HKPRO Forums banner

Nieuwe G36-ontvanger in de stad? De S5 Tactical "SG-36"

2 reading
12K views 84 replies 34 participants last post by  kbinmt  
#1 ·
Volgens de Instagram-account Gsg9.us van 4 dagen geleden worden de G36-kloonontvangervormen nu door S5 Tactical gebruikt om hun SG-36 te maken. Bekijk hieronder enkele screenshots:
Image

Image
Image

#2 ·
Dezelfde mallen die ontvangers voor DEF produceerden, maakten ze ook voor TommyBuilt en nu voor S5 Tactical. Todd Bailey (eigenaar van GSG9.US) doorliep meer dan een half dozijn bedrijfsnamen toen hij nog legaal vuurwapens mocht produceren. Nu lijkt het erop dat hij op het punt staat om net zoveel “partners” te doorlopen die zijn ontvanger mallen gebruiken. Je vraagt je af, waarom blijft Todd zoveel partners verslijten? En hoe lang duurt het voordat S5 Tactical zich realiseert, net als de anderen voor hen, dat Todd niet degene is met wie je zaken wilt doen?

#3 ·
Dezelfde mallen die ontvangers voor DEF produceerden, maakten ze ook voor TommyBuilt en nu voor S5 Tactical. Todd Bailey (eigenaar van GSG9.US) doorliep meer dan een half dozijn bedrijfsnamen toen hij nog legaal vuurwapens mocht produceren. Nu lijkt het erop dat hij net zoveel "partners" zal doorlopen met behulp van zijn ontvanger mallen. Je vraagt je af, waarom blijft Todd zoveel partners verslijten? En hoe lang duurt het voordat S5 Tactical, net als de anderen voor hen, beseft dat Todd niet degene is met wie je zaken wilt doen?
Bedankt voor de info, misschien heb ik me een hoofdpijn bespaard... Ik heb geprobeerd uit te zoeken wat ik moet doen met al mijn G36-onderdelen die ik heb verzameld. Wiens ontvanger ik vooral moet gebruiken. Ik denk dat ik gewoon ga wachten op de legendarische HK-fabriek G36 die naar verluidt aan de horizon verschijnt

#11 ·
Ik denk dat het afhangt van het misdrijf. Gewelddadige en/of drugsveroordeelden, geen wapens voor jou, tenzij je gratie krijgt of de veroordeling wordt vernietigd of wordt teruggebracht tot een misdrijf. Arbeidersveroordeelde? Ik denk dat het afhangt van het misdrijf. White collar-veroordeelde? Vaak lijkt het erop dat je bijna al je rechten terugkrijgt, inclusief vaak het bezit van vuurwapens, zodra je uit club fed of de staatsgevangenis komt.

Maar gezien de **** die hij de HK-groep heeft aangedaan, lijkt het erop dat de heer Bailey niets te maken zou moeten hebben met de wapenindustrie, alleen al vanwege de kwaliteit van de persoon die hij is, laat staan een misdaad die hij mogelijk heeft begaan.

#16 ·
Dat ging snel, vroeg me af wanneer hij iemand zou vinden om zijn ontvanger mallen te produceren. Ik bouw een def9 van defgunz en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de kwaliteit. Ik zit op een G36c onderdelenkit die ik graag wil bouwen om samen met mijn SL8 te gebruiken. Ik zal zeker een koper zijn wanneer ze ontvangers uitbrengen.

#20 ·
Een zekere mate van ironie, de Gunbroker-advertentie heeft S5 Arms in Mesa, AZ.

Vroeger de thuisbasis van Special Weapons/Coharie Arms, et al.

Dat zou waarschijnlijk een andere aanwijzing in het verhaal moeten zijn. Misschien hebben Todd en Wendy nog steeds banden met Phoenix...

Persoonlijk ben ik helemaal niet verbaasd. Ik denk dat het een netto positief is dat de/een G36 kloonontvanger weer op de markt is. Als je een onderdelenset hebt zonder thuis, is dit echt de beste optie, aangezien Tom uit de SL8 mod-game is.

De markeringen zijn zeker behoorlijk slecht. Hoe moeilijk is het om gewoon subtiel te zijn en de markeringen er dicht bij OEM HK uit te laten zien?

YMMV.

#47 ·
Een zekere mate van ironie, de Gunbroker-aanbieding heeft S5 Arms in Mesa, AZ.

Vroeger de thuisbasis van Special Weapons/Coharie Arms, et al.

Dat zou waarschijnlijk een andere aanwijzing in het verhaal moeten zijn. Misschien hebben Todd en Wendy nog steeds banden met Phoenix...

Persoonlijk ben ik helemaal niet verrast. Ik denk dat het een netto positief is dat de/een G36-kloonontvanger weer op de markt is. Als je een onderdelenset hebt zonder thuis, is dit echt de beste optie, aangezien Tom uit het SL8-mod-spel is.

De markeringen zijn zeker behoorlijk slecht. Hoe moeilijk is het om gewoon subtiel te zijn en de markeringen er dicht bij OEM HK uit te laten zien?

Uw kilometerstand kan variëren.
Ik sta op het punt de trekker over te halen en een van de S5-ontvangers te kopen. Ik hoop alleen dat ze legitiem zijn en dat ik mijn tijd niet verspil met een HK-onderdelen G36C-kit.

#23 ·
HĂ© jongens. Jullie begrijpen vast allemaal de noodzaak om een bedrijf te promoten. We zijn trots op onze kwaliteit en zetten er graag onze naam op.

We denken dat onze markeringen veel schoner zijn dan eerdere versies. Wij zijn ook degenen die de ontvangers voor Defgunz hebben vervaardigd en hebben nu de mogelijkheid om deze rechtstreeks te verkopen. Als je iets wilt weten, vraag het dan gewoon. Hoewel ik niemand zal bashen, niet mijn stijl. De logo's zijn groot maar niet bijzonder diep. Veel beter in persoon 🤷🏼‍♂️. Mijn 2 cent.

#24 ·
HĂ© jongens. Jullie begrijpen vast allemaal de noodzaak om een bedrijf te promoten. We zijn trots op onze kwaliteit en zetten er graag onze naam op.

We denken dat onze markeringen veel schoner zijn dan eerdere versies. Wij zijn ook degenen die de ontvangers voor Defgunz hebben geproduceerd en hebben nu de mogelijkheid om deze direct te verkopen. Als je iets wilt weten, vraag het dan gewoon. Hoewel ik niemand zal bashen, niet mijn stijl. De logo's zijn groot maar niet bijzonder diep. Veel beter persoonlijk 🤷🏼‍♂️. Mijn 2 cent.
Welkom aan boord 🫡. Forums/online kunnen een harde menigte zijn, neem het niet te persoonlijk, maar neem feedback in overweging vanuit een zakelijk perspectief. Ik voor mijn part wacht nog wat langer aan de zijlijn, maar het is altijd spannend om nieuwe aanbiedingen op de markt te zien die momenteel niet door HK worden aangeboden. Hulde daarvoor!

P.s. Niets mis met het uitbrengen van Versie 2.0

#29 · (Edited)
Eens. Maar waarschijnlijk belangrijker is het feit dat het een kloonontvanger is. Als het precies hetzelfde is als HK, kunnen ze het stopzetten omdat het te dicht bij de zon vliegt. Esthetiek is belangrijk, maar een gebrek daaraan zorgt ervoor dat we allemaal rondlopen met nutteloze onderdelensets.
Doe gewoon wat tommybuilt deed met een kleiner lettertype of laat de klant zijn eigen markeringen maken

#33 ·
Ik denk dat we er op het hele forum gewoon van houden om dingen te haten. Vooral nieuwe producten, of in dit geval herziene producten. Wat dachten ze wel? Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Het is echt behoorlijk waardeloos. Ik herinner me nog hoe cool het was toen Tommybuilt hiermee begon, en ik herinner me niet zo veel haat. Ik denk dat mensen toen gewoon blij waren met een kant-en-klare G36-kloon. Nu niet meer, zo te zien. Geen aangepaste gravure mogelijk? Onvoorstelbaar...

#35 ·
Ik denk dat we op het hele forum gewoon graag dingen haten. Vooral nieuwe producten, of in dit geval herziene producten. Wat dachten ze wel niet? Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Het is echt behoorlijk lame. Ik herinner me hoe cool het was toen Tommybuilt hiermee begon, en ik herinner me niet zo veel haat, ik denk dat mensen toen gewoon blij waren met een kant-en-klare G36-kloon. Nu niet meer, zo te zien. Geen aangepaste gravure mogelijk? Onvoorstelbaar...
Het lijkt me logisch om erover te zeuren. Je wilt kloononderdelen om een kloon te maken, geen zelfverdedigings- of dienstwapen dat alleen functioneel is. Niemand wil een UMP om praktische redenen, we willen dat hij er zo dicht mogelijk bij een HK uitziet en zoveel mogelijk originele onderdelen gebruikt.

#42 ·
Niet in de nabije toekomst, maar de XM8's zijn zo cool en er is zeker een markt voor.
Zou het geweldig vinden om dit te zien gebeuren! Gisteravond mijn SG36 in elkaar gezet! Ik moet mijn loop nog op specificatie aandraaien, maar hij is prachtig. Ik wou dat mijn GSG-onderdelenset minstens één magazijn bevatte...

Nu moet ik mijn eigen doorzichtige magazijnen 3D printen, want ik ga geen 120 dollar uitgeven aan een doorzichtig magazijn.

#46 ·
Hier is de mijne klaar, slaagt voor alle functietests. De grendel vergrendelt terug op lege AR-magazijnen, de Tommy Built AR Style Lower werkt, de trigger reset is goed met een korte reset en een positieve klik. De HK 15,4" loop paste geweldig en ik heb hem op specificaties aangedraaid. Het enige wat ik nog hoef te doen is hem live af te vuren om er zeker van te zijn dat alles in orde is.

#48 ·
Ik heb de mijne van hen gekocht, DEF stopte met het maken ervan en zei dat ze er geen meer zouden maken. Ze zeiden dat ze zich op andere projecten concentreerden, dus SB5 TACTICAL was alles wat ik kon vinden. Ik heb rechtstreeks contact met hen opgenomen en de mijne gekocht, zodat ik geen omzetbelasting via Gunbroker hoefde te betalen.

#49 ·
Ik heb de mijne van hen gekocht, DEF stopte met het maken ervan en zei dat ze er geen meer zouden maken. Ze zeiden dat ze zich op andere projecten zouden concentreren, dus SB5 TACTICAL was alles wat ik kon vinden. Ik heb rechtstreeks contact met hen opgenomen en de mijne gekocht, zodat ik geen omzetbelasting via Gunbroker hoefde te betalen.
Laat me alsjeblieft weten hoe die van jou loopt, ik wil gewoon niet al dat geld in iets steken dat problemen zal hebben.