Heb het vandaag ontvangen en op de CAG 416 build gezet:
Bekijk de commercieel verkrijgbare versie van de riser die uw vragen kan beantwoorden:OK, dus als ik het goed begrijp, zou de "schroef" de vergrootglas aan de riser bevestigen?
Het spijt me als ik in de war ben, dit is mijn eerste blik op dit product. Bedankt trouwens.
Het duurde een paar maanden voordat ze de pre-orders verzonden, maar een deel van de vertraging was omdat ze na het anodiseren een probleem met de toleranties tegenkwamen. Nu ze dat onder de knie hebben, zullen de levertijden waarschijnlijk korter zijn als ze nog een ronde pre-orders doen.Wat is de "gemiddelde" wachttijd om er een te bemachtigen? Als dat al te beantwoorden is? Nog "andere" vertrouwde bronnen? Alvast bedankt.
Voor de gelukkige "eindgebruikers", wat is het verschil in de optie voor de flip mount met de "integral" of "thumb screw"? keuzes?
Ik denk niet dat hij die informatie aan mij zal onthullenJe kunt proberen contact met hem op te nemen via IG en vragen waar hij het heeft laten anodiseren.
Korte vraag? hoeveel (merkbaar) verschil is er in de hoogte van de verhoging? Ik begrijp het argument van de lagere/dichtere boorhoogte, maar ik vraag me gewoon af of er veel echt verschil is? BedanktBedankt voor de foto's, OP. Ik kon er eindelijk een bemachtigen van de Bigtex-drop, die in 10 minuten uitverkocht was voor het .410-model, waarvan ze er 10 op voorraad hadden. Voor degenen die op zoek zijn naar een NV-opstelling, ze hebben er nog twee voor de .625 hoogte:
1 Minute Out Wilcox FLip Mount w/ Riser for Eotech 0.625" | Big Tex Ordnance
Leuk. Ik heb er een op mijn Noveske in het zwart en de nieuwe HK AR pistoolgreep die hier over een week zou moeten zijn. 🤙Heb het vandaag ontvangen en op de CAG 416 build gezet:
View attachment 395279
View attachment 395281
View attachment 395280
Een kwart inch verschil tussen de twee hoogtes. Ik denk dat het merkbaar is. Vergelijkbaar met cowitness en lagere 1/3. Net genoeg om het op te merken, maar niet genoeg om je wangpositie te beïnvloeden.Snelle vraag? hoeveel (merkbaar) verschil zit er in de stijghoogte? Ik begrijp het argument van de lagere/dichtere boorhoogte, maar ik vraag me gewoon af of er veel echt verschil is? Bedankt
De bestelling zal wilcox iron sight riser secties bevatten die rekening houden met de hoogte van de optic riser. Ik weet niet zeker hoe bruikbaar het is met een 1/3 cowitness eotech zoals de EXPS, aangezien deze mount is ontwikkeld voor een unit die een absolute cowitness eotech (XPS model) gebruikt.Ik denk dat als je geen "ijzers" gebruikt, het misschien geen "dealbreaker" is?
Er zijn nog een paar van de 5/8-versie online beschikbaar?
Dus ik gebruik momenteel een HWS EXPS3 en de G33, ik gebruik helemaal geen "ijzers". Wat is jouw mening? Denk je dat het hoogteverschil het wachten waard is? Bedankt op voorhand. BTO had er 3, dus ik zou G2G kunnen zijnDe bestelling komt met Wilcox ijzeren vizierverhogingssecties die rekening houden met de hoogte van de optische verhoging. Ik weet niet zeker hoe bruikbaar het is met een 1/3 cowitness eotech zoals de EXPS, aangezien deze mount is ontwikkeld voor een unit die een absolute cowitness eotech (XPS model) gebruikt.
Ja, hoe verleidelijk de 5/8 ook mag zijn, ik ben het eens met @Om3ga9000 dat je het moet uitstellen, aangezien ze de .410 weer gaan aanbieden.Ik denk dat als je geen "irons" gebruikt, het misschien geen "dealbreaker" is?
Er zijn nog een paar van de 5/8 versie online beschikbaar?![]()
Geweldige informatie!Ik kan die vraag niet beantwoorden, want iedereen houdt van de hoogte van zijn optiek een beetje anders. Ik vind lage 1/3 het beste, wat varieert van fabrikant tot fabrikant. Meestal is het tussen de 1,5-1,7 of zo. Dus je eotech EXPS alleen al zit op die 1,7 hoogte, gooi er .625 in en je hebt 2.3" hoogte. Omdat dit op een HK AR-stijl geweer zit, heeft het al een ingebouwde riser vanwege de zuiger, dus het is iets hoger dan 2.3". Dus ik persoonlijk, zou ik de 5/8e riser niet nemen. Dat gezegd hebbende, de vizierhoogte is allemaal persoonlijke voorkeur.