HKPRO Forums banner

Ap5 losse schelpdeflector

791 views 19 replies 5 participants last post by  InHKweTrust  
#1 ·
Dus had het pistool ongeveer 1,5 jaar, ben net begonnen met het SBR-formulier. Was vandaag aan het schoonmaken en merkte dat de buffer aan de achterkant van de uitwerpstang een beetje wiebelt??? Dus, hoe wordt dit opgelost? Niet het einde van de wereld, maar echt??

#5 ·
Nog andere suggesties om de klinknagels aan te spannen? Ik heb nagedacht over de bovenstaande suggestie, maar ik kan geen positie vinden die de afwerking niet verpest. Ik zou dit graag gedaan willen hebben voordat mijn stempel wordt goedgekeurd, als het betekent dat het naar een wapensmid moet om het te repareren. Ik ga een A3-kolf op deze zetten, dus ik ben er zeker van dat het passen de afwerking zal verpesten, misschien krijgt deze een nieuwe afwerking met de kolf zodat hij perfect overeenkomt.

#12 ·
Nog andere suggesties om de klinknagels aan te spannen? Ik dacht aan de suggestie hierboven, maar ik kan geen positie vinden die de afwerking niet verpest. Ik zou dit graag gedaan willen hebben voordat mijn stempel wordt goedgekeurd, als het betekent dat ik het naar een wapensmid moet sturen om het te repareren. Ik ga een A3-kolf op deze zetten, dus ik weet zeker dat het passen de afwerking zal verpesten, misschien krijgt deze wel een nieuwe afwerking met de kolf zodat het perfect overeenkomt.
Dit is een lenskopklinknagel. Het enige wat je echt doet, is hem naar buiten uitspreiden. Leg er gewoon een stuk hardhout of een stuk leer onder. Het zijn slechts een paar kleine tikken met een kleine hamer
Image

Image

#6 ·
Er was een video op YouTube (die ik zeker verwijderd is, omdat het wapeninstructies gaf) waarin een man een gereedschap met lange arm gebruikte om de klinknagels samen te persen. Het gereedschap zag er duur uit en voor uw behoeften waarschijnlijk een verspilling van geld voor een kleine reparatie. De video zette me aan het denken of een C-klem zou werken als de deflector aan de achterkant werd ondersteund, maar de klinknagelkoppen kunnen vervormen.

Tweede optie, ik heb dit type guerrilla- of gorilla-wapensmeden gedaan.

Een reparatie met twee personen/vier handen. Zoek een lange pons die nauw overeenkomt met het geklonken oppervlak aan de achterkant van de deflector. Klem de pons op een bankschroef, maar zorg ervoor dat deze lang genoeg is om contact te maken met een van de gaten aan de achterkant van de deflector. Gebruik een machinebout (de onderkant van alle bouten heeft meestal een gedeeltelijk gewelfd oppervlak) die overeenkomt met de kop van de klinknagel. Gebruik een stuk elektriciteitstape om de klinknagelkop of het gewelfde oppervlak van de bout te bedekken.

Laat één persoon de ontvanger vasthouden met de achterkant van de pons uitgelijnd met het klinknagelgat. De tweede persoon houdt de bout op een van de klinknagelkoppen en gebruikt een kleine hamer om op de bout te tikken. Boutkoppen worden zachtjes getikt totdat de speling is weggenomen. U kunt lichte markeringen op de klinknagelkop krijgen. Werk het bij met wat verf of misschien een stift, afhankelijk van of u finesse of een lompe gorilla heeft (HAHAHA)

• Like
Reactions: grimaila
#9 · (Edited)
Ik heb alleen een pers van 12-15 ton nodig😂

Ik ga kijken of Ralph Jr. hier in AZ het aankan, in het slechtste geval moet ik hem opnieuw afwerken en als dat het geval is, zal ik de SBR-stempel die nog niet is goedgekeurd intrekken en hem opnieuw markeren als MP5, aangezien hij opnieuw wordt afgewerkt, en dan de Form1 opnieuw doen.

Ik denk dat dat goedkoper is dan met verlies verkopen en een andere kopen en hopen dat hetzelfde niet weer gebeurt.

Blij dat de stempels nog niet zijn goedgekeurd.

Begin mijn geduld te verliezen met goede waarde klonen😡

#10 ·
Ik zie niet wat je probleem met ze is. 1/2 de prijs van een in HK gebouwde eenheid en in de meeste gevallen goed genoeg voor de meeste gamers. Ik zou een kloon echter niet beoordelen op een mislukte klinknagel. Dat valt onder "sh*t happens". Nu, sommige van de AP5's met blokken die de boutdrager er niet uit laten komen - dat is een probleem.

#11 ·
Ik zie niet wat je probleem met ze is.
1/2 de prijs van een door HK gebouwde eenheid en in de meeste gevallen goed genoeg voor de meeste gamers. Ik zou een kloon echter niet beoordelen op een mislukte klinknagel. Dat valt onder "sh*t happens". Nu, sommige van de AP5's met blokken die de boutdrager er niet uit laten komen - dat is een probleem.
Ik heb er 3, ik heb gewoon geen geduld meer voor de kleine problemen, ik wil gewoon dat ze werken. Nu dat gezegd zijnde, deze werkt prima. Geen belediging bedoeld, de meeste zijn probleemloos, ik denk dat ik het allemaal wil🤣 plus grote dwangstoornis, 🤣

#13 · (Edited)
Nou, ik heb het geprobeerd, geen succes, eigenlijk denk ik dat het erger is🤣. Dus nu ga ik een HK-smith de klinknagels laten lassen zodat we dit probleem niet hebben, de kans is groot dat het opnieuw afgewerkt moet worden, ach ja. Het is wat het is. Oh en de formulier 1 is vanmorgen goedgekeurd🤣🤣

#14 ·
Nou, ik heb het geprobeerd, geen succes, eigenlijk denk ik dat het erger is🤣. Dus nu ga ik een HK-smid de klinknagels laten lassen zodat we dit probleem niet hebben, de kans is groot dat dit opnieuw afwerken vereist, nou ja. Het is wat het is. Oh en de formulier 1 is vanmorgen goedgekeurd🤣🤣
Dat is balen, ik wou dat het voor je had gewerkt. Misschien had het geen lenskopklinknagels

#17 ·
De klinknagel resetten met een centerpons.
Mijn techniek is nog nooit mislukt. Je hebt een andere persoon nodig om de ontvanger vast te houden en uit te lijnen terwijl je met een bout op de klinknagelkop tikt.

#18 · (Edited)
Ik gebruikte een aluminium loopklem als aambeeld, plakte alles af, deed 20 mm gasbuistape over de koppen van de klinknagels en liet de kop van de klinknagel op het aambeeld rusten. Mijn maat moest de ontvanger stilhouden, ik gebruikte een centerpons en een hamer van 16 oz. Ik probeerde het een paar keer, ik kreeg de achterste klinknagel een beetje vast, maar de voorste wilde niet vast en toen ik het opnieuw probeerde op de voorste klinknagel, liet de achterste weer los. Ik ben eruit, het gaat naar Ralph Jr., om ze vast te lassen en opnieuw af te werken.

#20 ·
Ik gebruikte een aluminium loopklem als aambeeld, plakte alles af, plaatste een 20mil gasbuis over de koppen van de klinknagels en rustte dat op het aambeeld. Mijn maat liet de ontvanger stilhouden, gebruikte een centerpons en een hamer van 16 oz. Een paar keer geprobeerd, ik kreeg de achterste klinknagel een beetje vast, maar de voorste wilde niet vastdraaien en toen ik het opnieuw probeerde op de voorste klinknagel, raakte de achterste weer los. Ik ben eruit, het gaat naar Ralph Jr., om ze op hun plaats te lassen en opnieuw af te werken.
Sorry man, dat is frustrerend 😕. Het is in ieder geval in goede (eigenlijk geweldige) handen en je weet dat je een product terugkrijgt dat beter is dan wat je van de mke-fabriek hebt gekregen! Ik weet zeker dat de afwerking zelf het de moeite waard zal maken. Houd ons op de hoogte.

#19 ·
Ik weet niet of er genoeg ruimte is in de ontvanger, en het is zeker onorthodox, maar ik vraag me af of een klinknagelgereedschap voor een motorfietsketting zou werken 🤔

Ik heb er een, maar ben er pas in het weekend weer. Ik kan het controleren als ik terug ben als je het dan nog niet hebt opgelost.

Zoiets als dit:
Image