS1-geweren en -blikken. Mijn laatste gesprek met een vertegenwoordiger ongeveer een maand geleden ging op dezelfde manier en het is gewoon niet hun focus op dit moment.

#17 ·
Er was ergens op deze site een bericht waar iemand met KAC sprak op de Shot Show en het werd bevestigd dat nadat KAC de dealers had voorzien van bestaande vooruitbetaalde bestellingen voor de MK23-demper, ze een efficiëntere MK23-demper zouden herontwerpen voor toekomstige release. Ik hoop het, want de KAC- en B&T-dempers zijn luider dan de meeste concurrenten. Herinnert iemand zich dit nog? Ik weet het niet, het zou een koortsdroom van mij kunnen zijn...

Save
#24 ·
Er was ergens op deze site een bericht waar iemand met KAC sprak op de Shot Show en het werd bevestigd dat nadat KAC de dealers had voorzien van bestaande vooruitbetaalde bestellingen voor de MK23-demper, ze een efficiëntere MK23-demper zouden herontwerpen voor release in de toekomst. Ik hoop het, want de KAC- en B&T-dempers zijn luider dan de meeste concurrenten.
Weet iemand dit nog? IDK, het zou een koortsdroom van mij kunnen zijn...
Een efficiëntere Mk23-demper herontwerpen? Ik twijfel niet aan de thread, maar dat is een echte "er moet hier een pony zijn"-overtuiging als ik die ooit heb gezien.

#20 ·
Ik vind het altijd gek dat er sommige bedrijven zijn waar mensen in de rij staan om ze een hoop geld te geven, en het antwoord van het bedrijf is: “nee.” Ik wou dat ik zo'n bedrijf had.
Met de toename van de verkoop van de Mark23 zou je denken dat ze de productie van het oude model zouden willen voortzetten of een nieuwer en stiller model zouden willen uitbrengen. Ik denk dat KAC onlangs de productie van hun populaire MP5-railsysteem heeft verminderd of stopgezet, zelfs nadat het in "Sicario" speelde en de SP5 verkoopt als warme broodjes...

Save
#22 ·
Er is al gezegd dat er een mogelijkheid was voor een bijgewerkte demper voor de Mark 23/USP. Geen van de oude, met de hand gelaste, ingedeukte dempers meer. Ik denk dat iemand anders het al heeft gezegd, maar het geld dat wordt gegenereerd door de maximaal 100-200 mensen die deze suppressor willen, is niets voor KAC en eerlijk gezegd een nichemarkt. Ik snap het.

Save
#26 ·
Even ter verduidelijking: de post bevestigde niet dat dit gebeurde. Alleen dat KAC zei dat er een “mogelijkheid” was van een opnieuw ontworpen bus in de toekomst met behulp van huidige technologie/productieprocessen. (dwz niet met de hand TIG-gelast)

• Like
Reactions: D9M9TR9S
Save
#29 ·
E-mailvraag aan KAC
Bent u van plan een bijgewerkte Mk23-demper uit te brengen?

E-mailreactie van hen gisteren:
“Dat is niet iets waar ik iets over heb gehoord. Helaas geloof ik niet dat die demper binnenkort een update krijgt.”

#46 ·
Ze zullen waarschijnlijk hun moderne suppressorlijn niet stopzetten, waar ze enorm achterlopen, om Mark23-cans te maken. Ze stoppen die lijnen niet eens om NT4-cans te maken, die MEER vraag hebben dan Mk23-cans.
Geweldig punt over de QDSS NT4's. Het aantal mensen dat die wil, of de MK11-geluiddempers, zou de MK23-geluiddempergemeenschap eruit laten zien als een liefdadigheidsgeval. De kloongemeenschap voor de MK11, MK13 en de GWOT-geweren is enorm.

#35 ·
Als je geen MIL/GOVT-entiteit bent, zal KAC er niet naar kijken. Ze hebben verklaard dat ze uit de gelaste suppressor-business zijn gestapt en nu strikt additieve fabricage van de hunne doen. Omdat hun standaard 5,56 suppressor binnen enkele seconden na de herbevoorrading uitverkocht is, hoeven ze hun focus niet te verleggen naar een product dat meer resource-intensief is.

Als je een nog belachelijker voorbeeld wilt van hoe weinig civiele verkopen voor KAC betekenen, kijk dan naar hun MP5 RAS optic mount. Het is een stuk bewerkt aluminium dat hen niets kost. Ze verkopen op de secundaire markt voor $1000+. KAC geeft alleen om productie in MASS hoeveelheid.

Kortom: als je dacht "HK haat je", dan laat Knight's ze ronduit welwillend lijken.

#36 ·
ok, ok, ok, ik hoor wat jullie zeggen over KAC "innoveren" en "lassen is duur", maar - luister naar me - wat als we het heel erg aardig vragen EN (dit is het belangrijkste) ook zeggen dat we ongeveer 40-60 mensen hebben die deze dempers echt heel erg graag willen en van KAC houden. Echt van KAC HOUDEN. Denk je dat ze het dan zullen doen?

#37 ·
Oké, oké, oké, ik hoor wat jullie zeggen over KAC "innoveren" en "lassen is duur", maar - luister naar me - wat als we het heel erg aardig vragen EN (dit is het belangrijkste) ook zeggen dat we zo'n 40-60 mensen hebben die deze dempers echt heel erg graag willen en van KAC houden. Echt van KAC houden. Denk je dat ze het dan zullen doen?
Broeder, als jullie het voor elkaar kunnen krijgen, ben ik de eerste in de rij. Je kunt ze vertellen dat ik ook echt van KAC HOU... Ik heb de bonnen om het te bewijzen!

#42 ·
We hebben iemand nodig wiens vader een generaal is om beleefd te suggereren dat hun contract vertraagd kan worden als ze een toegewijd forum van enthousiastelingen geen gunst bewijzen bij een speciale run. Kan nepotisme ons niet gewoon een keer met rust laten?

Ik ben scheel van hoeveel threads hierover er zijn. Heeft iemand niet eerder gezegd dat de crew met tribale kennis die vroeger de MK23-cans maakte, KAC inmiddels allemaal heeft verlaten? Ik weet zeker dat ze de productietalenten hebben, maar misschien niet degenen met "autopilot"-ervaring om ze te maken.

#48 ·
Ze zijn al lange tijd niet op voorraad geweest, dus de verkoop wist echt niet hoe te reageren. Iedereen die er een wil hebben, moet een bestelling plaatsen. Ik maak meer USP-zuigers dan we nodig hebben voor de blikken om wat extra's te verkopen. Er zullen minder Mk-23-zuigers beschikbaar zijn dan USP's, dus als je ze allebei wilt, koop dan de blik als een Mk-23 en bestel de USP-zuiger apart. De zuiger alleen kost bijna de helft van de prijs van een heel blik, dus voor sommigen kan het logischer zijn om twee complete blikken te bestellen.

#49 ·
Ze zijn al lange tijd niet op voorraad geweest, dus de verkoop wist niet echt hoe te reageren. Iedereen die er een wil, moet een bestelling plaatsen. Ik maak meer USP-zuigers dan we nodig hebben voor de blikken om wat extra's te verkopen. Er zullen minder Mk-23-zuigers beschikbaar zijn dan USP's, dus als je ze allebei wilt, koop dan de blik als een Mk-23 en bestel de USP-zuiger apart. De zuiger alleen kost bijna de helft van de prijs van een heel blik, dus voor sommigen kan het logischer zijn om twee complete blikken te bestellen.
Een bestelling plaatsen? Ik ben de weg kwijt...werk je voor KAC? Je lijkt in de eerste persoon te spreken.

#50 ·
Met de Taupe Mark 23 Limited Run, de waargenomen beschikbaarheid van Mark 23's die recentelijk toenam, de algemene toenemende interesse in dempers, B&T produceert Limited runs van de MK23 Suppressor, en H&K breidt de productie in de VS uit... is er enige hoop dat KAC een soortgelijke stap zou zetten en enkele Limited runs van de MK23 suppressor zou doen??... Hebben leden of beheerders connecties binnen de Knights-organisatie die mogelijk een groepsinkoop zouden kunnen regelen??...
U zou de inspanningen moeten leiden... Ik ben er zeker van dat u het kunt laten gebeuren waar alle anderen gefaald hebben.

#52 ·
Ik zie geen reden voor KAC om dit te doen. Er zijn zelfs aansprakelijkheden die ertoe kunnen leiden dat ze miljoenen verliezen als het misgaat. Denk eraan, ze richten zich op militaire contracten. Dat betekent dat er politiek en politici bij betrokken zijn. De verkeerde man irriteren en afscheid nemen van het contract en toekomstige contracten. Misschien zijn er politieke druk die we niet kunnen zien en die deze beslissingen beïnvloeden. We weten al dat er politici zijn die ergeren aan het feit dat het publiek wapens heeft en die hun macht hebben gebruikt om bedrijven ten gronde te richten. Het kan gewoon een veilige manier zijn om je neus schoon te houden. Niet-NFA-onderdelen zijn één ding, maar NFA-onderdelen zijn een ander verhaal. Ik vermoed dat ze bepaalde onderdelen alleen aan het publiek beschikbaar stellen omdat ze dat wettelijk verplicht zijn.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.