HKPRO Forums banner
341 - 360 of 1,429 Posts
Ik heb gewacht met posten. Ik heb de YouTube-video's van Mr. short shorts Reeves bekeken. Ik ben erg blij dat HK heeft besloten om een ambidexter update te geven aan hun eerbiedwaardige MR-lijn. Natuurlijk zullen sommige mensen zeggen dat het laat in de wedstrijd is en dat we dit niet hebben en dat we dat niet hebben en ik wil niets herhalen wat de bovengenoemde leden van dit forum al hebben aangegeven. Ikzelf heb een beetje het gevoel dat ik misschien niet omga met de mensen met wie ik zou moeten omgaan. Ik ben nog nooit in Duitsland of in Orndorf geweest. Ik ben niet rijk. Ik ben arm, een van de armen waar iedereen op dit forum over klaagt dat ze zich een bepaalde eenheid niet kunnen veroorloven. Ik heb een paar HK-artikelen, maar ik ben arm omdat ik deze artikelen koop. Doe ik Dijon-mosterd op mijn sandwich of ben ik degene die de gewone gele mosterd gebruikt en er tevreden mee is? Verdeel je geld waar je wilt en waar je je goed bij voelt.

Ik ben benieuwd of ze de 11" als upper only zullen verkopen / uiteindelijk zullen verkopen, vergelijkbaar met wat ze deden met de originele MR556.

Het bizarre hier is dat als HK USA gewoon had besloten om chroomvoering te gebruiken, de A4-versie de eerste keer zou zijn geweest dat een Amerikaans HK-product daadwerkelijk superieur is aan zijn Europese tegenhangers.

De MR556A4 heeft de nieuwere 45 graden ambi-veiligheid en een verstelbaar gasblok, die beide ontbreken bij de MR223A3-serie.

Dus... 4k geweer, loodzwaar (de 416 met de dunne loop is al zwaar, waarom nog meer gewicht toevoegen?) domme dikke loop en niet verchroomd of genitreerd, geen snel afneembare handguard (nog steeds 1913 rail aan beide kanten is zo ouderwets) de grip is anders dan v4 hk 416 a8... kan iemand de 4k prijs uitleggen?
hoe in godsnaam kies ik dit boven een spear lt?

Het bizarre hier is dat als HK USA gewoon zou besluiten om chroomvoering te doen
De loop wordt in Duitsland gemaakt, ik denk niet dat HK USA daar iets over te zeggen heeft

HEEFT NIEMAND GEHOORD DAT JAMES DE AMERIKAANSE PRODUCTIE VAN DE BURGER MP7 NOEMDE!?

8:05 - Tijdstempel.
dat is al een tijdje bekend

Ja, er zijn zeker tools waarbij 2MOA+ acceptabel is.

Voorbeeld A:
View attachment 448026

Bedankt voor het komen naar mijn Ted Talk.
Yuma sept. 2003. Ik heb deze foto gemaakt. Ik was een snotneus medewerker van HK USA als coördinator webdiensten.

En ik heb de snot uit die GMG geschoten. :banana:

Dus... 4k geweer, zo zwaar als **** (de 416 met de dunne loop is al zwaar, waarom nog meer gewicht toevoegen?) domme dikke loop en niet chroom gevoerd of nitraat, geen snel afneembare handguard (nog steeds 1913 rail aan beide kanten is zo ouderwets) de grip is anders dan v4 hk 416 a8... kan iemand de 4k prijs verklaren?
hoe in godsnaam kies ik dit boven een spear lt?
Als iemand die de Spear LT-assemblagelijn heeft gezien, zou ik dat wapen niet voor mijn werk gebruiken, zelfs niet als iemand het me zou geven. Net als geen van de sig-monteurs die ik ken.

Als iemand die de Spear LT-assemblagelijn heeft gezien, zou ik dat wapen niet voor mijn werk gebruiken, zelfs niet als iemand het me zou geven. Net als geen van de sig-monteurs die ik ken.
Eens. Ik kon de spear niet snel genoeg kwijtraken. Extreem frontzwaar. Torx-schroeven om de loop vast te houden. Ik kon de loop een halve inch in beide richtingen verschuiven met een kleine duw. Zelfs nadat ik de torx-specificatie had gecorrigeerd, die af fabriek aanzienlijk verkeerd was, was ik afgeknapt. Doorspoelgeluiden

Als iemand die de Spear LT-assemblagelijn heeft gezien, zou ik dat wapen niet gebruiken voor mijn werk, zelfs niet als iemand het me zou geven. Net als geen van de sig-monteurs die ik ken.
De kwaliteitscontrole van SIG is waardeloos. Zie elders hier voor een vuurgevecht waarbij verschillende MCX-geweren het begaven tijdens een gijzelingsreddingsgevecht.

HEEFT NIEMAND GEHOORD DAT JAMES DE AMERIKAANSE PRODUCTIE VAN DE BURGER MP7 NOEMDE!?
Het duurde 7 jaar voordat de CC9 was opgelost. De MR556 A4 loopt 15 jaar achter op de A1. Voor zover ik weet, is de MP7 pas de laatste 2 jaar serieus onderzocht. Ik zeg het maar, voor het geval het gebeurt, verwacht een flinke wachttijd.

Eens. Ik kon zo snel mogelijk van de speer af. Extreem frontzwaar. Torx-schroeven om de loop vast te houden. Ik kon de loop 1/2" in beide richtingen verschuiven met een kleine duw. Zelfs na correctie van de torx-specificatie, die af fabriek met een aanzienlijke hoeveelheid verkeerd was, was ik afgeknapt. Doorspoelgeluiden
Een loop met een verkeerde koppelingsspecificatie af fabriek is absoluut hilarisch en precies wat ik zou verwachten.

De kwaliteitscontrole van SIG is waardeloos. Zie elders hier voor een vuurgevecht waarbij verschillende MCX-geweren de geest gaven tijdens een gijzelingsreddingsgevecht.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat de handbescherming de nulstelling op de Spear L niet vasthoudt zonder een Arisaka Defense railklem en de Spear Heavy helemaal niet gerepareerd kan worden. Typisch ExeTurd-gedrag.

341 - 360 of 1,429 Posts