Ik ben hier al een hele tijd niet geweest, dus mijn excuses als jullie dit allemaal al weten, maar ik heb vandaag op AUSA bevestigd dat de MR556A4 volgende maand wordt aangekondigd als een van de drie nieuwe HK's.
Hoe vaak moet dit nog worden aangekaart, besproken en beklaagd? De beslissing van HK USA is wat het is, ga verder. Er zijn genoeg andere facetten van de MR556A4 en MR762A4 om te bespreken, en dat is wat mensen hier proberen te doen. Het zou nuttig zijn als we het gesprek niet zouden laten onderbreken door mensen die de behoefte voelen om hier hun ontevredenheid te uiten over het weglaten van verchroomde lopen. Niemand van jullie maakt punten of presenteert originele ideeën die niet al tot in den treure in deze draad zijn besproken.Welk DIENSTGEWEER is de afgelopen 20 jaar door een respectabel leger aangenomen zonder een verchroomde loop?
Natuurlijk, kan er een paar noemen die verrassend recent waren, Serviërs met hun M64/M70-serie, RK62, SG 550, HK roller guns... allemaal fouten in mijn ogen, zelfs als het kwaliteitsgeweren zijn. En allemaal ontwerpen uit de 20e eeuw.
Hoe je het ook wilt noemen, een dienstgeweer/aanvalsgeweer/algemeen doelgeweer heeft een verchroomde loop, punt. Geen excuses. Zeker niet voor meer dan $3500.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat iedereen die de A4 koopt, uiteraard de 416-erfenis en het ontwerp wil: en HK 416's hebben verchroomde lopen.
Het heeft geen zin om degenen te bestraffen die hier daadwerkelijk zijn om over andere facetten van het geweer te praten. We leiden ook alle gesprekken over dit onderwerp hierheen, zodat we niet eindigen met 1.000 topics over hetzelfde geweer/dezelfde aankondiging.Sluit het topic op dit punt.
Het grootste verschil tussen de MR556A4 en de HK416A5 (afgezien van het ene punt dat al dood is gedaan) is dat de MR556A4 de 45 graden veiligheid gebruikt die werd geĂŻntroduceerd op de HK416A7/A8 modellen die gezamenlijk de basis vormen voor de Duitse leger G95 familie van geweren. De MR556A4 gebruikt zelfs de KSK G95K type selector hendel zoals een paar pagina's terug werd opgemerkt.Afgezien van de chroomgevoerde loop, wat is het verschil tussen de MR556A4 en de HK416A5?
Dus ik zag twee 11" skus, betekent dat een ral8000 versie?
Nope. One is for 30rd mags and one is for 10rd mags.So i saw two 11" skus does that mean a ral8000 version?
Weet niets over de kamer/loop verlenging, maar de buffer tube is OTB.Ahh gemist dat. Dus is het OTB? lololololol
Ik bespreek de A4 in de A4-discussiedraad.Hoe vaak moet dit nog worden aangehaald, besproken en beklaagd? De beslissing van HK USA is wat ze is, ga verder. Er zijn genoeg andere facetten van de MR556A4 en MR762A4 om te bespreken, en dat is wat mensen hier proberen te doen. Het zou nuttig zijn als we het gesprek niet zouden laten onderbreken door mensen die de behoefte voelen om hier hun ontevredenheid te uiten over het weglaten van chroomgevoerde lopen. Niemand van jullie maakt punten of presenteert originele ideeën die niet al tot in den treure in deze draad zijn besproken.
Het werd niet genegeerd, het werd erkend en hun redenatie werd eerder in deze thread gegeven. 🤷Het is belachelijk om te eisen dat dit genegeerd wordt.
Ik deel mijn mening dat hun redenering nogal onzinnig is. Occam's Razor: de A4-lopen zijn niet verchroomd om de kosten te verlagen en de winst te verhogen.Het werd niet genegeerd, het werd erkend en hun redenatie werd eerder in deze thread gegeven. 🤷‍♂️
Stel je niet zo op. Het had niets met jou te maken.De MR556A4 bestaat alleen maar vanwege klanten zoals ik die het "dode paard" van de legacy MR met slechte eigenschappen berijden.
Nee, bedrijven investeren en verbeteren producten zodat ze de omzet kunnen verhogen en winst kunnen genereren.Bedrijven investeren en verbeteren producten wanneer klanten erom vragen.
Het is belachelijk dat elke persoon die boos is over de beslissing van HK USA hier zijn frustratie uit. Je biedt geen nieuwe ideeën of originele gedachten aan die nog niet in deze thread zijn gedeeld. Als je de tijd had genomen om het volledig te lezen, zou je zien dat HK USA de feedback niet negeert, maar heeft deelgenomen aan de discussie en de reden achter hun beslissing heeft uitgelegd. Het gaat niet veranderen, ook al begrijpen ze dat het niet is wat velen van ons willen. Geen hoeveelheid berichten van mensen zoals jij, die zich gedwongen voelen om je verontwaardiging en mening te uiten, zal dat veranderen. Er zijn andere facetten van de geweren en updates die iedereen graag zou willen bespreken zonder om de paar berichten een klacht over een met chroom beklede loop.Het is belachelijk om te eisen dat dit wordt genegeerd.
Onzinnig voor jou. Ze hebben hun redenen, als je het niet leuk vindt, koop dan het geweer niet. Ze zullen er nog steeds genoeg verkopen.Ik deel mijn mening dat hun redenering nogal onzinnig is. Occam's Razor: de A4-lopen zijn niet verchroomd om de kosten te verlagen en de winst te verhogen.
De A5 en latere 416's, samen met de MR223A3's en later, zijn compatibel met P-mags. Als je kijkt naar de schuine magazijnschacht op de MR556 A4 in tegenstelling tot de rechte magazijnschacht op de MR557 A1, is dat om een grotere verscheidenheid aan magazijnen te kunnen gebruiken. Dus het antwoord op je vraag is Ja.Heeft iemand ontdekt of de magazijnen compatibel zijn met pmag?
Sorry, ik heb mijn vraag bewerkt nadat je begon te antwoorden. Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb anderen horen vermelden dat hun gen 2 pmags zouden werken op de mr556. Dus begrijp ik je goed dat de nieuw ontworpen magazijnschacht van de A4 compatibel zou moeten zijn met gen 2?De A5 en verder 416's, samen met de MR223A3's en verder zijn compatibel met P-mags. Als je kijkt naar de schuine magazijnschacht op de MR556 A4 in tegenstelling tot de rechte magazijnschacht op de MR557 A1, is dat om een grotere verscheidenheid aan magazijnen te kunnen gebruiken. Dus het antwoord op je vraag is Ja.
Het had alles te maken met mij en klanten zoals ik die zeiden dat de MR-serie een opfrisbeurt nodig had. De MR A4 is geen hartstochtelijk project, het is een poging om de winst te verhogen, ja... door klanten te geven wat ze al jaren eisen. Ik begrijp niet waarom een serieuze liefhebber zo defensief zou zijn over een flagrant ontbrekende eigenschap als een chroomboring. De frustratie lijkt verkeerd gericht.Stel je niet te veel voor. Het had niets met jou te maken.
Nee, bedrijven investeren en verbeteren producten zodat ze de omzet kunnen verhogen en winst kunnen genereren.
Het is belachelijk dat iedereen die boos is over de beslissing van HK USA hier zijn frustratie uit. Je biedt geen nieuwe ideeën of originele gedachten aan die niet al in deze thread zijn gedeeld. Als je de tijd had genomen om het volledig te lezen, zou je zien dat HK USA de feedback niet negeert, maar heeft deelgenomen aan de discussie en de redenen achter hun beslissing heeft uitgelegd. Het gaat niet veranderen, ook al begrijpen ze dat het niet is wat velen van ons willen. Hoeveel berichten van mensen zoals jij, die zich verplicht voelen om je verontwaardiging en mening te uiten, zullen daar niets aan veranderen. Er zijn andere facetten van de geweren en updates die iedereen zou willen bespreken zonder om de paar berichten een klacht over een met chroom beklede loop.
Onzin voor jou. Ze hebben hun redenen, als je het niet leuk vindt, koop dan het geweer niet. Ze zullen er nog steeds genoeg verkopen.
Dat klopt, elk AR15-magazijn zou moeten werken, inclusief de oudere P-Mags.Sorry, ik heb mijn vraag bewerkt nadat je begon te antwoorden. Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb anderen horen vermelden dat hun gen 2 pmags zouden werken op de mr556. Dus begrijp ik je correct dat de nieuw ontworpen magazijntrechter van de A4 gen 2 compatibel zou moeten zijn?