Hé jongens, betreffende de "stille decocking lever" op de MK23, is er een ander wapenfabrikant dat een vergelijkbaar ontwerp heeft?
Bedankt
Charles
Bedankt
Charles
Over welk type/stijl decockinglever heb je het specifiek? Ik decock mijn P9S op dit moment perfect stil, dus waar ben je naar op zoek?Ik heb het type/de stijl van de decockinglever die de MK23 heeft, nog niet gezien op een andere HK of een ander handpistool. Ik denk dat Tony mijn vraag heeft beantwoord.
Dank u wel
Het hele pistool is uniek en elk onderdeel ervan is uniek voor de MK23 - ze passen niet op een ander pistool. Maar welk specifiek aspect van de MK23 decocker zoek je? De vorm, locatie, grootte, plaatsing?Als je naar een Mark 23 kijkt, zie je dat de "silent decocking lever" anders is. Ik was benieuwd of die stijl decocking lever uniek is voor Mark 23. Het lijkt uniek te zijn voor de Mark 23. Ik begrijp dat decocking-apparaten/hendels ongeveer hetzelfde werken. De fysieke stijl van de Mark 23 decocking lever lijkt uniek te zijn.
Hoe verschilt een Sig-ontspanner?Bedankt Handy, ik was gewoon nieuwsgierig. Ik heb nog nooit een veiligheidsontspanner gezien zoals de MK23 heeft... Ik denk dat de MK 23 een heel uniek pistool is. Ik hoop er een te bezitten.
Charles