HKPRO Forums banner
261 - 280 of 1,429 Posts
Ik denk niet dat je gekwalificeerd bent om te zeggen dat een met chroom gevoerde loop "het enige is wat mensen het meest wilden". Er zijn door de jaren heen meerdere threads over dit onderwerp geweest en veel functies die werden opgenomen, werden vaak door de community aangevraagd, zoals korte lopen, Ambi-functies, verstelbare gasblokken, enz.
Tot nu toe is mij verteld dat ik er geen kan betalen en dat ik niet gekwalificeerd ben om iets te plaatsen dat in het verhaal van de mods past. Wat is er aan de hand? De discussie over het gebrek aan chroomvoering is een geheim, dat is de grootste klacht sinds de MR op alle sociale mediaplatformen is verschenen

Ik ben optimistisch over de toekomst vanwege de betrokkenheid van HK USA op dit forum. Ik geloof dat het aannemen van James een ander teken is dat ze bereid zijn te luisteren naar feedback van klanten. James heeft veel gedaan voor de HK-gemeenschap, dus het is niet nodig om een **** tegen hem te zijn. Blij om iemand als hij te hebben die zich inzet voor de burgers. / niet-SOT's. Hij is nieuw als officieel lid van HK, dus schiet niet op de boodschapper
Ja, de negatieve houding die hij op dit forum kreeg, was een beetje belachelijk; het voelde zeker als het neerschieten van de boodschapper, vooral omdat hij actief probeerde met ons in contact te komen. Als we ons afvragen waarom HK niet naar ons luistert, komt dat door reacties als die. Gelukkig is James hier gevestigd en ik denk niet dat hij het te persoonlijk zal opvatten. Maar kunt u zich voorstellen dat het iemand was die nieuw was bij HK en voor het eerst contact probeerde te leggen met onze gemeenschap? Ze zouden nooit meer terugkomen.

Een HK-fan zijn betekent geduldig moeten zijn, geduldig met productontwikkeling, productlanceringen en productbeschikbaarheid. We moeten diezelfde geduld ook aan James geven. Ik geloof dat hij zich in onze naam zal inzetten, niet alleen om HK USA succesvoller te maken, maar ook omdat hij echt om onze gemeenschap geeft.

Tot nu toe is mij verteld dat ik er geen kan betalen en dat ik niet gekwalificeerd ben om iets te plaatsen dat past bij het verhaal van de mods. Wat is er aan de hand? De discussie over het gebrek aan chroomvoering is een geheim, dat is de grootste klacht sinds de MR op alle sociale mediaplatforms is verschenen
Mijn bewering is correct. Heeft u een enquête of marktonderzoek uitgevoerd om gegevens te verzamelen over de vraag of een met chroom gevoerde loop "het enige is wat mensen het meest wilden"? Nee, dat heeft u niet gedaan, het is slechts uw perceptie, en het is waarschijnlijk niet zo wijdverbreid als u denkt. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die een met chroom gevoerde loop willen (ikzelf ook), maar anderen zouden prioriteit kunnen geven aan ambidextreuze bedieningselementen, een verstelbaar gasblok of een andere functie boven de met chroom gevoerde loop.

We weten dit om twee redenen. Ten eerste heeft HK duizenden MR556A1's verkocht, en ze blijven verkopen, zelfs zonder met chroom gevoerde lopen. Ten tweede de talloze discussies hier (en op andere plaatsen waar HK's vaak worden besproken) waar mensen de functies delen die ze willen van HK en een nieuwe MR556.

Ja, het is de grootste klacht, maar het gaat op dit moment niet veranderen, dus ga verder met je leven. HK heeft de feedback gezien en gehoord. Ze zijn waarschijnlijk maanden geleden begonnen met het produceren van lopen en geweren en hebben een inventaris opgebouwd die klaar is om de deur uit te gaan. De boot is vertrokken voor met chroom gevoerde lopen voor de MR556A4 voorlopig, en geen enkele hoeveelheid klagen van degenen die er onophoudelijk over willen zeuren, zal dat veranderen. Als je het niet leuk vindt, koop het dan niet, iemand anders zal zeker blij zijn om je plaats in te nemen.

Er is meer te bespreken dan chroomvoering, en de gelegenheid voor de discussie over een substantiële productlancering (de MR556A4) wordt overschaduwd omdat sommige mensen niet kunnen accepteren wat HK USA duidelijk heeft geformuleerd en verdergaan.

Ja, de negatieve houding die hij op dit forum kreeg, was een beetje belachelijk; het voelde absoluut als het neerschieten van de boodschapper, vooral omdat hij actief probeerde met ons in contact te komen. Als we ons afvragen waarom HK niet naar ons luistert, komt dat door reacties als die. Gelukkig is James hier gevestigd en ik denk niet dat hij het te persoonlijk zal opvatten. Maar kunt u zich voorstellen dat het iemand zou zijn die nieuw is bij HK en voor het eerst met onze gemeenschap in contact probeert te komen? Ze zouden nooit meer terugkomen.

Fan zijn van HK betekent geduldig moeten zijn, geduldig met productontwikkeling, productlanceringen en productbeschikbaarheid. We moeten diezelfde geduld aan James schenken. Ik geloof dat hij zich in onze naam zal inzetten, niet alleen om HK USA succesvoller te maken, maar ook omdat hij echt om onze gemeenschap geeft.
Oké, spreek geen zorgen uit, bekritiseer HK niet. Wacht jaren om upgrades te krijgen en te horen dat ze niet geloven dat we een chromevoering nodig hebben, terwijl er vaak om is gevraagd. Dit zou niet eens een klacht moeten zijn.

Ja, de negatieve houding die hij op dit forum kreeg, was een beetje belachelijk; het voelde zeker als het neerschieten van de boodschapper, vooral omdat hij actief probeerde met ons in contact te komen. Als we ons afvragen waarom HK niet naar ons luistert, komt dat door reacties als die. Gelukkig is James hier gevestigd en ik denk niet dat hij het persoonlijk zal opvatten. Maar kunt u zich voorstellen dat het iemand zou zijn die nieuw is bij HK en voor het eerst contact probeert te leggen met onze gemeenschap? Ze zouden nooit meer terugkomen.
Verwachtte jij/zij/hij een andere reactie alleen maar omdat het van een bekend gezicht kwam?

Ok, spreek geen zorgen uit, bekritiseer HK niet. Wacht jarenlang op upgrades en krijg te horen dat ze niet geloven dat we een chromen voering nodig hebben, terwijl er vaak om is gevraagd. Dit zou niet eens een klacht moeten zijn.
De bezorgdheid is geuit, de klacht is ingediend, de feedback is ontvangen door een HK USA-medewerker hier in deze thread. Op dit punt is het gewoon gezeur en negativiteit, wat niet productief is en geen waarde toevoegt.

Het hangt ervan af wat je bedoelt met "laatste".

Een niveau van nauwkeurigheid behouden?
Slijtage van de keel/scheuren door vuur?
Snelheidsverlies?

Ballpark....en ik bedoel RUW ballpark op een semi-automatische 5.56 die niet dwaas wordt geschoten, als je bereid bent om tot 4 MOA te accepteren, waarschijnlijk 35-40k levensduur van de loop op een CL CHF. Dus een paar sets gasveren en minstens een of twee terugslagveren aan onderdelen ;).
Als een geweer meer dan 2 MOA is, wordt het een schop.

Verwachtte jij/zij/hij een andere reactie alleen maar omdat het van een bekend gezicht kwam?
Ik verwacht dat mensen beschaafd zijn en met een zekere mate van volwassenheid handelen. Vooral wanneer een vertegenwoordiger van HK USA de tijd nam om de voorkeuren van de consument beter te begrijpen en de filosofie en aanpak van het bedrijf uit te leggen. En ja, James is een van ons, en ik zou verwachten dat mensen hem het voordeel van de twijfel geven. Verwar zijn uitleg van de reden achter het niet verchromen van de loop niet met zijn betoog voor het argument. Ik ben ervan overtuigd dat James de feedback zal doorgeven aan degenen die het moeten horen, en met een beetje geluk zal dit zich vertalen in een positieve ontwikkeling voor deze gemeenschap. Het zal de situatie zeker niet schaden.

@asillasitgets Sorry als dit al beantwoord is - is de BCG full profile of semi only. Welk profiel hebben de lopen? Zijn ze achterwaarts compatibel met clone correct gasblokken?
We weten het niet zeker, maar ik zou zeggen dat het zeer waarschijnlijk is dat dit geweer een semi-automatische carrier zal hebben, de loopverlengingstab die de installatie van een full-auto bolt carrier voorkomt, en de bijbehorende uitsparing op de bolt carrier.

We weten het niet zeker, maar ik zou zeggen dat het zeer waarschijnlijk is dat dit geweer een semi-automatische drager zal hebben, de loopverlengingslip die de installatie van een volautomatische boutdrager voorkomt, en de bijbehorende uitsparing op de boutdrager.
Begrepen, dus letterlijk het tegenovergestelde van alles waar iedereen om vroeg. Gelieve mijn teleurstelling niet als irrelevant te beschouwen, want je weet dat dat niet het geval is.

Hier is een idee....wat dacht je ervan om te wachten, het vast te pakken, het een paar keer door de modder te halen en te kijken hoe het een paar doelen neerhaalt, VOORDAT we er een sh$t op zetten.

Van wat ik tot nu toe heb gezien, staat HK dit jaar 2 uit 2.....en staat het er volgens mij 4 uit 4 voor. Wacht maar af......

De bezorgdheid is geuit, de klacht is ingediend, de feedback is ontvangen door een HK USA-medewerker hier in deze thread. Op dit punt is het gewoon gezeur en negativiteit, wat niet productief is en geen waarde toevoegt.
Het spijt me als ik zo ben overgekomen.
De vele posters die lijken te zeuren, tonen waarschijnlijk de zuurheid.

Ik koop er sowieso een of meer, het maakt me niet uit over de chroom gevoerde loop. Als ik wil, laat ik de loop zelf chroom voeren of nitreren.

Ik ben echter wel benieuwd. Wat is de echte reden dat HK USA ze niet van chroom heeft voorzien, terwijl ze weten dat bijna iedereen het wilde?

Was het de prijs?

Zei HKO dat ze het niet mochten?

Het is duidelijk niet omdat HK USA geloofde dat de 11" versie een echt wedstrijdgeweer was.

Mijn 11" loop is chroom gevoerd 😁🇩🇪
Image

Ik verwacht dat mensen beschaafd zijn en zich met een zekere mate van volwassenheid gedragen. Vooral toen een vertegenwoordiger van HK USA de tijd nam om de voorkeuren van de consument beter te begrijpen en de filosofie en aanpak van het bedrijf uit te leggen. En ja, James is een van ons, en ik zou verwachten dat mensen hem het voordeel van de twijfel geven. Verwar zijn uitleg over de reden waarom de loop niet verchroomd is, niet met hem die het argument ervoor preekt. Ik ben ervan overtuigd dat James de feedback zal meenemen naar degenen die het moeten horen, en met een beetje geluk zal dit zich vertalen in een positieve ontwikkeling voor deze gemeenschap. Het zal de situatie zeker niet schaden.
Ik heb geen illusie dat James zijn werk doet. Degenen die A) onder je dak wonen of B) je rekeningen betalen, hebben altijd iets te zeggen. Eerlijk gezegd ben ik er 95% zeker van dat James me toch op zijn negeerlijst heeft staan.
Ik begrijp je, German, Tom, waarschijnlijk ben je gebonden aan bepaalde gezichtspunten die veel van de basisleden hier niet hebben.

Zoals ik hier tegen een van de andere mods heb gezegd:
Bij het werken met "gemiddelde Amerikanen" is het heel duidelijk dat ze het ABSOLUUT HATEN om te horen wat ze wel/niet nodig hebben. Het is een viscerale reactie... hoe goed het argument ook is. Je kunt ze er gemakkelijk van overtuigen dat ze een bepaalde vaardigheid missen of iets gemakkelijker kunnen doen... maar het is gevaarlijk om te knoeien met "het hart wil wat het wil".
Ik neem een persoon of entiteit niet kwalijk als ze niet met die dynamiek willen spelen, maar ik heb ook geen sympathie als ze ervoor kiezen om het te negeren.

Ik koop er sowieso een of meer, idc over de chroomgevoerde loop. Als ik wil, laat ik de loop zelf chroomvoeren of nitreren.

Ik ben echter wel benieuwd. Wat is de echte reden dat HK USA ze niet van chroom heeft voorzien, terwijl ze weten dat bijna iedereen het wilde?

Was het de prijs?

Zei HKO dat ze het niet mochten doen?

Het is duidelijk niet omdat HK USA de 11" versie als een echt wedstrijdgeweer beschouwde.
Ze houden nog steeds vast aan de CL vermindert nauwkeurigheid hoek.

261 - 280 of 1,429 Posts