Ik ben hier al een hele tijd niet geweest, dus mijn excuses als jullie dit allemaal al weten, maar ik heb vandaag op AUSA bevestigd dat de MR556A4 volgende maand wordt aangekondigd als een van de drie nieuwe HK's.
De ETA is 4 tot 6 maanden, afhankelijk van het huidige politieke klimaat, dat dit kan veranderen.So, does anyone or have a release date for the new mr556a4?
Zal het een gereedschap voor demontage vereisen zoals de A1 deed?ETA is 4 tot 6 maanden, afhankelijk van het huidige politieke klimaat, dat kan veranderen.
In de video lijkt het normale demontagepennen te gebruiken (gelukkig)Zal het een gereedschap voor demontage vereisen zoals de A1 deed?
De loop wordt in Duitsland gemaakt, ik denk niet dat HK USA daar iets over te zeggen heeftHet bizarre hier is dat als HK USA gewoon zou besluiten om chroomvoering te doen
dat is al een tijdje bekendHEEFT NIEMAND GEHOORD DAT JAMES DE AMERIKAANSE PRODUCTIE VAN DE BURGER MP7 NOEMDE!?
8:05 - Tijdstempel.
De achterste demontage-nok wordt degene die momenteel wordt gebruikt op de MR223- en A5-versie van de 416, met een kleine veergeladen pal die speling tussen de boven- en onderkant vermindert.Zal het gereedschap nodig hebben voor demontage zoals de A1 dat deed?
Yuma sept. 2003. Ik heb deze foto gemaakt. Ik was een snotneus medewerker van HK USA als coördinator webdiensten.Ja, er zijn zeker tools waarbij 2MOA+ acceptabel is.
Voorbeeld A:
View attachment 448026
Bedankt voor het komen naar mijn Ted Talk.
Als iemand die de Spear LT-assemblagelijn heeft gezien, zou ik dat wapen niet voor mijn werk gebruiken, zelfs niet als iemand het me zou geven. Net als geen van de sig-monteurs die ik ken.Dus... 4k geweer, zo zwaar als **** (de 416 met de dunne loop is al zwaar, waarom nog meer gewicht toevoegen?) domme dikke loop en niet chroom gevoerd of nitraat, geen snel afneembare handguard (nog steeds 1913 rail aan beide kanten is zo ouderwets) de grip is anders dan v4 hk 416 a8... kan iemand de 4k prijs verklaren?
hoe in godsnaam kies ik dit boven een spear lt?
Eens. Ik kon de spear niet snel genoeg kwijtraken. Extreem frontzwaar. Torx-schroeven om de loop vast te houden. Ik kon de loop een halve inch in beide richtingen verschuiven met een kleine duw. Zelfs nadat ik de torx-specificatie had gecorrigeerd, die af fabriek aanzienlijk verkeerd was, was ik afgeknapt. DoorspoelgeluidenAls iemand die de Spear LT-assemblagelijn heeft gezien, zou ik dat wapen niet voor mijn werk gebruiken, zelfs niet als iemand het me zou geven. Net als geen van de sig-monteurs die ik ken.
De kwaliteitscontrole van SIG is waardeloos. Zie elders hier voor een vuurgevecht waarbij verschillende MCX-geweren het begaven tijdens een gijzelingsreddingsgevecht.Als iemand die de Spear LT-assemblagelijn heeft gezien, zou ik dat wapen niet gebruiken voor mijn werk, zelfs niet als iemand het me zou geven. Net als geen van de sig-monteurs die ik ken.
Het duurde 7 jaar voordat de CC9 was opgelost. De MR556 A4 loopt 15 jaar achter op de A1. Voor zover ik weet, is de MP7 pas de laatste 2 jaar serieus onderzocht. Ik zeg het maar, voor het geval het gebeurt, verwacht een flinke wachttijd.HEEFT NIEMAND GEHOORD DAT JAMES DE AMERIKAANSE PRODUCTIE VAN DE BURGER MP7 NOEMDE!?
Een loop met een verkeerde koppelingsspecificatie af fabriek is absoluut hilarisch en precies wat ik zou verwachten.Eens. Ik kon zo snel mogelijk van de speer af. Extreem frontzwaar. Torx-schroeven om de loop vast te houden. Ik kon de loop 1/2" in beide richtingen verschuiven met een kleine duw. Zelfs na correctie van de torx-specificatie, die af fabriek met een aanzienlijke hoeveelheid verkeerd was, was ik afgeknapt. Doorspoelgeluiden
Als je niet denkt dat HK of HKUSA uitgebreid marktonderzoek heeft gedaan naar functies die het grote publiek wil, en als je denkt dat het ontbreken van een CL-loop de verkoop hiervan zal laten mislukken... dan moet ik lachen.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat de handbescherming de nulstelling op de Spear L niet vasthoudt zonder een Arisaka Defense railklem en de Spear Heavy helemaal niet gerepareerd kan worden. Typisch ExeTurd-gedrag.De kwaliteitscontrole van SIG is waardeloos. Zie elders hier voor een vuurgevecht waarbij verschillende MCX-geweren de geest gaven tijdens een gijzelingsreddingsgevecht.