HKPRO Forums banner
281 - 300 of 1,429 Posts
Ik koop er sowieso een of meer, het maakt me niet uit over de chroom gevoerde loop. Als ik wil, laat ik de loop zelf chroom voeren of nitreren.

Ik ben echter wel benieuwd. Wat is de echte reden dat HK USA ze niet van chroom heeft voorzien, terwijl ze weten dat bijna iedereen het wilde?

Was het de prijs?

Heeft HKO hen verteld dat ze het niet mochten?

Het is duidelijk niet omdat HK USA geloofde dat de 11" versie een echt wedstrijdgeweer was.

Mijn 11" loop is chroom gevoerd 😁🇩🇪 View attachment 447987
Wat me bij mijn volgende punt brengt... hoe zit het nu met die 416 uppers? Net als de aandelenmarkt. LOL.

Begrepen, dus letterlijk het tegenovergestelde van alles waar iedereen om vroeg. Gelieve mijn teleurstelling niet als irrelevant te beschouwen, want u weet dat dat niet het geval is.
Het is niet redelijk dat een bedrijf een wapen produceert dat gemakkelijk kan worden omgebouwd tot volautomatisch, vooral als dat niet legaal is. ATF had hier ook iets over te zeggen.

Als ze het zo zouden maken dat je alleen een selector met drie standen hoefde te plaatsen en het rock-'n-roll-tijd was via slam fire of een DIAS, zouden ze het ontwerp afkeuren.

Waarom denk je dat dat een geldige klacht is?

Ik heb geen illusie dat James zijn werk doet. Degenen die A) onder je dak wonen of B) je rekeningen betalen, hebben altijd iets te zeggen. Eerlijk gezegd ben ik er 95% zeker van dat James me toch op zijn negeerlijst heeft staan.
Ik begrijp je, German, Tom, waarschijnlijk ben je gebonden aan bepaalde gezichtspunten die veel van de basisleden hier niet hebben.

Zoals ik hier tegen een van de andere mods heb gezegd:
Bij het werken met "gemiddelde Amerikanen" is het heel duidelijk dat ze er absoluut een hekel aan hebben om te horen wat ze wel/niet nodig hebben. Het is een viscerale reactie...ongeacht hoe goed het argument is. Je kunt ze er gemakkelijk van overtuigen dat ze een vaardigheid missen of iets gemakkelijker kunnen doen...maar het is gevaarlijk om te knoeien met "het hart wil wat het wil".
Ik neem het een persoon of entiteit niet kwalijk als ze niet met die dynamiek willen spelen, maar ik heb ook geen sympathie als ze ervoor kiezen om het te negeren.
Ik ben geen enkele gezichtspunt verschuldigd, maar het is mijn aangeboren verdediging van het bedrijf omdat ik van het merk hou.

Vertroebelt het feit dat ik welkom ben in Oberndorf mijn kijk? Mogelijk, maar mijn voorkeuren sluiten op een natuurlijke manier aan bij het bedrijf.

Begrepen, dus letterlijk het tegenovergestelde van alles waar iedereen om vroeg. Gelieve mijn teleurstelling niet als irrelevant te beschouwen, want u weet dat dat niet het geval is.
HK zou nooit de functies voor weigering van volautomatisch vuur elimineren. Ze zijn verplicht in Duitsland, waar de grendeldragers worden vervaardigd, en ik betwijfel of we in de VS vervaardigde grendeldragers willen.

Ik verwerp uw teleurstelling niet, maar ik zou u willen aanmoedigen om erover na te denken en u af te vragen welke waarde het toevoegt aan dit gesprek om het hier te delen.

Het spijt me als ik zo ben overgekomen.
De vele posters die lijken te zeuren, tonen waarschijnlijk de zuurheid.
Het bent niet alleen u; het is een golf van negativiteit van veel mensen, die zich fixeren op een enkel nadeel en alle positieve ontwikkelingen over het hoofd zien.

Zoals ik hier tegen een van de andere mods heb gezegd,
In de omgang met "gemiddelde Amerikanen" is het heel duidelijk dat ze er absoluut een hekel aan hebben om te horen wat ze wel/niet moeten doen. Het is een viscerale reactie... hoe goed het argument ook is. Je kunt ze er gemakkelijk van overtuigen dat ze een vaardigheid missen of iets gemakkelijker kunnen doen... maar het is gevaarlijk om te knoeien met "het hart wil wat het wil".
Daar ben ik het mee eens. Ik probeer zeker niet de positie van HK USA te rechtvaardigen; ik wijs er alleen op dat het hun mening niet zal veranderen om er eindeloos over te jammeren op dit forum. Wat is het gezegde? "Je vangt meer vliegen met honing dan met azijn."

Ik koop er sowieso een of meer, idc over de verchroomde loop. Als ik wil, laat ik de loop zelf verchromen of nitreren.

Ik ben echter wel benieuwd. Wat is de echte reden dat HK USA ze niet heeft verchroomd, terwijl ze weten dat bijna iedereen het wilde?

Was het de prijs?

Zei HKO dat ze het niet mochten?

Het is duidelijk niet omdat HK USA de 11" versie als een echt wedstrijdgeweer beschouwde.

Mijn 11" loop is verchroomd 😁🇩🇪
Heerlijk! Welk nummer heeft je mok?

Het is niet redelijk voor een bedrijf om een ​​geweer te produceren dat gemakkelijk kan worden omgebouwd tot volautomatisch, vooral als dat niet legaal is. ATF had hier ook iets over te zeggen.

Als ze het zo zouden maken dat je alleen een selector met drie standen hoefde te plaatsen, en het rock-'n-roll-tijd was via slam fire of een DIAS, zouden ze het ontwerp afkeuren.

Waarom denk je dat dat een geldige klacht is?
Dus elke andere fabrikant van AR15's is illegaal.
Serieus 😒

Ik vind het wel leuk hoe mensen nu HK USA verdedigen, omdat we niet kunnen schieten, het geweer niet kunnen misbruiken als een echte "operator" of het ons kunnen veroorloven.
Als dat de verdediging is, waarom dan überhaupt HK kopen, koop PSA en hang het aan de muur. Waarom überhaupt de slogan 'geen compromissen' gebruiken?
Waarom de consumentenbasis vertellen dat de CC9 8 jaar ontwikkeling heeft gekost om het te perfectioneren?

Ik vind het wel leuk hoe mensen nu hk USA verdedigen omdat we niet kunnen schieten, het geweer niet kunnen misbruiken als een echte "operator" of het kunnen betalen.
Als dat de verdediging is, waarom dan überhaupt HK kopen, koop PSA en hang het aan de muur. Waarom überhaupt de slogan 'geen compromissen' gebruiken?
Waarom de consumentenbasis vertellen dat de CC9 8 jaar ontwikkeling heeft gekost om het te perfectioneren?
Wie heeft gezegd dat je het niet kunt misbruiken als een echte operator?
De standaard HK-ontwikkeltijd is 5 tot 8 jaar voor elk wapen. Geef je er de voorkeur aan dat het een geheim is? Het verklaart de achterstand.

Dus alle andere fabrikanten van AR15's zijn illegaal.
Serieus 😒
Dat is helemaal niet wat hij zei. AR-15's worden niet gebouwd met M16 vuurcontrole-uitsparingen; ze hebben ontkennings-eilanden en interne planken die specifiek zijn ontworpen om een gemakkelijke conversie naar volautomatisch te voorkomen. HK USA importeert sluitstukgroepen uit Duitsland, waar ze samen met MR223-sluitstukken worden vervaardigd. De Duitse wet vereist dat deze sluitstukken niet volautomatisch zijn en een volautomatische ontkenningstip op de loopverlenging bevatten, samen met een bijbehorende uitsparing op de sluitstukgroep. Ik betwijfel of iemand in de VS gemaakte sluitstukgroepen wil, ik weet het niet. Dus ja, je eindigt met een geweer dat niet gemakkelijk kan worden omgebouwd naar volautomatisch.

Hebben degenen onder u die daarover klagen, zich geregistreerd bij Sears? Ik durf te wedden dat de meesten dat niet hebben gedaan.
Ik heb een binaire trekker, die legaal is en ik kan snel afval schieten. lol
Waarom moet ik standaard Amerikaanse functies rechtvaardigen?
Lol, waarom zou je met dit denkproces überhaupt in vuurwapens geïnteresseerd zijn?

Ik heb een binaire trekker, het is legaal en ik kan snel afval schieten. lol
Waarom moet ik standaard Amerikaanse functies rechtvaardigen?
Lol, met dit denkproces, waarom zou je überhaupt in vuurwapens geïnteresseerd zijn?
Doe dan wat nodig is om het te laten werken. Je zit hier serieus te zeuren over waarom het pistool niet beschikbaar is en klaar staat om je speelgoed erin te laten vallen.

Dat is helemaal niet wat hij zei. AR-15's worden niet gebouwd met M16 vuurcontrole-uitsparingen; ze hebben ontkennings-eilanden en interne planken die specifiek zijn ontworpen om gemakkelijke conversie naar volautomatisch te voorkomen. HK USA importeert sluitstukgroepen uit Duitsland, waar ze samen met MR223-dragers worden vervaardigd. De Duitse wet vereist dat deze dragers niet volautomatisch zijn en een volautomatische ontkenningstip op de loopverlenging bevatten, samen met een bijbehorende uitsparing op de sluitstukgroep. Ik betwijfel of iemand in de VS gemaakte sluitstukgroepen wil, ik weet dat ik dat niet wil. Dus ja, je eindigt met een geweer dat niet gemakkelijk kan worden omgebouwd naar volautomatisch.
De loop is gemaakt in de VS, waarom heeft hij deze ontkenningstip. Laat hem weg.

281 - 300 of 1,429 Posts