Ik ben hier al een hele tijd niet geweest, dus mijn excuses als jullie dit allemaal al weten, maar ik heb vandaag op AUSA bevestigd dat de MR556A4 volgende maand wordt aangekondigd als een van de drie nieuwe HK's.
Had je een nummer 4? 🙃Er staat nummer twee in mijn voorspelling, nu hoef ik alleen nog maar gelijk te hebben met het bolt gun als nummer drie!
Hoe vaak moet het genoemd worden, en door hoeveel mensen? Is het niet genoeg dat HK USA gisteren deelnam aan het gesprek en de feedback direct oppakte? Wat zullen extra klachten over hetzelfde probleem, steeds opnieuw herhaald, eigenlijk bereiken? Heeft u iets origineels toe te voegen, of gaat u gewoon uw mening herhalen dat een bedrijf waar u niet bij betrokken bent, had moeten doen wat volgens u het juiste is?Ik weet niet zeker waarom mensen hier de behoefte voelen om te klagen over mensen die terecht iets aan de kaak stellen dat gedaan had moeten worden.
HK USA, zoals besproken als je het forum hebt gelezen, is in zijn geheel ongeveer even groot als de parkeerplaats in HKO. Als ze ooit zouden besluiten om uit te breiden, wat misschien afhangt van het succes hier met de huidige productlanceringen waaraan ze werken, zou het erg duur zijn.Echte vraag. Waarom zal hk USA geen gereedschap opstarten om in de VS geproduceerde bcg, loopverlenging, bovenste ontvanger smeden matrijzen, stempelsmeden te maken in de VS, zoals ze doen voor de onderste ontvangers.
Waarom die items blijven importeren en zich laten beperken door de Duitse exportwet en de ATF-importwet?
Het is een Amerikaans geweer. Zeker, HK USA zou ook opstangen, bouten, extractoren en andere kleine onderdelen kunnen maken, net als HK Duitsland.
Nou, voel je vrij om ze te benaderen over hoe ze hun faciliteit kunnen gebruiken om te maken wat je wilt.Ze kunnen lagere receivers maken, maar geen loopverlengingen? Omdat de faciliteit te klein is?
Ik heb gewerkt in smederijfabrieken.
Ik heb gewerkt in CNC-faciliteiten.
1 neemt veel meer ruimte en nutsvoorzieningen in beslag om de operatie dagelijks te laten draaien dan de andere.
Ik probeer niet brutaal te zijn. Maar ze kunnen in de VS geen loopverlenging maken zonder de blokkeertab, omdat er geen ruimte is in de faciliteit. Hoe maken andere vuurwapenfabrikanten loopverlengingen?Welnu, voel je vrij om ze te benaderen over hoe ze hun faciliteit kunnen gebruiken om te maken wat je wilt.
Ik weet niet zeker waarom mensen hier de behoefte voelen om te klagen over mensen die terecht iets aan de kaak stellen dat gedaan had moeten worden. Dat is een heel raar controlerend gedrag, waarbij je probeert te controleren wat mensen over een fabrikant zeggen, alsof het je op de een of andere manier direct beïnvloedt. HK USA verdient absoluut alle haat die het krijgt. Het verchromen van deze lopen zou de HK416 bovenkant en de MR223 secundaire markt in een wurggreep hebben gehouden lol.
Ik weet niet zeker wat voor soort reactie HK-apologeten en hkusa hadden verwacht? Zo dom kun je toch niet zijn.
Het verwijderen van de denial tab is een fluitje van een cent, zoals elders in deze thread wordt beschreven. Waarom ben je zo tegen een beetje basis Dremel-werk, wat een vast onderdeel is voor de meesten van ons die diep in deze hobby zitten?Ik probeer niet brutaal te zijn. Maar ze kunnen in de VS geen loopverlenging maken zonder de denial tab, omdat er geen ruimte is in de faciliteit. Hoe maken andere vuurwapenfabrikanten loopverlengingen?
Als het zo gemakkelijk is, waarom kan HK USA er dan geen maken of verwijderen? Wat dacht je van bovenstukken waarbij deze al verwijderd is?Het verwijderen van de blokkeertab is een fluitje van een cent, zoals elders in deze thread beschreven. Waarom bent u zo tegen een beetje basis Dremel-werk, wat een vast onderdeel is voor de meesten van ons die diep in deze hobby zitten?
U heeft ongeveer 10 berichten specifiek over de blokkeertab.
Als je een Brownells-pistool in elkaar zet, weet je waar ik het over heb als het gaat om gewenste aanpassingen.
Bericht luid en duidelijk ontvangen. Je moet nu stoppen. We hebben dit al tot in den treure besproken en je laat niet los.Als het zo gemakkelijk is, waarom kan HK USA er dan geen maken of verwijderen? Wat dacht u van bovenstukken met het al verwijderd?
Nogmaals, ik ben het monster als consument die verwacht dat een premium product niet wordt verbasterd vanwege de ATF-importwet en de Duitse exportwet.
Op de een of andere manier kunnen duistere wapens lopen maken zonder ontkenningstabs, maar HK USA kan dat niet.
Voor de beste fabrikant ter wereld met een product van wereldklasse lijken er veel problemen te zijn met de productiecapaciteit en compromissen te sluiten over het product vanwege hun onvermogen om Amerikaanse onderdelen te produceren en bijna het hele geweer te moeten importeren, behalve wat legaal in de VS moet worden gemaakt.
De Duitse wetgeving drukte vervolgens de functies vanwege de exportwet.
Dan besluiten we geen chroomvoering aan de bovenkant.
Ik ben de slechterik die te veel zeurt om een spade een spade te noemen.
Nee, maar ik zou kunnen zeggen dat het geen fanboy crack pipe dream caliber/platform zal zijn. Dope is slecht voor kinderen.Had je nummer 4? 🙃
Verwijs ze gewoon niet naar de praatjes over een HK-boltgun op de hide 😬. Een HK-liefhebber plezieren is kinderspel vergeleken met die bende.Nee, maar ik zou kunnen zeggen dat het geen kaliber/platform van de droom van een fanboy zal zijn. Dope is slecht, kinderen.
#56Prachtig! Welk nummer heeft je mok?
Ik denk ook niet dat veel van degenen die om chroom gevoerde lopen roepen, ook een borescope bezitten of naar een goed gebruikte chroom gevoerde loop hebben gekeken...Zoals ik hier al eerder heb gezegd... Het chroom is geen magie. Je kunt een loop volledig VERNIETIGEN met slechts een semi-automaat in minder dan 1.000 schoten als je dat van plan bent.