HKPRO Forums banner
321 - 340 of 1,429 Posts
Also, I don't think a lot of those that cry for chrome lined barrels do also own a bore scope or have had a look into a well used chrome lined barrel...
En van degenen die een borescope bezitten, weten eigenlijk wel waar ze zich zorgen over moeten maken en waar niet voor dit type wapen.

Ik ben gewoon blij dat ik eindelijk een echte A5-loopmoer en de lange arm-selectors voor mijn A7-kloon heb. Misschien ben ik in de minderheid, maar als je een HK416 wilt, moet je toch een kloon bouwen, en dat omvat een Amerikaanse, chroomgevoerde loop.

Ik ben gewoon blij dat ik eindelijk een echte a5 loopmoer en de lange arm selectors voor mijn a7 kloon heb. Misschien ben ik in de minderheid, maar als je een HK416 wilt, moet je toch een kloon bouwen, en dat omvat een Amerikaanse chroom gevoerde loop.
Nee man, ze willen het out-of-the-box in staat om vol automatisch te schieten met een 3D geprinte DIAS

Ik ben echter wel benieuwd. Wat is de echte reden dat HK USA ze niet chroomde, terwijl ze weten dat bijna iedereen het wilde?

Was het de prijs?

Zei HKO hen dat ze het niet mochten doen?
Voor zover ik weet, komen de lopen uit Duitsland als blanco's (hier zijn redenen voor die hier misschien niet besproken kunnen worden) en worden ze in de VS afgewerkt. Ik vermoed dat HK USA niet over de nodige capaciteiten beschikt om intern te verchromen en terughoudend is om dat proces uit te besteden, omdat het niet zo eenvoudig is als sommigen hier lijken te veronderstellen en zelfs echt nadelig kan zijn voor de precisie als het niet goed wordt gedaan. Het uitbesteden van zoiets kan meer problemen veroorzaken (zoals kwaliteitscontrole en de beschikbaarheid van goede producten) dan het zou oplossen.

Wat uiteraard niet waar is.

Maar het laat zien dat niet iedereen een wapen ziet als een hulpmiddel dat is ontworpen voor een bepaald gebruik en dat die gebruiksvereisten kunnen verschillen voor verschillende gebruikssituaties. :confused2:
Ja, er zijn zeker tools waarbij 2MOA+ acceptabel is.

Voorbeeld A:
Image

Bedankt voor het komen naar mijn Ted Talk.

Voor zover ik weet, komen de lopen uit Duitsland als blanco's (hier zijn redenen voor die hier misschien niet ter discussie staan) en worden ze in de VS afgewerkt. Ik vermoed dat HK USA niet over de nodige capaciteiten beschikt om intern te verchromen en terughoudend is om dat proces uit te besteden, omdat het niet zo eenvoudig is als sommigen hier lijken te veronderstellen en zelfs nadelig kan zijn voor de precisie als het niet goed wordt gedaan. Het uitbesteden van zoiets kan meer problemen veroorzaken (zoals kwaliteitscontrole en de beschikbaarheid van goede producten) dan het zou oplossen.
100%, maar dat zal nooit worden toegegeven. Geen schande daarin.

nee man, ze willen het out-of-the-box in staat om volautomatisch te schieten met een 3D-geprinte DIAS
Daar heb ik ook geen probleem mee. Maar als dat is wat ze van HK verwachtten, moeten ze een ander bedrijf volgen. Ik ben het eigenlijk eens met veel van de onenigheid, daarom bouw ik persoonlijk klonen. Maar ik zal absoluut nooit verwachten dat HK deze geweren bouwt met M16-sleuven en chroomgevoerde lopen.

HK-USA vertelde ons dat we innovatieve nieuwe vuurwapens zouden krijgen die gericht zijn op de Amerikaanse markt. Persoonlijk zijn de upgrades in de MRA4 mooi, maar niet innovatief. Goed/slecht/onverschillig, de Amerikaanse markt wil chroom gevoerde lopen. Met de CC9, die mooi is maar opnieuw niet innovatief, en een bijgewerkte MR, lijkt het enige verschil met de huidige vuurwapens die al op de Amerikaanse markt zijn, een grote HK aan de zijkant te zijn.

Ja, de negatieve houding die hij op dit forum kreeg, was een beetje belachelijk; het voelde absoluut als het neerschieten van de boodschapper, vooral omdat hij actief probeerde met ons in contact te komen. Als we ons afvragen waarom HK niet naar ons luistert, komt dat door reacties als die. Gelukkig is James hier gevestigd en ik denk niet dat hij het te persoonlijk zal opvatten. Maar kunt u zich voorstellen dat het iemand zou zijn die nieuw is bij HK en voor het eerst contact probeert te leggen met onze gemeenschap? Ze zouden nooit meer terugkomen.

HK-fan zijn betekent dat je geduldig moet zijn, geduldig met productontwikkeling, productlanceringen en productbeschikbaarheid. We moeten diezelfde geduld op James toepassen. Ik geloof dat hij zich in onze naam zal inzetten, niet alleen om HK USA succesvoller te maken, maar ook omdat hij echt om onze gemeenschap geeft.
We MOETEN Social Media Girl terug laten komen om ons te verslaan en ons te vertellen dat we het niet waard zijn.

We MOETEN Social Media Girl terug laten komen om ons te verslaan en ons te vertellen dat we het niet waard zijn.
"Ze" zag er waarschijnlijk in het echt uit als Flip.

Zo zeker als iedereen "Sub-MOA de hele dag... als ik mijn deel doe (m855 uit een rotbuis schiet)"....
Zo zeker als iets bestaat, is er p0rn van....
Ga ervan uit dat iedereen die zegt dat hij een "chick" is, een kerel is, tenzij het tegendeel bewezen is.

Het is niet redelijk voor een bedrijf om een ​​pistool te produceren dat gemakkelijk kan worden omgebouwd tot volautomatisch, vooral als dat niet legaal is. ATF had hier ook iets over te zeggen.

Als ze het zo zouden maken dat je alleen een selector met drie standen hoefde te plaatsen, en het was rock-'n-roll-tijd via slam fire of een DIAS, zouden ze het ontwerp afkeuren.

Waarom denk je dat dat een geldige klacht is?
Uhm... deed dat

Verlengingslip wegslijpen, 416BCG toevoegen, veiligheidsas verwisselen en een DIAS plaatsen... voila

1.03 MOA...TIEN SCHOTS groepen.

Dus het is NOG STEEDS niet chroom gevoerd, waardoor ik de video bijna wilde uitzetten.

MAAR, als de bewering dat de levensduur van de loop minstens 12.000 schoten is met behoud van MOA-nauwkeurigheid, EN ALS de bewering dat ze je loop levenslang zullen vervangen als je hem uitschiet, waar is...

Maakt het dan nog wel uit dat het niet chroom gevoerd is? Tenzij je een die-hard cloner bent... lijkt dit een overwinning?

Ik ben geen enkele mening verschuldigd, maar het is mijn aangeboren verdediging van het bedrijf omdat ik van het merk hou.

Vertroebelt het feit dat ik welkom ben in Oberndorf mijn mening? Mogelijk, maar mijn voorkeuren sluiten natuurlijk aan bij het bedrijf.
tenminste ben je eerlijk

Een minderheid die het luidst schreeuwt, is nog steeds de minderheid.

Als je niet denkt dat HK of HKUSA uitgebreid marktonderzoek heeft gedaan naar functies die het grote publiek wil, en als je denkt dat het ontbreken van een CL-loop de verkoop hiervan zal laten mislukken... dan moet ik lachen.

De feiten zijn dat de meeste mensen geen hardcore cloners zijn. Dit ding zal verkopen. FWIW Ik denk ook dat het een misstap was om de loop niet te verchromen, het is niet zo dat het verchromen iemand zou afschrikken.

Als hun bewering dat het 12.000 schoten aankan met een nauwkeurigheid van 1 MOA klopt, dan kan het me persoonlijk niet schelen of het CL is of niet. Op dat punt maakt het functioneel geen verschil voor mij, en CL is slechts een psychologische functiecontrole. Ik ben geen hardcore cloner, ik heb klonen altijd een beetje raar gevonden. Je geweer kan niet volledig automatisch zijn, dus het zal nooit 100% correct zijn.

321 - 340 of 1,429 Posts