HKPRO Forums banner
21 - 40 of 1,024 Posts
Ja, ondanks dat mijn vorige bericht wat lauw was, ziet de ergonomie er geweldig uit en ik weet zeker dat het goed zal presteren.

De sticker op de mag zegt 10+1, laten we hopen dat die extensie op de andere mag niet alleen een pinky extensie is, maar ook een capaciteitsuitbreiding...
Ik haat het om iets aan te nemen, maar men zou aannemen dat de sticker er is om te differentiëren. Als ze allemaal 10+1 zouden zijn, waarom dan een sticker?

De achterriem lijkt vervangbaar op de CC9. Ik ben er zeker van dat deze gebaseerd moet zijn op een van de vele geplande configuraties van de SFP9CC's, anders zou het financieel niet logisch zijn. Ik dacht dat ik had gelezen dat er verschillende slede-lengtes zouden zijn en (zoals te zien is in @German 's foto's) achterriemen.

De achterriem lijkt vervangbaar op de CC9. Ik ben er zeker van dat het gebaseerd moet zijn op een van de vele geplande configuraties van de SFP9CC's, anders zou het financieel niet logisch zijn. Ik dacht dat ik had gelezen dat er verschillende slede lengtes zouden zijn en (zoals te zien is in @German 's foto's) backstraps.
Ik zat net te denken, geef het een peddelmagazijnontgrendeling en voeg een inch toe aan de slede/loop en het zou nog beter zijn!

Ik vind het niet erg om in de minderheid te zijn, maar ik vind dat dit pistool er verschrikkelijk uitziet in vergelijking met de SFP9CC. Wat is er mis met de voorkant van de loop? Die pasvorm van de slede/rail ziet er... niet goed uit. Is die trekkerbeveiliging een MIM-onderdeel? Geen laadoren, de optic plaat... waarom is die zo ondiep?

Ik ben teleurgesteld dat dit het eerste pistoolaanbod van HK USA gaat worden. Ik denk niet dat het goed zal vallen. De VP9 is aantoonbaar het meest succesvolle HK-pistool qua verkoop en algemene feedback van het schietende "publiek". Ik zie niet echt veel, zo niet iets van de VP9 in dit pistool...

Wie ook zei dat dit op een Taurus lijkt... je hebt gelijk.

Persoonlijk.... Ik vind het ontwerp van het Amerikaanse model beter. Noem me gek.

Ik heb al 5 medewerkers die me vragen om ze voor hen te halen als ze uitkomen.
Ik denk absoluut dat de grip op de Amerikaanse versie superieur lijkt te zijn... Maar zonder specificaties te zien, kun je ze niet eerlijk vergelijken op basis van deze ene foto.

Ik ben teleurgesteld dat dit het eerste HK USA pistoolaanbod gaat worden. Ik denk niet dat het goed zal vallen. De VP9 is aantoonbaar het meest succesvolle HK pistool qua verkoop en algemene feedback van het schietende "publiek". Ik zie niet echt veel, zo niet iets van de VP9 in dit pistool...
Ik voel me precies hetzelfde. Toen ik de foto zag, leek het me niet iets dat in Duitsland was ontworpen, en toen ik "Made in USA" op het frame zag, werd het logisch. Ik hoop alleen dat ze geen blad uit het boek van de SIG zullen nemen en de bètatesing op betalende klanten zullen uitvoeren.

Ik hoop dat dit niet de grote aankondiging is van HK USA......ik ben niet onder de indruk. Single stack EDC 9mm MOS......alsof er niet 30 andere merken zijn om uit te kiezen met dezelfde of betere functies.
Ik begrijp alle kritiek niet. Dit is slechts het eerste van 3 nieuwe producten die HK USA de komende maanden gaat uitrollen. Laten we ze eens een pauze geven...... 😉
Image

Ik begrijp alle kritiek niet.
Goed punt. Laten we wachten en de definitieve specificaties bekijken en misschien het pistool hanteren voordat we te hard oordelen. Om context toe te voegen: DIT is het pistool dat we zagen in de patenttekeningen, lang voordat de SFP9cc werd onthuld, en ik herinner me duidelijk bijna universele opwinding erover destijds.

Ik onthoud me meestal van commentaar in berichten als deze, maar ik moet zeggen dat ik hiernaar uitkijk, dat dit naar een wapenwinkel bij mij in de buurt komt en de gelegenheid om het persoonlijk te bekijken. Het kan me wel of niet genoeg interesseren om het te kopen, maar het is geweldig om te zien dat er nieuwe HK-ontwerpen beschikbaar zijn voor ons in de VS! Ik kan niet wachten om te zien wat er nog meer komt.

Bedankt HK CS1 voor het hijsen van de HK-vlag en het op de hoogte houden van ons. Laat ze in Oberndorf weten dat we blij zijn dat ze ons niet meer haten…

OK, we krijgen tenminste iets nieuws met hopelijk meer te volgen. Klaar om te kopen om de inspanning te ondersteunen.

Edit: Ik ga nog steeds achteruit en geblinddoekt door brandende hoepels springen om 1 of 2 SFP9CC's te bemachtigen, indien/wanneer mogelijk...

21 - 40 of 1,024 Posts